Nabór na: Samodzielne stanowisko ds pozyskiwania środków pozabudżetowych w Urzędzie Gminy w Łącznej 2007-01-04 1215 Art. czytany: 6244 razy WÓJT GMINY ŁĄCZNA OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE 1. Określenie stanowiska urzędniczego: Samodzielne stanowisko ds pozyskiwania środków pozabudżetowych w Urzędzie Gminy w Łącznej 2. Wymagania niezbędne (formalne): 1. spełnianie wymagań z art.3 ustawy o pracownikach samorządowych określanych dla stanowisk urzędniczych, tj.: - obywatelstwo polskie - posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych - posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku - nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie - cieszy się nieposzlakowaną opinią 2. preferowane wykształcenie wyższe techniczne 3. posiada łącznie conajmniej dwuletni staż pracy 3. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny) a) znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych oraz Kodeksu postępowania administracyjnego, b) praktyczna znajomość programów komputerowych: Excel, Word, c) znajomość zasad planowania i realizowania inwestycji. d) doświadczenie w pracy samorządowej, e) doświadczenie w przygotowywaniu wniosków o pozyskiwanie środków pomocowych z Unii Europejskiej f) oprócz wiedzy i doświadczenia związanego z pozyskiwaniem środków unijnych dodatkowym atutem będzie udokumentowanie i potwierdzenie skuteczności wcześniej składanych wniosków. g) znajomość języka angielskiego w zakresie podstawowym, Uwaga: Wyniki postępowania to łączny wynik z rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzających stopień spełnienia powyższych wymagań. 4. Zakres odpowiedzialności i uprawnień na stanowisku: 1. Współ praca z instytucjami wspierającymi działania na rzecz Unii Europejskiej, 2. Inicjowanie udziału Gminy Łączna w otwartych konkursach i programach w celu ubiegania się o dotacje z funduszy zewnętrznych, 3. Przygotowanie i występowanie z wnioskami w sprawie pozyskiwania środków pomocowych z Unii Europejskiej i innych źródeł. 4. Współpraca z merytorycznymi pracownikami w Wydziale Technicznym i Wydziale Finansowym w przygotowywani wniosków o środki pomocowe z Unii Europejskiej oraz innych środków zewnętrznych. 5. Sporządzanie kwartalnych, rocznych i końcowych sprawozdań dotyczących realizowanych inwestycji z finansowaniem. 6. Prowadzenie pełnej dokumentacji dotyczącej pozyskiwania funduszy strukturalnych od chwili złożenia wniosku do rozliczenia zadania. 7. Gromadzenie oraz udostępnianie organizacjom i podmiotom gospodarczym informacji z zakresu możliwości skorzystania z różnych funduszy pomocowych. 5. Wymagane dokumenty: a) list motywacyjny, b) CV (życiorys) c) dokumenty potwierdzające wykształcenie, dodatkowe uprawnienia, kwalifikacje, d) dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe (ksero), e) oświadczenie o niekaralności. f) kwestionariusz osobowy 6. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów: Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na samodzielne stanowisko ds pozyskiwania środków pozabudżetowych w Urzędzie Gminy w Łącznej” drogą pocztową lub osobiście w kancelarii Urzędu do dnia 19 stycznia 2007 roku. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Łącznej. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostanie umieszczone na stronie internetowej www.uglaczna.bip.doc.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze. Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy w Łącznej. Osobą upoważnioną do kontaktu jest Mirosław Kopytek – Sekretarz Gminy tel. 41 2548 961 tel. 692 359 680 |