(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Rejestry
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Audyty i Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
RODO
Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Postanowienie Nr 352/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach z dnia 19 kwietnia 2024r.
» Sprawozdania z badań wody na ujęciach: Klonów, Jamno, Zalezianka z dnia 12.04.2024r.
» Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie gminy Łączna za rok 2023
» Zarządzenie Nr 15/2024 Wójta Gminy Łączna z dnia 11 kwietnia 2024r.
» Zarządzenie Nr 14/2024 Wójta Gminy Łączna z dnia 4 kwietnia 2024r.
  • Przetargi
  • 2019
  • Przetarg nieograniczony: Dostawa wraz z montażem oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Łączna...

    Dz.U./S S126
    03/07/2019
    307931-2019-PL
    - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
    1 / 8
    03/07/2019S126
    https://ted.europa.eu/TED
    - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
    Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
    1 / 8
    Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:307931-2019:TEXT:PL:HTML
    Polska-Łączna: Lampy i oprawy oświetleniowe
    2019/S 126-307931
    Ogłoszenie o zamówieniu
    Dostawy
    Legal Basis:
    Dyrektywa 2014/24/UE
    Sekcja I: Instytucja zamawiająca
    I.1)
    Nazwa i adresy
    Gmina ŁącznaKamionki 60Łączna26-140PolskaOsoba do kontaktów: Mariusz MarciniakTel.: +48 501962686E-mail: [email protected] Kod NUTS: PL72
    Adresy internetowe:
    Główny adres: www.uglaczna.bip.doc.pl
    I.2)
    Informacja o zamówieniu wspólnym
    I.3)
    Komunikacja
    Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie podadresem: http://www.uglaczna.bip.doc.pl/index.php?dz=4&id=39053
    Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
    Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną zapośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
    I.4)
    Rodzaj instytucji zamawiającej
    Organ władzy regionalnej lub lokalnej
    I.5)
    Główny przedmiot działalności
    Ogólne usługi publiczne
    Sekcja II: Przedmiot
    II.1)
    Wielkość lub zakres zamówienia
    II.1.1)
    Nazwa:
    Dostawa wraz z montażem oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Łączna w ramach zadania pod nazwą„Redukcja emisji CO2 poprzez kompleksową wymianę oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Łączna.”
    Numer referencyjny: T.260.4.2019.KP
    II.1.2)
    Główny kod CPV
    31520000
    II.1.3)
    Rodzaj zamówienia
    Dz.U./S S126
    03/07/2019
    307931-2019-PL
    - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
    2 / 8
    03/07/2019S126
    https://ted.europa.eu/TED
    - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
    Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
    2 / 8
    Dostawy
    II.1.4)
    Krótki opis:
    Zamówienie obejmuje wymianę dotychczasowych opraw oświetleniowych i wysięgników na nowoczesneoprawy w technologii LED spełniające normę PN-EN 13201, na konstrukcjach wsporczych linii energetycznychw ilości 675 szt.
    II.1.5)
    Szacunkowa całkowita wartość
    II.1.6)
    Informacje o częściach
    To zamówienie podzielone jest na części: nie
    II.2)
    Opis
    II.2.1)
    Nazwa:
    II.2.2)
    Dodatkowy kod lub kody CPV
    45316110
    45316100
    45310000
    71355200
    II.2.3)
    Miejsce świadczenia usług
    Kod NUTS: PL
    Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
    Gmina Łączna.
    II.2.4)
    Opis zamówienia:
    Zamówienie obejmuje:
    a) wymianę dotychczasowych opraw oświetleniowych i wysięgników na nowoczesne oprawy
    W technologii LED spełniające normę PN-EN 13201, na konstrukcjach wsporczych linii energetycznych w ilości675 szt. (Załącznik nr 7 - Inwentaryzacji Technicznej i tabela opraw)
    b) wymianie i montażu wysięgników,
    c) istniejące punkty sterowania i pomiaru energii elektrycznej oświetlenia drogowego w ilości 22 szt.zabudowane w rozdzielnicach nN zdemontować. Na stacji trafo zabudować skrzynie SO sterowania i pomiaruoświetlenia drogowego poprzez przymocowanie do istniejących słupów stacji i zasilić ją przewodem typuASXSn z rozłącznika bezpiecznikowego.
    d) zastosowanie i instalację inteligentnego systemu sterowania i zarządzania energią (zwany dalej„Systemem”), który umożliwi automatyczną zmianę parametrów oświetlenia, dostosowując je do bieżącychwymagań, wynikających ze zmiennych sytuacji drogowych. Jest to również rozwiązanie informujące zarządcęoświetlenia o pracy i awariach oświetlenia,
    e) wykonanie badań, pomiarów i obliczeń fotometrycznych dla całego zakresu przedmiotu zamówienia,
    f) wykonanie projektu technicznego,
    g) udostępnienie Zamawiającemu systemu informatycznego sterowania oświetleniem z możliwością zdalnegomonitoringu wybudowanej infrastruktury,
    h) udzielenie Zamawiającemu nieograniczonej w czasie i terytorialnie licencji na korzystanie z systemu dozdalnego monitorowania wybudowanej infrastruktury,
    i) wsparcie techniczne oraz stała aktualizacja oprogramowania systemu w okresie gwarancji,
    j) osiągnięcie efektu ekologicznego na poziomie rocznego spadku emisji gazów cieplarnianych (równoważnikadwutlenku węgla CO2) w wysokości 282,11 Mg/rok w okresie pełnych pięciu lat kalendarzowych po wykonaniuzamówienia, czego potwierdzeniem będą sporządzane przez Wykonawcę raporty za każdy rok działaniazmodernizowanego oświetlenia ulicznego, przy czym Wykonawca w ramach zamówienia we własnym zakresie i
    Dz.U./S S126
    03/07/2019
    307931-2019-PL
    - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
    3 / 8
    03/07/2019S126
    https://ted.europa.eu/TED
    - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
    Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
    3 / 8
    na swój koszt uzyska akceptację przedkładanych Zamawiającemu raportów przez Weryfikatora. Weryfikatoremmoże być osoba posiadająca uprawnienia audytora energetycznego w postaci certyfikatu ukończenia kursukwalifikacyjnego lub studiów podyplomowych, wpisany na listę audytorów Ministerstwa Infrastruktury i Rozwojulub należący do Zrzeszenia Audytorów Energetycznych lub będący certyfikowanym audytorem/ekspertem ds.energetyki wpisany do rejestru PolSEFF,
    k) inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi:
    — opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
    — oznakowanie, ubezpieczenie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy na czas robót,
    — organizację zaplecza budowy,
    — organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót,
    — wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót w wersji papieroweji elektronicznej możliwej do edycji (w formacie .dwg),
    — bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy,
    — wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robótuległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych.
    II.2.5)
    Kryteria udzielenia zamówienia
    Kryteria określone poniżej
    Kryterium jakości - Nazwa: Rozbudowa systemu sterowania do rozwiązań smart city / Waga: 10
    Kryterium jakości - Nazwa: Okres wydłużonej gwarancji jakości / Waga: 10
    Kryterium jakości - Nazwa: Ilość punktów dostępu do sieci GSM systemu sterowania oświetleniem / Waga: 10
    Kryterium jakości - Nazwa: Oprawy posiadające certyfikat ENEC PLUS / Waga: 10
    Cena - Waga: 60
    II.2.6)
    Szacunkowa wartość
    II.2.7)
    Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
    Koniec: 15/12/2019
    Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
    II.2.10)
    Informacje o ofertach wariantowych
    Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
    II.2.11)
    Informacje o opcjach
    Opcje: nie
    II.2.12)
    Informacje na temat katalogów elektronicznych
    II.2.13)
    Informacje o funduszach Unii Europejskiej
    Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
    Numer identyfikacyjny projektu:
    Przedmiot zamówienia jest dofinansowany ze środków UE w ramach Osi Priorytetowej 3 – Efektywna i zielonaenergia Działania 3.4 Strategia niskoemisyjna, wsparcie zrównoważonej multimodalnej mobilności miejskiejRegionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020
    II.2.14)
    Informacje dodatkowe
    Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
    III.1)
    Warunki udziału
    III.1.1)
    Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestruzawodowego lub handlowego
    Wykaz i krótki opis warunków:
    Dz.U./S S126
    03/07/2019
    307931-2019-PL
    - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
    4 / 8
    03/07/2019S126
    https://ted.europa.eu/TED
    - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
    Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
    4 / 8
    Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. – Zamawiający w tym zakresienie stawia żadnych wymagań.
    III.1.2)
    Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
    Na potwierdzenie należy złożyć:
    a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanychśrodków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przedupływem terminu składania ofert Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku jeżeli wykaże że posiada nie mniejniż 800 000,00 PLN środków lub zdolność kredytową w tej samej wysokości.
    b) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresieprowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przezZamawiającego - na kwotę nie mniejszą niż 1 500 000,00 PLN.
    Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
    Wadium w wysokości – 40 000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) należy wnieść przed upływemterminu składania ofert
    III.1.3)
    Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
    Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
    a) wykonanych dostaw zawarty w JEDZ
    Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 5 lat z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia przedupływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wtym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawylub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostaływykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przezpodmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane.
    Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał: dwie dostawypołączone z modernizacją systemu oświetlenia lub roboty budowlane, których zakresem była modernizacjasystemu oświetlenia, w ramach każdej z nich wykonano modernizację min. 300 punktów oświetleniowycho wartości min. 500 000,00 PLN brutto każda. (wymagane min. 300 punktów oświetleniowych ma odnosićsię do jednej wykonanej modernizacji w ramach Gminy, miejscowości, terenu ze sobą powiązanego np.;osiedla. Zamawiający nie uzna za spełniony warunek w zakresie wymaganej ilości punktów oświetleniowychjeżeli Wykonawca osiągnął go w ramach sumowanie ilości opraw zamontowanych na terenach ze sobą niepowiązanych np.; różnych miejscowościach)
    Na wezwanie do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy dostawy te zostały wykonanew sposób należyty.
    b) wykazu osób zawarty w JEDZ, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego
    Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę dorealizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolęjakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a takżezakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
    Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami:
    — Kierownik robót, który posiada uprawnienia (lub równoważne wystawione na podstawie obowiązującychprzepisów) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji iurządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych który posiada doświadczenie w okresie ostatnich 3 lat wkierowaniu wykonaniem modernizacji (przy robotach budowlanych kierownik robót), oświetlenia ulicznego
    Dz.U./S S126
    03/07/2019
    307931-2019-PL
    - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
    5 / 8
    03/07/2019S126
    https://ted.europa.eu/TED
    - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
    Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
    5 / 8
    polegające na zrealizowaniu jednej od początku do końca dostawy z instalacją lub roboty budowlanej wzakresie której była wykonana modernizacja systemu oświetlenia, w ramach której zainstalowano min. 300punktów oświetleniowych, (w JEDZ należy wskazać nazwę Zamawiającego datę zakończenia modernizacji,nazwę zadania modernizowanego oraz ilość punktów oświetleniowych zainstalowanych)
    Do oferty w stosunku do Kierownika robót należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana osobaposiada wymagane uprawnienia i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na teosoby nakłada Prawo budowlane.
    Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawaniakwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 r. poz.65) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państwczłonkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich EuropejskiegoPorozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcjiw budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.
    III.1.5)
    Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
    III.2)
    Warunki dotyczące zamówienia
    III.2.2)
    Warunki realizacji umowy:
    Zgodnie z zapisami w SIWZ.
    III.2.3)
    Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
    Obowiązek podania imion i nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników wyznaczonych do wykonaniazamówienia
    Sekcja IV: Procedura
    IV.1)
    Opis
    IV.1.1)
    Rodzaj procedury
    Procedura otwarta
    IV.1.3)
    Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
    IV.1.4)
    Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
    IV.1.6)
    Informacje na temat aukcji elektronicznej
    IV.1.8)
    Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
    Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
    IV.2)
    Informacje administracyjne
    IV.2.1)
    Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
    IV.2.2)
    Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
    Data: 05/08/2019
    Czas lokalny: 10:00
    IV.2.3)
    Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
    IV.2.4)
    Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
    Polski
    IV.2.6)
    Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
    Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
    IV.2.7)
    Warunki otwarcia ofert
    Data: 05/08/2019
    Czas lokalny: 10:15
    Dz.U./S S126
    03/07/2019
    307931-2019-PL
    - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
    6 / 8
    03/07/2019S126
    https://ted.europa.eu/TED
    - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
    Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
    6 / 8
