ZAPYTANIE OFERTOWE 3 2016-12-13 1010 Art. czytany: 4781 razy Łączna, dn. 13.12.2016 r. Znak: T.041.06.2016 ZAPYTANIE OFERTOWE I. Zamawiający Gmina Łączna Kamionki 60 26-140 Łączna NIP: 663 18 67 303 REGON: 291010180, tel. 41 25 48 960, fax 41 25 48 977 II. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu Studium Wykonalności dla projektu pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Łączna” (na podstawie art.4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych) III. Opracowane Studium Wykonalności: a) musi odpowiadać wymaganiom dokumentów krajowych i regionalnych, b) będzie zgodne z Instrukcją sporządzania Studium Wykonalności Inwestycji dla wnioskodawców ubiegających się o wsparcie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, c) będzie stanowić załącznik do wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 - 2020, w ramach Osi Priorytetowej 3 Efektywna i zielona energia Działanie 3.3 Poprawa efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w sektorze publicznym i mieszkaniowym dla projektów realizowanych w zakresie głębokiej modernizacji energetycznej budynków użyteczności publicznej. IV. Założenia ogólne: 1.Budynki objęte projektem: a) Urząd Gminy Łączna, Kamionki 60, 26-140 Łączna b) OSP Łączna, Kamionki 60, 26-140 Łączna c) Zespół Szkół w Goździe, Gózd 125, 26-140 Łączna d) Budynek po szkole w Zagórzu, Zagórze 40B, 26-140 Łączna 2. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania niezbędnych dokumentów w tym szacunkowych kosztów inwestycyjnych dot. przedmiotowych zadań w ciągu 7 dni roboczych od podpisania umowy. 3. Studium wykonalności musi być spójne z audytami energetycznymi i dokumentacją projektową. Wykonawca zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z wykonawcami opracowującymi w/w dokumenty. 4. Wykonawca dostarczy dokumenty w liczbie 3 kompletów wydrukowanych i oprawionych wraz z wersją elektroniczną zapisaną na trwałym nośniku z możliwością kopiowania i drukowania jego dowolnych części (w formacie .doc, .xls i .pdf - 1 egz.). Dokument musi zostać podpisany przez Wykonawcę. 5. Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w wykonaniu co najmniej 3 studiów wykonalności wraz dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie każdego ze studiów wykonalności dla projektów w ramach RPO 2014-2020 wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. V. W celu realizacji zadania Wykonawca : 1. Sporządzi wycenę Studium Wykonalności zgodnie z Załącznikiem nr 1 Formularz ofertowy, 2. Będzie uczestniczył w ewentualnych spotkaniach roboczych dotyczących konsultacji założeń przyjętych w studiach wykonalności. Za organizację spotkań odpowiada Zamawiający, 3. Zobowiązany jest również do dokonywania zmian w Studium Wykonalności w zakresie przedstawionym przez Zamawiającego, w trakcie procesu ubiegania się o uzyskanie dofinansowania na realizację zadań, 4. Każda wersja opracowanego Studium Wykonalności musi zostać uzgodniona i zatwierdzona przez Zamawiającego. VI. Opis sposobu przygotowania oferty: 1.Oferta musi być złożona w formie pisemnej, każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Dokumenty składane w formie kserokopii winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych. 4. Termin związania ofertą złożoną w przedmiotowym postępowaniu wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. VII. Dokumenty wymagane w postępowaniu W celu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1. Prawidłowo wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do niniejszego zapytania. 2. Wykaz wykonanych Studiów Wykonalności wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie każdego ze studiów - wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do niniejszego zapytania. VIII. Termin wykonania zamówienia Rozpoczęcie realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy. Zakończenie realizacji zamówienia: do dnia 20.01.2017 r. IX. Sposób i termin zapłaty Przelew na konto Wykonawcy w ciągu 14 dni od daty wpływu faktury do Urzędu Gminy Łączna. X. Termin i miejsce złożenia oferty: Ofertę cenową należy przesłać na adres: Gmina Łączna Kamionki 60 26-140 Łączna w terminie do dnia 20.12.2016 r. do godz. 13:00 O zachowaniu powyższego terminu decyduje data wpływu. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Kopertę oznakować napisem: Oferta na opracowanie Studium Wykonalności dla projektu pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Łączna” z dopiskiem „Nie otwierać do dnia 20.12.2016r. do godz. 13.30”. XI. Kryteria wyboru oferty: 1. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu oraz uzyska największą liczbę punktów według poniżej wymienionych kryteriów: Kryterium1. - cena - 70% (oferta najniższa cenowo otrzyma 70 pkt.), Cena winna zawierać wszystkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym koszty podatku VAT. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia, nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia określonego w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest do podania całkowitej ceny zamówienia, wyliczonej do dwóch miejsc po przecinku, wyrażonej cyfrowo i słownie w złotych polskich. Kryterium 2. - doświadczenie wykonawcy w przygotowaniu Studiów Wykonalności dla jst, - max 30%: (30pkt) - poniżej 3 Studiów Wykonalności opracowanych dla projektów w ramach RPO 2014-2020 - 0 pkt - od 3 do 6 Studiów Wykonalności opracowanych dla projektów w ramach RPO 2014-2020 - 10 pkt - od 7 do 10 Studiów Wykonalności opracowanych dla projektów w ramach RPO 2014-2020 - 20 pkt - powyżej 10 Studiów Wykonalności opracowanych dla projektów w ramach RPO 2014-2020 - 30 pkt 2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą łączną liczbą punktów, która nie podlega odrzuceniu. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. XII. Osoba do kontaktu: Osoba do kontaktu: Ewelina Majcher-Obara, tel. 41 25 48 960 wew. 975, e-mail: [email protected] Załączniki do niniejszej oferty: Załącznik nr 1 Formularz ofertowy Załącznik nr 2 Wykaz wykonanych Studiów Wykonalności |