(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Rejestry
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Audyty i Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
RODO
Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zawiadomienie o szkoleniu Obwodowych Komisji Wyborczych w Gminie Łączna
» Zarządzenie Nr 11/2024 Wójta Gminy Łączna z dnia 20 marca 2024r.
» Zaproszenie do składania ofert - remont wieżyczek na Kościele w Łącznej
» Zaproszenie do składania ofert na roboty budowlane - Wymiana pokrycia dachowego na Kościele w Łącznej
» UCHWAŁA NR LXIII/367/2024 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 18 marca 2024 r.
  • Konkurs na stanowiska urzędnicze
  • URZĄD GMINY ŁĄCZNA poszukuje pracownika na stanowisko Młodszy referent do spraw gospodarki nieruchomościami i planowania przestrzennego

    URZĄD GMINY ŁĄCZNA

    poszukuje pracownika na stanowisko



    Młodszy referent do spraw gospodarki nieruchomościami i planowania przestrzennego



    1. Wymagania niezbędne (formalne):

    a) spełnianie wymagań z art.6 ust. 1 i ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych określanych dla stanowisk urzędniczych,

    b) posiada wykształcenie wyższe techniczne,

    c) znajomość przepisów prawnych dotyczących zakresu obowiązków i wymagań.



    2. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny)

    a) ogólna znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo budowlane, ustawy o samorządzie gminnym, a zwłaszcza ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz planowaniu przestrzennym,

    b) ogólna znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,

    c) praktyczna znajomość programów komputerowych: Excel, Word,



    3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

    a) przygotowanie materiałów niezbędnych do sprzedaży i oddawania w użytkowanie wieczyste gruntów w drodze przetargowej i bezprzetargowej, sprzedaż budynków i innych urządzeń oraz wolnych lokali i garaży w drodze przetargu, oraz sprzedaż lokali mieszkalnych w domach na rzecz najemców,

    b) przekazywanie gruntów gminnych w dzierżawę, najem i użyczenie,

    c) prowadzenie rejestru umów,

    d) prowadzenie spraw związanych ze scalaniem i podziałem nieruchomości,

    e) komunalizacja mienia Skarbu Państwa na rzecz Gminy,

    f) regulowanie stanu prawnego nieruchomości będących we władaniu Gminy,

    g) prowadzenie spraw dotyczących numeracji porządkowej nieruchomości na wniosek stron,

    h) prowadzenie rejestru wydanych decyzji w ramach prowadzonych zadań,

    i) dokonywanie okresowej aktualności studium i planów miejscowych,

    j) wydawanie za opłatą administracyjną wypisów i wyrysów ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Łączna oraz uchwalonych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i prowadzenie rejestru wydanych wypisów i wyrysów,

    k) naliczanie opłat adjacenckich lub rent planistycznych,

    l) współpraca przy opracowywaniu materiałów do projektu budżetu gminy.



    4. Warunki pracy:

    a) wymiar czasu pracy: pełny etat

    b) miejsce pracy: Urząd Gminy w Łącznej - Wydział Techniczny, parter,

    c) bardzo dobre warunki pracy - praca jednozmianowa,

    d) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,

    e) występują bariery architektoniczne w dostępie do pomieszczeń biurowych,

    f) możliwość dokształcania i podnoszenia własnych kwalifikacji zawodowych,

    g) atrakcyjne wynagrodzenie

    /wg obowiązującego Regulaminu wynagradzania pracowników zatrudnionych w Urzędzie Gminy w Łącznej/.

    h) z upływem 3-miesięcznego okresu próbnego możliwość zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na czas określony a potem także na czas nieokreślony.



    5. Wymagane dokumenty:

    a) list motywacyjny,

    b) CV (życiorys),

    c) poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem kopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz poświadczającego obywatelstwo kandydata,

    d) kserokopie świadectw pracy,

    e) kserokopie dyplomów (świadectw) potwierdzających wykształcenie, dodatkowe uprawnienia, kwalifikacje,

    f) oryginał kwestionariusza osobowego,

    g) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

    h) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,

    i) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb nin. rekrutacji.



    Wszelkie dokumenty dostarczone w formie kopii winny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.



    Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych kopertach

    z dopiskiem „Nabór na stanowisko młodszego referenta ds. gospodarki nieruchomościami i planowania przestrzennego w Urzędzie Gminy w Łącznej” drogą pocztową lub osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy w Łącznej, Kamionki 60. 26-140 Łączna do dnia 4 czerwca 2018r. godz. 12.00.

    O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Łącznej. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.



    Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy w Łącznej.

    Osobą upoważnioną do kontaktu jest mgr Mirosław Kopytek – Sekretarz Gminy

    tel. 041 2548 961

    kom.. 692 359 680



    Data wprowadzenia: 2018-05-23 1249
    Data upublicznienia: 2018-05-23
    Art. czytany: 3311 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Mirosław Kopytek
    Autor dokumentu: Mirosław Kopytek
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy Łączna
    Czerwona Górka 1B
    26 - 140 Łączna

    tel. 041/25 - 48 - 960
    fax. 041/25-48-977

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek
    7.30-16.00
    Wtorek - Czwartek
    7.30-15.30
    Piątek
    7.30-15.00

    Kasa czynna:
    poniedziałek - piątek
    8.00-13.30

    ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP

    Starostwo Powiatowe
    w Skarżysku-Kamiennej
    www.spskarzysko.bip.doc.pl

    Dziennik Ustaw
    http://dziennikustaw.gov.pl
    Monitor Polski
    http://monitorpolski.gov.pl

    Urząd Gminy Łączna