ZAPYTANIE OFERTOWE na monitoring systemu alarmowego w trybie interwencyjnym, instalacji kamer oraz monitoring mienia należącego do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej 2017-05-12 1107 Art. czytany: 3775 razy Łączna, 12.05.2017r. ZAPYTANIE OFERTOWE na monitoring systemu alarmowego w trybie interwencyjnym, instalacji kamer oraz monitoring mienia należącego do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej 115 26-140 Łączna na terenie bazy ZGK. I. ZAMAWIAJĄCY: I.1 Zakład Gospodarki Komunalnej w Łącznej, Łączna 115, 26-140 Łączna, woj. Świętokrzyskie Tel. 41 2548465 e-mail [email protected] I.2 Rodzaj Zamawiającego: administracja samorządowa II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1 Zakład Gospodarki Komunalnej w Łącznej 115 26-140 Łączna zwraca się o przesłanie oferty na monitoring systemu alarmowego w trybie interwencyjnym instalacji kamer oraz monitoring mienia należącego do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej 115 26-140 Łączna na terenie bazy ZGK. II.2 Celem zapytania ofertowego jest wyłonienie Wykonawcy na: 1. Wykonania systemu alarmowego w budynku biurowym ZGK Łączna 2. Wykonanie instalacji TV terenu bazy 3. Kompleksowego monitoringu mienia należącego do Zakładu. III. Zakres rzeczowy Zakres rzeczowy postępowania obejmuje: a) Wykonanie instalacji systemu alarmowego - Montaż centrali alarmowej 1 szt. - Montaż szyfratora 1 szt. - Montaż czujek ruchu 15 szt. - Montaż sygnalizatorów 2 szt. - Montaż akumulatora żelowego 2 szt. - Pozostałe materiały i urządzenia konieczne do prawidłowego działania instalacji alarmowej 1 kpl b) Wykonanie instalacji kamer i rejestratorów TV - Montaż kamer TV 2 szt. - Montaż rejestratora 1 szt. - Pozostałe materiały i urządzenia konieczne do prawidłowego działania instalacji TV 1 kpl c) Abonament i gotowość serwisowa za 12 m-cy - Wykonanie usługi monitorowania budynku - Wykonanie usług serwisowych zamontowanych urządzeń W celu dokonania dokładnej wyceny Wykonawcy mogą się zapoznać z przedmiotem zamówienia, w dniu 17 maja w godzinach 9.00 – 11.00 po uprzednim skontaktowaniu się z Zamawiającym pod adresem e-mail: [email protected] lub nr telefonu 41 2548465 IV. WYMAGANIA Wykonawca powinien posiadać 1. Koncesję MSWiA na działalność w zakresie ochrony osób i mienia. 2. Polisę ubezpieczeniową wymaganą przez MSWiA. 3. Doświadczenie w zakresie ochrony osób i mienia. V. OBOWIĄZKI WYKONAWCY Do obowiązków Wykonawcy będzie należało wykonywanie następujących czynności: a) zapewnienie kontroli nad infrastrukturą chronionego obiektu oraz zapobieganie próbom kradzieży, dewastacji i uszkodzenia mienia wewnątrz obiektu, b) reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe i awaryjne związane z instalacjami antywłamaniowymi, c) monitoring mienia należącego do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej 115 26-140 Łączna na terenie bazy ZGK. d) archiwizacja danych pochodzących z monitoringu e) zapewnienie środków łączności z grupą interwencyjną. f) zapewnienie interwencji patrolu niezwłocznie przez patrole interwencyjne. g) Wykonawca będzie zobowiązany do monitoringu mienia 24 h 7 dni w tygodniu. VI. Termin wykonania zamówienia. Wykonawca będzie realizował zamówienie przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy z 3-miesięcznym terminem wypowiedzenia. Termin realizacji zamówienia: od 16 czerwca 2017 do 15 czerwca 2018r. VII. KRYTERIA OCENY OFERT I WAGI PUNKTOWE 1. Składniki cząstkowe ceny ryczałtowej netto d) Wykonanie instalacji systemu alarmowego …………………………….. PLN e) Wykonanie instalacji kamer i rejestratorów TV …………………………….. PLN f) Abonament i gotowość serwisowa za 12 m-cy …………………………….. PLN RAZEM wartość netto ……………………………… PLN Podatek VAT ………………………………. PLN Wartość oferty brutto ……………………………… PLN 2. Cena będzie stanowiła 100% wartości oceny ogólnej Oferta najkorzystniejsza, to taka, która uzyska najwyższą ilość punktów. Punkty będą przyznawane zgodnie z poniższym algorytmem: Kryterium 1: Najniższa cena ----------------------------------------------------------------------------------- x 100 = ilość punktów Cena oferowana VIII. WYKLUCZENIE Z MOŻLIWOŚCI REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Do złożenia oferty nie mogą przystąpić Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między ZGK lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zakładu lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a. uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; b. posiadaniu, co najmniej 10 % udziałów lub akcji; c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o braku ww. powiązań (ZAŁĄCZNIK 3) 2. Do złożenia oferty mogą przystąpić Wykonawcy, w stosunku, do których nie zachodzą podstawy do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie (ZAŁĄCZNIK 2) IX. TERMIN I MIESJCE SKŁADANIA OFERT Ofertę należy złożyć w jednym egzemplarzu w biurze Zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Łącznej Łączna 115 26-140 Łączna osobiście lub pocztą w terminie do dnia 25 maja 2017 do godziny 14.00. Oferta powinna być sporządzona na „Formularzu oferty cenowej” – załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z podaniem: - Nazwa i adres zamawiającego - Napis: „ nie otwierać przed dniem (termin otwarcia ofert) - Nazwa i adres oferenta - Dopisek: „Monitoring systemu alarmowego w trybie interwencyjnym, instalacji kamer oraz monitoring mienia należącego do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej 115 26-140 Łączna na terenie bazy ZGK”. X. