ZARZĄDZENIE NR 63/2020 WÓJTA GMINY ŁĄCZNA z dnia 4 grudnia 2020 r.

2020-12-04 1250
Art. czytany: 1465 razy

w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko

WÓJT GMINY
ŁĄCZNA

ZARZĄDZENIE NR 63/2020
WÓJTA GMINY ŁĄCZNA
z dnia 4 grudnia 2020 r.

w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko
podinspektora ds. obsługi Rady Gminy i jej organów
w Urzędzie Gminy w Łącznej

Na podstawie art. 30 ust.1 i ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020r. poz. 713 z późn.zm.), art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019r. poz. 1282) zarządzam, co następuje:


§ 1.
Ogłaszam konkurs na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektora ds. obsługi Rady Gminy i jej organów w Urzędzie Gminy w Łącznej

§ 2.
W celu przeprowadzenia postępowania konkursowego powołuje się Komisję Rekrutacyjną w składzie:
1) Mirosław Kopytek – przewodniczący komisji;
2) Alicja Miernik – członek komisji;
3) Krzysztof Pastuszka – członek komisji;
4) Ewelina Łutczyk – członek komisji;

§ 3.
Komisja Rekrutacyjna, o której mowa w § 2, będzie pracować zgodnie z Regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Łączna, stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 19/2009 Wójta Gminy Łączna z dnia 17 czerwca 2009 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Łączna.
§ 4.
Wymagania wobec kandydatów oraz warunki konkursu zostały określone w ogłoszeniu o konkursie, stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Wójt Gminy Łączna
mgr inż. Romuald Kowaliński 


Załącznik
do Zarządzenia Nr 63/2020
Wójta Gminy Łączna
z dnia 4 grudnia 2020r.


OGŁOSZENIE O KONKURSIE NA STANOWISKO URZĘDNICZE

Wójt Gminy Łączna ogłasza otwarty konkurs na stanowisko :
podinspektora ds. obsługi Rady Gminy i jej organów
w Urzędzie Gminy w Łącznej



1. Stanowisko pracy:
Podinspektor do spraw obsługi Rady Gminy i jej organów w Urzędzie Gminy w Łącznej. ( pełny wymiar czasu pracy )
2. Wymagania niezbędne (formalne):
a) spełnianie wymagań z art.6 ust. 1 i ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych określanych dla stanowisk urzędniczych,
b) wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku: administracja, zarządzanie,
c) staż pracy: min. 2 lata,
d) bardzo dobra znajomość zapisów ustawy o samorządzie gminnym.
3. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny)
a) umiejętność sprawnej organizacji pracy i pracy w zespole,
b) umiejętność analizowania problemów i poprawnego wyciągania wniosków,
c) rzetelność, samodzielność, kreatywność, odpowiedzialność i komunikatywność,
d) uprzejmość i życzliwość w kontaktach z interesantami,
e) odporność na stres.
f) umiejętność stasowania i interpretacji przepisów prawnych
g) ogólna znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
h) znajomość obsługi oprogramowania LEGISLATOR.
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1. Obsługa organizacyjna i kancelaryjno – techniczna Rady Gminy i jej Komisji
w tym :
- zabezpieczenie organizacyjne sesji Rady i posiedzeń Komisji,
- nadzór nad terminowym przygotowaniem projektów uchwał, sprawozdań informacji oraz innych materiałów,
- organizowanie posiedzeń Komisji Rady,
- prowadzenie ewidencji uchwał Rady Gminy i terminowe przesyłanie ich organom nadzoru,
- protokołowanie sesji Rady Gminy i posiedzeń Komisji,
- udzielanie pomocy prawnej i organizacyjnej w wykonywaniu mandatu Radnego,
- prowadzenie rejestru uchwał Rady Gminy,
- przekazywanie uchwał Rady do wszystkich komórek organizacyjnych Urzędu, jednostek organizacyjnych gminy i innych zainteresowanych podmiotów,
- czuwanie na terminowym załatwianiem wniosków komisji, interpelacji i wniosków radnych,
- konwersja uchwał rady gminy, które podlegają publikacji do odpowiedniej formy elektronicznej,
- przygotowywanie materiałów do projektów planów pracy Rady Gminy oraz jej komisji,
- wykonywanie czynności w zakresie archiwizowania dokumentów Rady oraz przechowywanie nośników zapisu elektronicznego z sesji Rady,
- przekazywanie – za pośrednictwem Sekretariatu Urzędu – korespondencji do i od Rady, jej komisji oraz poszczególnych radnych,
- współdziałanie w opracowywaniu uchwał Rady Gminy oraz opracowywaniu i przedstawianiu projektów postanowień, wniosków,

