PROTOKÓŁ Z OTWARCIA OFERT Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia

2018-11-19 1430
Art. czytany: 2414 razy

PROTOKÓŁ Z OTWARCIA OFERT
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia
realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa Sprawne usługi publiczne, Działanie 07.04.00 Rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej
Otwarcia dokonała komisja w składzie:
1. Mirosław Kopytek
2. Sylwia Mendak
3. Sylwia Jaworska
Gmina Łączna informuje, że w dniu 06.11.2019 o godzinie 11:15 odbyło się otwarcie ofert. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający odczytał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości: 179.842,91 zł brutto (zgodnie z art. 86 ust. 3 Ustawy PZP).
Podczas otwarcia ofert Zamawiający zgodnie z art. 86 ust. 4 Ustawy PZP podaje:

- nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców,
- informacje dotyczące ceny,
- okresu gwarancji – 24 miesiące, liczą od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, za wyjątkiem pomocy dydaktycznych, w którym okres gwarancji jest podany w opisie produktu. Okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi.
- warunków płatności - 30 dni licząc od daty doręczenia poprawnie wystawionej faktury Zamawiającemu.
Złożono następujące oferty:
Zakup i dostawa sprzętu/wyposażenia informatycznego dla Zespołu Szkół w Łącznej oraz Szkoły Podstawowej w Goździe
Lp. Wykonawca Kryterium
1. cena brutto Kryterium:
2. termin wykonania zamówienia Punktacja
1 MaN Complex
25-417 Kielce
ul. Przyborowskiego 4/1 118.779,71 zł do 10 dni od dnia podpisania umowy 100,00

Po wymaganym terminie tj. 06.11.2018r. do godziny 11.00 innych ofert nie złożono. Wykonawcy uczestniczący w sesji otwarcia nie zgłosili żadnych zastrzeżeń z przebiegu otwarcia ofert.
Na tym protokół zakończono i podpisano