OGŁOSZENIE O KONKURSIE NA STANOWISKO URZĘDNICZE 2024-05-20 1353 Art. czytany: 1302 razy referent ds. gospodarki odpadami komunalnymi OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU URZĘDNICZYM ORAZ O NABORZE KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE WÓJT GMINY ŁĄCZNA informuje o wolnym stanowisku urzędniczym oraz ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze : referent ds. gospodarki odpadami komunalnymi 1. Nazwa i adres jednostki : Urząd Gminy Łączna Czerwona Górka 1 B. 26-140 Łączna 2. Określenie stanowiska : referent ds. gospodarki odpadami komunalnymi 3. Wymagania niezbędne : Kandydatem na stanowisko urzędnicze może być osoba , która : 1) jest obywatelem polskim; 2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych ; 3) posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na tym stanowisku ; 4) posiada wykształcenie średnie i co najmniej 2 - letni staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego; 5) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 6) cieszy się nieposzlakowaną opinią. 4. Wymagania dodatkowe: - znajomość procedur administracyjnych oraz regulacji prawnych z zakresu ustaw : - o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, - o samorządzie gminnym, - o pracownikach samorządowych, - Kodeksu postępowania administracyjnego oraz dobra znajomość i umiejętność obsługi komputera i pakietu biurowego Microsoft Office. Preferowany kandydat z wykształceniem wyższym. 5. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku : - prowadzenie całokształtu spraw związanych z wdrożeniem i funkcjonowaniem systemu gospodarki odpadami komunalnych na terenie Gminy Łączna, - obsługa systemu informatycznego obsługującego system gospodarki odpadami komunalnymi, - stała aktualizacja bazy danych rejestru gminnego wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi; - współudział w opracowaniu potrzebnych dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego wymaganych ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz stała ich weryfikacja, - współudział w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, opracowanie SIWZ do zamówienia; - przygotowanie oraz przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań i informacji dot. gospodarowania odpadami komunalnymi, - kontrolowanie realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa dotyczących funkcjonowania systemu odbierania odpadów komunalnych, pozbywania się nieczystości płynnych oraz regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Łączna (w tym sprawdzanie stanu faktycznego w terenie), - współpraca z organami administracji publicznej, organami ochrony środowiska oraz innymi w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi, - planowanie i inicjowanie działań służących ochronie środowiska w zakresie gospodarki odpadami, - prowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnej wśród mieszkańców Gminy, - opracowywanie informacji do zamieszczenia na stronach internetowych Gminy w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi, - prowadzenie postępowań administracyjnych, w tym opracowywanie projektów decyzji w zakresie realizowania obowiązków wynikających z regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Łączna, - przyjmowanie i prowadzenie weryfikacji deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, - realizacja innych zadań i działań wynikających z przepisów prawa lub doraźnej potrzeby związanej z funkcjonowaniem systemu odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych, - monitoring prawidłowości realizacji umowy na wywóz odpadów komunalnych, przez przedsiębiorcę (zgodność z harmonogramem, odbiór odpadów z PSZOK, odbiór odpadów wielkogabarytowych, prawidłowość wystawianych sprawozdań kwartalnych oraz kart odpadów i realizacji pozostałych obowiązków wynikających z umowy), - prowadzenie spraw dotyczących wyrobów zawierających azbest, - prowadzenie spraw dotyczących zakłócania stosunków wodnych, - prowadzenie całokształtu spraw dot. obowiązków energetyka gminnego, - uczestniczenie w pracach komisji przetargowej, - przygotowywanie dokumentacji przetargowej, - opracowywanie i prowadzenie dokumentacji postepowania o udzielenie zamówienia publicznego, - przesyłanie drogą elektroniczną ogłoszeń o zamówieniach publicznych do publikacji, przekazywanie dokumentacji przetargowej - pracownikowi odpowiedzialnemu za stronę BIP Urzędu Gminy, publikacja ogłoszeń o zamówieniach publicznych poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń, - sprawdzanie dokumentów dotyczących zamówień publicznych pod względem ich zgodności z obowiązującymi przepisami oraz ofert - złożonych w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod względem formalno – prawnym i spełniania przez wykonawców wymaganych warunków dla potrzeb Komisji przetargowej, - przedkładanie członkom Komisji Przetargowej i Wójtowi dokumentów dotyczących przeprowadzonego postepowania o zamówienie publiczne do