WÓJT GMINY ŁĄCZNA OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO REFERENT DS. PODATKÓW 2007-02-01 1404 Art. czytany: 5278 razy WÓJT GMINY ŁĄCZNA OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE 1. Określenie stanowiska urzędniczego: Referent ds. podatków 2. Wymagania niezbędne (formalne): 1. spełnianie wymagań z art.3 ustawy o pracownikach samorządowych określanych dla stanowisk urzędniczych, tj.: - obywatelstwo polskie - posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku - posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych - posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku - nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie - cieszy się nieposzlakowaną opinią 2. preferowane wykształcenie wyższe ekonomiczne 3. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny) a) znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych oraz Kodeksu postępowania administracyjnego, b) praktyczna znajomość programów komputerowych: Excel, Word, c) doświadczenie w zakresie egzekucji należności Uwaga: Wyniki postępowania to łączny wynik z rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzających stopień spełnienia powyższych wymagań. 4. Zakres odpowiedzialności i uprawnień na stanowisku: 1. współpraca z merytorycznymi pracownikami w Wydziale Finansowym w przygotowywaniu deklaracji podatkowych. 2. Sporządzanie kwartalnych, rocznych i końcowych sprawozdań dotyczących podatku VAT. 3. prowadzenie w księgach rachunkowych ewidencji wpłat i zwrotów podatku 4. prowadzenie dokumentacji płacowej i rozliczeń z ZUS 5. rozliczenia z urzędem skarbowym w zakresie podatku dochodowego oraz podatku VAT. 6. wszczynanie postępowań egzekucyjnych, sporządzanie tytułów wykonawczych 5. Warunki pracy: 1. wymiar czasu pracy: pełny etat 2. miejsce pracy: Urząd Gminy w Łącznej - Wydział Finansowy, 3. pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony z możliwością zatrudnienia w przyszłości na podstawie umowy o pracę na okres nieokreślony. 6. Wymagane dokumenty: a) list motywacyjny, b) CV (życiorys) c) dokumenty potwierdzające wykształcenie, dodatkowe uprawnienia, kwalifikacje, d) oświadczenie o niekaralności. e) kwestionariusz osobowy 7. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów: Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko Referenta ds. Podatków ” drogą pocztową lub osobiście w kancelarii Urzędu do dnia 15 lutego 2007 roku. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Łącznej. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostanie umieszczone na stronie internetowej www.uglaczna.bip.doc.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze. Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy w Łącznej. Osobą upoważnioną do kontaktu jest Mirosław Kopytek – Sekretarz Gminy tel. 41 2548 961 tel. 692 359 680 |