OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA: Dostawa paliwa opałowego - ekogroszku, w ilości 240 ton dla Zakład Gospodarki Komunalnej w Łącznej 2016-01-13 0903 Art. czytany: 3527 razy Łączna: Dostawa paliwa opałowego - ekogroszku, w ilości 240 ton dla Zakład Gospodarki Komunalnej w Łącznej Numer ogłoszenia: 3479 - 2016; data zamieszczenia: 13.01.2016 OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 327442 - 2015r. Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej, Łączna 115, 26-140 Łączna, woj. świętokrzyskie, tel. 41 25 46 465, faks 41 25 46 465. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliwa opałowego - ekogroszku, w ilości 240 ton dla Zakład Gospodarki Komunalnej w Łącznej. II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy. II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 240 ton paliwa opałowego, typu ekogroszek, do siedziby Zakład Gospodarki Komunalnej Łączna 115 Ekogroszek powinien być dostarczony wraz z załączonym certyfikatem jakości węgla. Opał musi posiadać następujące parametry: Wartość energetyczna opałowa - min. 24 MJ/1 kg Zawartość popiołu - 10 % Zawartość siarki - max 0,6% Zawartość wilgoci - max 9% Dostawa ekogroszku odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. Dostawca wszystkie dostawy objęte umową wykona osobiście, bez korzystania z podwykonawców Dostawa ekogroszku następować będzie sukcesywnie w następujących terminach: do 31.01.2016r. - 30 ton, do 29.02.2016 r. - 30 ton, do 31.03.2016 r. - 30 ton, do 30.04.2016 r. - 30 ton, do 30.09.2016 r. - 30 ton, do 31.10.2016 r. - 30 ton do 30.11.2016 r. - 30 ton do 31.12.2016 r. - 30 ton. II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.10.00-0. SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2016. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3. IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: FHU NOWEK Spółka Jawna, ul. Kolberga 2, 25-620 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie. IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 123123,00 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ Cena wybranej oferty: 114000,00 Oferta z najniższą ceną: 114000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 153504,00 Waluta: PLN . |