WYDAWANIE ZAŚWIADCZEŃ Z AKT EWIDENCJI LUDNOŚCI 2017-02-13 1316 Art. czytany: 1486 razy Miejsce załatwienia Urząd Gminy Kamionki 60 Łączna budynek nr1, parter, pokój 6 pon - 7:30 - 16:00 wt-czw - 7:30 - 15:30 pt- 7:30 - 15:00 Wymagane dokumenty 1) wniosek o wydanie zaświadczenia o żądanej treści z akt ewidencji ludności, 2) dokument stwierdzający tożsamość do wglądu, 3) dowód uiszczenia opłaty skarbowej, 4) tytuł prawny do lokalu - w oryginale do wglądu (w przypadku uzyskiwania informacji o ilości osób zameldowanych w lokalu lub braku osób zameldowanych) Miejsce odbioru Urząd Gminy pokój nr 6 Opłaty 17 zł - za wydanie zaświadczania 17 zł - za udzielenie pełnomocnictwa gdy wnioskodawca działa przez pełnomocnika Opłacie skarbowej nie podlegają zaświadczenia wydawane w sprawach wymienionych w art. 2 ustawy o opłacie skarbowej. Opłata skarbowa za złożenie pełnomocnictwa nie dotyczy pełnomocnictwa udzielonego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu. Opłaty można dokonać w kasie Urzędu do godz.13.30 Termin załatwienia Niezwłocznie Tryb odwoławczy Przysługuje złożenie zażalenia na odmownie wydana decyzję do Wojewody Świętokrzyskiego za pośrednictwem Wójta Gminy Łączna w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia. Uwagi Zaświadczenie wydaje się wyłącznie osobie, której zaświadczenie dotyczy. Podstawa prawna 1. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2016 poz. 23.) 2. Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2015, poz. 388.) 3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2015 r. poz. 783 ze zm.). 4. Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 2135) Podstawa prawna 0Opracował podinspektor d/s ewidencji ludności Ewelina Łutczyk Akceptował Sekretarz Gminy Mirosław Kopytek Zatwierdził 0 |