(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Rejestry
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Audyty i Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
RODO
Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Informacja Wójta Gminy Łączna z dnia 27 marca 2024r.
» Zawiadomienie o szkoleniu Obwodowych Komisji Wyborczych w Gminie Łączna
» Zarządzenie Nr 11/2024 Wójta Gminy Łączna z dnia 20 marca 2024r.
» Zaproszenie do składania ofert - remont wieżyczek na Kościele w Łącznej
» Zaproszenie do składania ofert na roboty budowlane - Wymiana pokrycia dachowego na Kościele w Łącznej
  • Ochrona środowiska
  • Rejestr działalności regulowanej
  • Dokonywanie wpisu oraz zmian wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

    Dokonywanie wpisu oraz zmian wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
    Dokumenty:
    1. Wypełniony wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej przygotowany na podstawie art. 9c ust 1-5 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości
    i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. 2021 poz. 888 ze zm.) według załączonego wzoru,
    2. Przedsiębiorca jest obowiązany zgłosić zmianę danych wpisanych do rejestru
    w terminie 14 dni od dnia zajścia zdarzenia, które spowodowało zmianę tych danych. Zmiany dokonuję się na podstawie pisemnego wniosku
    3. Dowód uiszczenia opłaty skarbowej,
    4. Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności
    w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (do pobrania),
    5. Pełnomocnictwo (przygotowane zgodnie z art. 33 KPA), jeżeli strona działa przez pełnomocnika w tym przypadku dowód wniesienia opłaty skarbowej.
    Opłaty:
    Opłatę skarbową pobiera się w przypadkach:
    • wniesienia wniosku o dokonanie wpisu do rejestru działalności regulowanej 50 zł
    (z wyjątkiem: przedsiębiorców, którzy w dniu wejścia w życie ustawy posiadają zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych, są zwolnieni z wnoszenia opłaty skarbowej za wpis do rejestru działalności regulowanej)
    • zmiany wpisu do rejestru działalności regulowanej jeżeli dotyczy ona rozszerzenia zakresu działalności – 25 zł
    • gdy strona działa przez pełnomocnika w wysokości 17 zł.
    • za wydanie zaświadczenia o dokonaniu zmian danych zawartych w rejestrze oraz za wydanie zaświadczenia potwierdzającego dane zawarte w rejestrze – 17 zł.
    Opłatę skarbową wnosi się w kasie Urzędu Gminy w Łącznej bądź na konto:
    69 8520 0007 2003 0029 4018 0001
    Tytułem: wpis/zmiana wpisu do rejestru działalności regulowanej
    Termin załatwienia sprawy:
    Wpis dokonywany jest w terminie 7 dni od momentu złożenia kompletnego wniosku.
    Wydanie zaświadczenia następuje w ciągu 7 dni od momentu złożenia kompletnego wniosku.
    Tryb odwoławczy:
    Stronie przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach za pośrednictwem Wójta Gminy Łączna w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji odmawiającej dokonania wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.


    Data wprowadzenia: 2014-01-22 1505
    Data upublicznienia: 2014-01-22
    Art. czytany: 3707 razy

    » oświadczenie do wpisu do rejestru działalności regulowanej - rozmiar: 12817 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych - rozmiar: 13366 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej - rozmiar: 14133 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » wniosek o zmianę danych w rejestrze działalności regulowanej - rozmiar: 32108 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    Autor dokumentu: Sylwia Mendak
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy Łączna
    Czerwona Górka 1B
    26 - 140 Łączna

    tel. 041/25 - 48 - 960
    fax. 041/25-48-977

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek
    7.30-16.00
    Wtorek - Czwartek
    7.30-15.30
    Piątek
    7.30-15.00

    Kasa czynna:
    poniedziałek - piątek
    8.00-13.30

    ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP

    Starostwo Powiatowe
    w Skarżysku-Kamiennej
    www.spskarzysko.bip.doc.pl

    Dziennik Ustaw
    http://dziennikustaw.gov.pl
    Monitor Polski
    http://monitorpolski.gov.pl

    Urząd Gminy Łączna