PODZIAŁ NIERUCHOMOŚCI 2017-01-31 1346 Art. czytany: 1632 razy Miejsce załatwienia Urząd Gminy w Łącznej, Kamionki 60 budynek Nr 1, parter pokój nr 7 Wymagane dokumenty 1. Wniosek o wszczęcie postępowania dotyczącego podziału nieruchomości (wniosek w formacie pdf do pobrania na dole strony). 2. Do wniosku należy dołączyć następujące dokumenty: - stwierdzające tytuł prawny do nieruchomości, - wypis i wyrys z katastru nieruchomości, - wstępny projekt podziału, - protokół z przyjęcia granic nieruchomości, - wykaz zmian gruntowych, - wykaz synchronizacyjny, jeżeli oznaczenie działek gruntu w katastrze nieruchomości jest inne niż w księdze wieczystej, - mapa z projektem podziału. Miejsce odbioru Urząd Gminy w Łącznej(w godzinach urzędowania). Opłaty Brak Termin załatwienia Termin 30 dni. Tryb odwoławczy Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Uwagi Po złożeniu wniosku Urząd Gminy wydaje zawiadomienie o wszczęciu postępowania. Strony w ciągu 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia mogą zapoznać się w tutejszym Urzędzie z aktami sprawy. Po tym terminie sprawa zostaje rozpatrzona w oparciu o posiadane dowody i materiały. Czynności ustalenia przebiegu granic na gruncie wykonuje upoważniony geodeta na koszt wnioskodawcy. Podstawa prawna Art. 92 do art. 99 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2147 z późn. zm.), Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 4 maja 2005 r. w sprawie scalania i podziału nieruchomości (Dz. U. Nr 86 poz. 736) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. Nr 268 poz. 2663). Podstawa prawna 0Opracował młodszy referent - Lena Religa Akceptował Sekretarz Gminy Mirosław Kopytek Zatwierdził 0 |