zatwierdzenia, - sporządzanie dla potrzeb Wójta okresowych informacji z wykonanych zamówień, - przygotowywanie sprawozdań rocznych z realizacji zamówień publicznych na potrzeby prezesa UZP i przedkładanie ich Kierownikowi Wydziału, - branie czynnego udziału w załatwianiu odwołań, protestów, interwencji, interpelacji, skarg, wniosków zgłaszanych do Wójta w zakresie objętym zadaniami stanowiska, - przygotowywanie projektów umów, aneksów umów zawartych w trybie Ustawy Pzp, - przygotowywanie Planu Zamówień i przedkładanie go Kierownikowi Wydziału, - dbanie o terminowe zwroty wadium dla prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego przez Urząd Gminy, - dbanie o prawidłowe prowadzenie zakupów w ramach prowadzonych zadań, w tym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - wydatkowanie środków publicznych, terminowe opisywanie zleceń, umów i rachunków, - sporządzanie na żądanie przełożonych sprawozdań i analiz dotyczących spraw objętych zakresem czynności, - sporządzanie sprawozdań statystycznych i innych wynikających z zakresu zadań stanowiska, - przygotowanie odpowiedzi na wnioski o udzielenia informacji publicznej dotyczącej zakresu działania stanowiska, - współpraca ze stanowiskiem ds. pozyskiwania i rozliczania środków pomocowych oraz z pozostałymi pracownikami wydziału w zakresie zadań realizowanych przez wydział, - współpraca w zakresie wykonywanych zadań z innymi wydziałami, - uczestniczenie w przekazaniach placów budów, nadzór nad inwestycjami i komisyjnych odbiorach wykonanych robót i usług, - wykonywanie innych, nie objętych niniejszym, zakresem czynności spraw doraźnych zleconych przez Kierownika Wydziału, Wójta, Sekretarza i Skarbnika Gminy. 6.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku : a) wymiar czasu pracy: pełny etat, b) miejsce pracy: Urząd Gminy w Łącznej - Wydział Techniczny, I piętro, c) bardzo dobre warunki pracy - praca jednozmianowa, d) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, e) obsługa bezpośrednia interesantów , f) występują bariery architektoniczne w dostępie do pomieszczeń biurowych, g) budynek jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (z wyłączeniem windy); h) możliwość dokształcania i podnoszenia własnych kwalifikacji zawodowych, i) wynagrodzenie wg obowiązującego Regulaminu wynagradzania pracowników zatrudnionych w Urzędzie Gminy w Łącznej – dopuszcza się możliwość negocjacji wynagrodzenia. j) w przypadku udokumentowanego doświadczenia na tożsamym stanowisku możliwość zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony. 6a. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia w tut. Urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6%. 7.Wymagane dokumenty : 1) list motywacyjny ; 2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; 3) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego ; 4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 5) kopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem ) lub zaświadczenie o zatrudnieniu – w przypadku , gdy kandydat jest zatrudniony u innego pracodawcy; 6) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem ); 7) oświadczenie ,że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz , że korzysta z pełni praw publicznych; 8) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 9) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach ; 10) oświadczenie kandydata ubiegającego się o zatrudnienie w Urzędzie Gminy Łączna dotyczące przetwarzania danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną RODO. W/w dokumenty i oświadczenia winny być odręcznie podpisane przez kandydata – dokumenty dostarczone w formie kopii winny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem. 8. Termin i miejsce składania dokumentów : Oferty zawierające wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem : „Nabór na wolne stanowisko pracy – referent ds. gospodarki odpadami komunalnymi ” w terminie do dnia 31 maja 2024r. do godz. 12.00 : *osobiście – w Sekretariacie Urzędu Gminy Łączna lub *pocztą na adres: Urząd Gminy Łączna, Czerwona Górka 1B. 26-140 Łączna Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyznaczonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane . O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu . Kandydaci spełniający wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie kolejnego etapu naboru (rozmowy kwalifikacyjnej) a ich lista zostanie opublikowana na stronie internetowej www.uglaczna.bip.doc.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu. Informację o wyniku naboru upowszechnia się niezwłocznie po przeprowadzonym naborze przez : - umieszczenie na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Łączna , - opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu. Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy w Łącznej. Osobą upoważnioną do kontaktu jest mgr Mirosław Kopytek – Sekretarz Gminy tel. 041 2548 961 kom.. 691 399 473 Łączna, dnia 20 maja 2024r. |