SPORZĄDZENIE AKTU ZGONU 2017-01-31 1000 Art. czytany: 1705 razy Miejsce załatwienia Urząd Gminy w Łącznej, Kamionki 60 budynek Nr 1, parter pokój nr 6 Wymagane dokumenty a) karta zgonu wydana przez służbę zdrowia b) dowód osobisty osoby zmarłej Miejsce odbioru Urząd Gminy w Łącznej(w godzinach urzędowania). Opłaty 1 egzemplarz zwolniony z opłaty. Termin załatwienia Niezwłocznie. Tryb odwoławczy Uwagi Zgon należy zgłosić w ciągu 3 dni od dnia śmierci w USC miejsca tego zdarzenia. Jeżeli zgon nastąpił wskutek choroby zakaźnej zgłoszenie powinno nastąpić w ciągu 24 godzin od zgonu. Podstawa prawna Prawo o aktach stanu cywilnego ( z dn. 28 listopada 2014r.) Podstawa prawna 0Opracował Z-ca kierownika USC Marian Pierzak. Akceptował Sekretarz Gminy Mirosław Kopytek Zatwierdził 0 |