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY W odpowiedzi na zapytanie ofertowe należy złożyć następujące dokumenty: 1. Formularz cenowy oferty 2. Wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstawy do wykluczenia 3. Oświadczenie o braku powiązań XI. GWARANCJA Wykonawca powinien udzielić gwarancji na wykonanie usługi na okres 12 m-cy licząc od daty podpisania umowy XII. POZOSTAŁE WARUNKI 1. Oferent/ci, którego propozycja usługi oceniona zostanie, jako najkorzystniejsza, zobowiązany zostanie do podpisania z Zamawiającym umowy. 2. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy: zostanie przekazana telefonicznie i drogą elektroniczną Wykonawcy, którego ofertę wybrano. 3. Do kontaktów i wyjaśnień ze strony Zamawiającego upoważniony jest : Pan Marek Walkowicz Kierownik Zakładu Tel. 510 096 627 w godz. 7:30-15:30 adres e-mail: [email protected] XIII. ZAŁĄCZNIKI DO ZAPYTANIA: 1. Formularz cenowy oferty 2. Wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstawy do wykluczenia 3. Oświadczenie o braku powiązań Kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej mgr inż. Marek Walkowicz ………………………………… podpis Załącznik Nr 1 .............................................. pieczęć firmowa lub dane teleadresowe Oferenta F O R M U L A R Z O F E R T Y na monitoring systemu alarmowego w trybie interwencyjnym, instalacji kamer oraz monitoring mienia należącego do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej 115 26-140 Łączna na terenie bazy ZGK. Ja, niżej podpisany:................................................................................................................................ działając w imieniu i na rzecz Oferenta ................................................................................................................................................................. ................................................................................................................................................................. pełna nazwa i dane teleadresowe Oferenta Oferuję wykonanie zamówienia za cenę brutto ......................... PLN. Termin płatności: …………………… dni 1. Gwarantuję, że przedmiot zamówienia wykonam w terminach określonych w zapytaniu ofertowym przeprowadzanym zgodnie z zasadą konkurencyjności. 2. Oświadczam, że zapoznałem/am się z zapytaniem ofertowym i nie wnoszę do jej treści żadnych zastrzeżeń. 3. Oświadczam, że zapoznałem/am się z wzorem umowy, akceptujemy go bez zastrzeżeń i w wypadku wyboru naszej oferty, zobowiązujemy się do zawarcia umowy na warunkach w nim określonych, w miejscu i terminie wskazanym przez zamawiającego. Załączniki do Oferty: 1. F O R M U L A R Z O F E R T Y 2. OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 3. OŚWIADCZENIE O BRAKU POWIĄZAŃ Data ………………………. ..……………………………………………… Pieczęć i podpis Wykonawcy Załącznik Nr 2 ……………………………………… ……......................................... (dane Oferenta) miejscowość, data OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Dane Oferenta:.................................................................................................................... Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu, dotyczące w szczególności: 1. posiadam uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2. posiadam wiedzę i doświadczenie, 3. dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Nie podlegam wykluczeniu z przedmiotowego postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) ................................................................................. podpis i pieczęć osoby/osób uprawnionej/ych do reprezentowania Oferenta Załącznik nr 3 OŚWIADCZENIE O BRAKU POWIĄZAŃ Oświadczam, że nie jestem powiązany z Zamawiającym osobowo ani kapitałowo, przy czym przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: • posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji; • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku do pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli ................................................................................. Podpis/ pieczęć |