Ogłoszenie o naborze na stanowisko radcy prawnego w Urzędzie Gminy w Łącznej 2007-05-28 1301 Art. czytany: 7365 razy Ogłoszenie o naborze na stanowisko radcy prawnego w Urzędzie Gminy w Łącznej Na podstawie art. 3a ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2001r., Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.) Wójt Gminy Łączna ogłasza nabór na stanowisko radcy prawnego w Urzędzie Gminy w Łącznej. 1. Do obowiązków radcy prawnego należeć będzie obsługa prawna Urzędu Gminy w Łącznej, a w szczególności: - opracowywanie i opiniowanie projektów aktów prawnych, - obsługa prawna i doradztwo prawne dla Rady Gminy, pracowników Urzędu , - opiniowanie projektów, umów, porozumień, - wydawanie opinii prawnych dot. spraw pracowniczych, - udzielanie pracownikom Urzędu porad oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa, - występowanie w charakterze pełnomocnictwa Wójta w postępowaniu sądowym, administracyjnym oraz przed innymi organami orzekającymi, - uczestnictwo w rokowaniach, których celem jest nawiązanie, zmiana lub rozwiązanie stosunku prawnego. 2. Kandydat powinien spełniać następujące wymagania: - wykształcenie wyższe prawnicze, - wpis na listę radców prawnych - jest obywatelem polskim, - ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, - nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie, - posiada ogólny stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku, - cieszy się nieposzlakowaną opinią, - pożądany staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego, 3. Wymagane dokumenty: - życiorys (CV), - list motywacyjny, - oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, - dokument poświadczający wykształcenie wyższe / kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych prawniczych/, - dokument stwierdzający wpis na listę radców prawnych, - kopie świadectw pracy o ile kandydat legitymuje się stażem pracy. Wymagane dokumenty należy przesyłać pocztą na adres Urzędu Gminy w Łącznej lub składać osobiście w sekretariacie Urzędu Kamionki 60. 26-140 Łączna w terminie od 28.05.2007 r. do 12.06.2007 r. w zamkniętych kopertach z następującą adnotacją: „Nabór na stanowisko radcy prawnego” Wymagane dokumenty : list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych(Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dn. 22.03.1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 ze zmianami). Dodatkowych informacji udziela Mirosław Kopytek – Sekretarz Gminy tel. 41 2548 961. |