Wójt Gminy Łączna zaprasza do składania ofert dot. „Opracowania dokumentacji projektowej dotyczącej budowy i rozbudowy drogi gminnej Podłazie - Krzyżka” 2020-09-29 1324 Art. czytany: 2787 razy Łączna dnia 29.09.2020 r. T.271.3.2020.SJ Wójt Gminy Łączna zaprasza do składania ofert dot. „Opracowania dokumentacji projektowej dotyczącej budowy i rozbudowy drogi gminnej Podłazie - Krzyżka” 1. Nazwa i adres ZAMAWIAJĄCEGO Gmina Łączna Czerwona Górka 1B 26-140 Łączna telefon: 41 25 48 960 e-mail: [email protected] 2. Opis przedmiotu zamówienia I. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej branży drogowej na budowę drogi gminnej Podłązie - Krzyżka. Opis przedmioty zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie projektu budowlanego na budowę i rozbudowę drogi gminnej o długości ok. 560,00 mb, o zmiennej szerokości pasa jezdni ok. 3,0 – 5,0 mb. Droga położona jest na działkach nr 18 i 102 w obrębie Podłazie. Początek projektowanej trasy od włączenia do drogi powiatowej nr 0590T. Teren opracowania jest objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego dla obrębu Podłazie. W ciągu projektowanej drogi znajdują się pojedyncze drzewa przewidziane do wycinki. Przy opracowaniu projektu budowlanego Wykonawca powinien przyjąć odpowiednie rozwiązania dotyczące odprowadzenia wód opadowych z projektowanego odcinka, skorygować kolizję np.: słupy energetyczne, ogrodzenia, zabudowa oraz uwzględnić wykonaną sieć wodociągową w pasie drogowym. Opracowanie projektu budowy drogi gminnej Podłazie - Krzyżka będzie obejmowało budowę: - nawierzchni bitumicznej, - podbudowę, - nawierzchni poboczy, - zaprojektowanie odwodnienia całego odcinka drogi, - zaprojektowanie zjazdów do działek prywatnych Zakres opracowania: - uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich potrzebnych uzgodnień i decyzji, - wykonanie dokumentacji projektowej w 5 egz. + wersja elektroniczna w formacie pliku „.pdf”. - opracowanie przedmiarów robót (szczegółowych) 1 egz. + wersja elektroniczna w formacje pliku „.pdf”. - opracowanie kosztorysu inwestorskiego – 1 egz. + wersja elektroniczna w formacie pliku „.pdf” i „.ath”. - opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) 1 egz+ wersja elektroniczna w formacie pliku „pdf”. - pełnienie nadzoru autorskiego przez projektanta nad wykonaniem robót bez dodatkowej opłaty, - ewentualne projekty branżowe usunięcia kolizji, - w przypadku odprowadzenia wód opadowych uzyskanie wszelkich uzgodnień oraz pozwolenia wodnoprawnego - jeżeli dotyczy. - uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej lub zezwolenia na realizacje inwestycji drogowej. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentacje w formie elektronicznej zapisanej w postaci plików formatu „PDF” Zamawiający posiada mapę do celów projektowych. Przed złożeniem projektu budowlanego należy opracować koncepcje rozwiązań technicznych . Koncepcja musi uzyskać akceptację Zamawiającego 2.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji projektu i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego, przed wykonaniem wyceny dokumentacji projektowej. 2.2. Wykonawca zobowiązany jest do regularnego konsultowania z Zamawiającym wszystkich istotnych rozwiązań projektowych. 2.3. Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do występowania w jego imieniu z wnioskami o uzyskanie niezbędnych decyzji, pozwoleń, postanowień, zezwoleń i opinii, po wcześniejszym wystąpieniu Wykonawcy do Zamawiającego o ich udzielenie. 2.4. Termin wykonania: 26.02.2021 r. 2.5. Warunki płatności: 30 dni od daty doręczenia faktury Zamawiającemu. 3. Forma złożenia oferty: 3.1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania. Nie dopuszcza się składania ofert drogą mailową. 3.2. Termin składania ofert: do 08.10.2020 r. do godz. 10:00 w Urzędzie Gminy Łączna Czerwona Górka 1B, 26-140 Łączna, sekretariat. Za termin złożenia oferty uważa się dzień i godzinę jej faktycznego złożenia w siedzibie Zamawiającego. 3.3. Wykonawca powinien w ofercie podać cenę jednostkową netto i cenę brutto uwzględniając wszelkie składniki wartości zamówienia. 3.4. Oferta musi zawierać nazwę i adres Wykonawcy, musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione lub upoważnione do występowania w imieniu wykonawcy, przy czym podpis musi być czytelny lub opisany pieczątką imienną. 3.5. Kontakt z Wykonawcą: Tel. 41 25 48 975 Krzysztof Pastuszka, Tel. 41 25 48 972 Sylwia Jaworska 3.6. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierować następującym kryterium – Cena (100%). 3.7. O wynikach postępowania Zamawiający poinformuje telefonicznie wzywając wybranego Wykonawcę do zawarcia umowy. 3.8. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy kopię odpowiednich uprawnień, zaświadczenie o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego. 3.9. W niniejszym postępowaniu, rozpoznaniu cenowym, nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 3.10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Załączniki Załącznik nr 1 – formularz ofertowy Załącznik nr 2 – projekt umowy Załącznik nr 3 - mapa poglądowa |