    Miejsce:
    Urząd Gminy Łączna, Kamionki 60, 26-140 Łączna, POLSKA.
    Sekcja VI: Informacje uzupełniające
    VI.1)
    Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
    Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
    VI.2)
    Informacje na temat procesów elektronicznych
    VI.3)
    Informacje dodatkowe:
    Uwaga: Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej na zasadach opisanych w SIWZ. Złożenie ofertyw formie pisemnej z powoduje jej odrzucenie
    Informacje ogólne o sposobie składania ofert w formie elektronicznej
    W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa sięprzy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz pocztyelektronicznej.
    Postępowanie prowadzone jest w oparciu o zapisy art. 24aa ust. 1 ustawy Zamawiający najpierw dokona ocenyofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlegawykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
    W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, wykonawca złożyoświadczenie o braku podstaw wykluczenia (jednolity dokument) oraz przedłoży na wezwanie Zamawiającegonastępujące dokumenty i oświadczenia
    a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy;
    b) zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniempodatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
    c) zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo
    Inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lubzdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
    d) odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeliodrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczeniana podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;
    e) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzjiadministracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lubzdrowotne;
    f) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego;
    g) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych
    2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiastdokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1), składa odpowiednio, że:
    a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
    b) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważnydokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibęlub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, wzakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy,
    c) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarłporozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lubgrzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na ratyzaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
    Dz.U./S S126
    03/07/2019
    307931-2019-PL
    - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
    7 / 8
    03/07/2019S126
    https://ted.europa.eu/TED
    - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
    Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
    7 / 8
    3) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art.24ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, którejudostępniono SIWZ, informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składastosownie do treści
    VI.4)
    Procedury odwoławcze
    VI.4.1)
    Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
    Krajowa Izba Odwoławczaul. Postępu 17aWarszawa02-676PolskaTel.: +48 224587801E-mail: [email protected] Faks: +48 224587800
    Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
    VI.4.2)
    Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
    VI.4.3)
    Składanie odwołań
    Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
    26.1. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętejw postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązanyna podstawie ustawy.
    26.2. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzucasię niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie orazwskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
    26.3. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej lub w postacielektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnegokwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.
    26.4. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołaniaw taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się,iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeliprzesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacjielektronicznej.
    26.5. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającegostanowiącej podstawę jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdaniedrugie ustawy albo w terminie 15 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
    26.6. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybieprzetargu nieograniczonego, także wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wnosisię w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczeniaSpecyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej.
    26.7. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 24.5 i 24.6. SIWZ wnosi się w terminie 10 dniod dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość ookolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
    26.8. Jeżeli Zamawiający mimo takiego obowiązku nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze ofertynajkorzystniejszej odwołanie wnosi się nie później niż w terminie:
    a) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
    Dz.U./S S126
    03/07/2019
    307931-2019-PL
    - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
    8 / 8
    03/07/2019S126
    https://ted.europa.eu/TED
    - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
    Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
    8 / 8
    b) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym UniiEuropejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
    26.9. W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulegazawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Krajową Izbę Odwoławczą orzeczenia.
    26.10. Wykonawca może zgłosić przystąpienie do postępowania odwoławczego w terminie 3 dni od dniaotrzymania kopii odwołania, wskazując stronę, do której przystępuje, i interes w uzyskaniu rozstrzygnięciana korzyść strony, do której przystępuje. Zgłoszenie przystąpienia doręcza się Prezesowi Krajowej IzbyOdwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznymweryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, a jego kopię przesyła się Zamawiającemuoraz wykonawcy wnoszącemu odwołanie.
    26.11. Wykonawcy, którzy przystąpili do postępowania odwoławczego, stają się uczestnikami postępowaniaodwoławczego, jeżeli mają interes w tym, aby odwołanie zostało rozstrzygnięte na korzyść jednej ze stron.
    26.12. Zamawiający lub odwołujący może zgłosić opozycję przeciw przystąpieniu innego Wykonawcy niepóźniej niż do czasu otwarcia rozprawy.
    26.13. Jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy,termin upływa dnia następnego po dniu lub dniach wolnych od pracy.
    26.14. W sprawach nie uregulowanych w pkt 26 w zakresie wniesienia odwołania i skargi mają zastosowanieprzepisy art. 179-198g ustawy.
    VI.4.4)
    Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
    Krajowa Izba Odwoławczaul. Postępu 17aWarszawa02-676PolskaTel.: +48 224587801E-mail: [email protected] Faks: +48 224587800
    Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
    VI.5)
    Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
    28/06/2019