2. Udział w opracowywaniu projektów planów pracy Rady Gminy i jej organów oraz dokumentów ustrojowych Rady i jej Komisji czyli Statutu Gminy i Regulaminu pracy Rady,

3. Współdziałanie z samorządami mieszkańców łącznie z zabezpieczeniem dokumentowania ich pracy i ustaleń,

4. Opracowywanie w zakresie zleconym przez Radę Gminy ocen, opinii i wniosków oraz pomocy przy ich realizacji,

5. Przygotowywanie spotkań radnych ze społeczeństwem Gminy,

6. Prowadzenie ewidencji radnych, członków Komisji Rady i samorządu mieszkańców,

7. Udział w opracowywaniu statutów sołectw,

8. Sporządzanie comiesięcznych zestawień diet dla radnych i sołtysów.

9. Prowadzenie całości spraw dotyczących oświadczeń majątkowych radnych.

5. Warunki pracy:
a) wymiar czasu pracy: pełny etat
b) miejsce pracy: Urząd Gminy w Łącznej – Wydział Organizacyjno-Obywatelski, I piętro,
c) bardzo dobre warunki pracy - praca jednozmianowa,
d) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
e) występują bariery architektoniczne w dostępie do pomieszczeń biurowych,
f) możliwość dokształcania i podnoszenia własnych kwalifikacji zawodowych,
g) atrakcyjne wynagrodzenie
/wg obowiązującego Regulaminu wynagradzania pracowników zatrudnionych w Urzędzie Gminy w Łącznej/.
h) z upływem okresu próbnego możliwość zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na czas określony a potem także na czas nieokreślony.

6. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) CV (życiorys),
c) poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem kopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz poświadczającego obywatelstwo kandydata,
d) kserokopie świadectw pracy,
e) kserokopie dyplomów (świadectw) potwierdzających wykształcenie, dodatkowe uprawnienia, kwalifikacje,
f) oryginał kwestionariusza osobowego,
g) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
h) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,
i) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb nin. rekrutacji.

Wszelkie dokumenty dostarczone w formie kopii winny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać z dopiskiem „Nabór na stanowisko podinspektora ds. obsługi Rady Gminy i jej organów w Urzędzie Gminy w Łącznej” drogą pocztową, osobiście w Urzędzie Gminy w Łącznej, Czerwona Górka 1B. 26-140 Łączna lub w ww. terminie za pośrednictwem platformy ePUAP do dnia 15 grudnia 2020r. godz. 12.00.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Łącznej. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Uwaga:
1. Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Łączna. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Gminy pod adresem e-mail: [email protected].
2. O zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru kandydaci zostaną powiadomieni mailem.
3. Postępowanie kwalifikacyjne może być jedno lub dwuetapowe. Odbywa się tylko w jednym terminie i miejscu wyznaczonym przez komisję.
4. Dokumenty rekrutacyjne złożone po terminie, bez zastrzeżonej formy papierowej, niekompletne – podlegają odrzuceniu w procesie rekrutacji, a kandydat nie jest dopuszczony do dalszego postępowania.
5. Nie ma możliwości uzupełnienia dokumentów po upływie terminu składania aplikacji oraz przyjmowania ww. dokumentów poza ogłoszeniem.
6. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
7. Przez staż pracy rozumie się okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, potwierdzony kopiami świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy - zaświadczeniem o zatrudnieniu, zawierającym okres zatrudnienia.
8. Informacja o rozstrzygnięciu naboru będzie podana do publicznej wiadomości na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy: https://www.uglaczna.bip.doc.pl/ oraz w Urzędzie na tablicy ogłoszeń.

Osobą upoważnioną do kontaktu jest mgr Mirosław Kopytek – Sekretarz Gminy
tel. 041 2548 961
kom. 691 399 473