Zarządzenie Nr 59 / 2013 Wójta Gminy Łączna z dnia 13 listopada 2013 r.

2014-02-13 1358
Art. czytany: 3361 razy

w sprawie : przeniesienia wydatków budżetu Gminy Łączna na 2013 rok

Zarządzenie Nr 59 / 2013 Wójta Gminy Łączna z dnia 13 listopada 2013 r. w sprawie : przeniesienia wydatków budżetu Gminy Łączna na 2013 rok Na podstawie art. 30 ust.1 pkt.4 ustawy z dnia 8 marca 1990r.o samorządzie gminnym (Dz.U.z 2013 r. , poz.594 z późn.zm.) oraz art.257 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r o finansach publicznych (Dz.U. z 2009r Nr 157, poz 1240) zarządzam, co następuje: § 1 Dokonuje się przeniesień wydatków bieżących w budżecie Gminy Łączna na 2013 rok zgodnie z załącznikiem § 2 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania. Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Wójta Gminy Łączna Nr 59 / 2013 z dnia 13.11.2013 r. Zestawienie zmian w wydatkach budżetu Gminy Łączna w 2013 roku. Dz. Rozdz. Grupa § Treść Zwiększenia Zmniejszenia 750 ADMINISTRACJA PUBLICZNA 3 000,00 3 000,00 75023 Urzędy gmin 3 000,00 3 000,00 Wydatki związane z realizacją statutowych zadań 3 000,00 3 000,00 4210 Zakup materiałów i wyposażenia 2 000,00 4300 Zakup usług pozostałych 1 000,00 4350 Zakup usług dostępu do sieci Internet 400,00 4360 Opłaty z tytułu zakupu usług telekomunikacyjnych świadczonych w ruchomej publicznej sieci telefonicznej 1 800,00 4370 Opłaty z tytułu zakupu usług telekomunikacyjnych świadczonych w stacjonarnej publicznej sieci telefonicznej 800,00 754 BEZPIECZEŃSTWO PUBLICZNE I OCHRONA PRZECIWPOŻAROWA 200,00 200,00 75412 Ochotnicze straże pożarne 200,00 200,00 Wydatki związane z realizacją statutowych zadań 200,00 200,00 4270 Zakup usług remontowych 200,00 4300 Zakup usług pozostałych 200,00 852 POMOC SPOŁECZNA 1 200,00 1 200,00 85219 Ośrodki pomocy społecznej 1 200,00 1 200,00 Wydatki związane z realizacją statutowych zadań 1 200,00 1 200,00 4300 Zakup usług pozostałych 1 200,00 4700 Szkolenia pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej 1 200,00 900 GOSPODARKA KOMUNALNA I OCHRONA ŚRODOWISKA 3 000,00 3 000,00 90015 Oświetlenie ulic, placów i dróg 3 000,00 3 000,00 Wydatki związane z realizacją statutowych zadań 3 000,00 3 000,00 4260 Zakup energii 3 000,00 4300 Zakup usług pozostałych 3 000,00 Razem przenienienia 7 400,00 7 400,00