    Data wprowadzenia: 2019-07-03 1047
    Data upublicznienia: 2019-07-03
    Art. czytany: 2639 razy

    » Formularz Ofertowy - rozmiar: 84494 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Instrukcja wypełniania jednolity_europejski_dokument_zamowienia(1) - rozmiar: 1312342 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Inwetaryzacja i tabela opraw oświetleniowych - rozmiar: 34207 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.spreadsheetml.sheet
    » Jednolityeuropejski_dokument_zamówienia - rozmiar: 40651 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Opis przedmiotu zamówienia - rozmiar: 81795 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Oświadczenie_o_braku_podstaw_do_wykluczenia - rozmiar: 66392 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Oświadczenie_o_przynależności_do_grupy_kapitałowej - rozmiar: 65943 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » SIWZ - rozmiar: 147559 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Wzór umowy - rozmiar: 158208 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    Autor dokumentu: Romuald Kowaliński
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy Łączna
    Czerwona Górka 1B
    26 - 140 Łączna

    tel. 041/25 - 48 - 960
    fax. 041/25-48-977

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek
    7.30-16.00
    Wtorek - Czwartek
    7.30-15.30
    Piątek
    7.30-15.00

    Kasa czynna:
    poniedziałek - piątek
    8.00-13.30

    ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP

    Starostwo Powiatowe
    w Skarżysku-Kamiennej
    www.spskarzysko.bip.doc.pl

    Dziennik Ustaw
    http://dziennikustaw.gov.pl
    Monitor Polski
    http://monitorpolski.gov.pl

    Urząd Gminy Łączna