WÓJT GMINY ŁĄCZNA OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO SPECJALISTA DS. INWESTYCJI 2007-08-23 0824 Art. czytany: 5324 razy WÓJT GMINY ŁĄCZNA OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO SPECJALISTA DS. INWESTYCJI WÓJT GMINY ŁĄCZNA OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE 1. Określenie stanowiska urzędniczego: Specjalista ds. inwestycji 2. Wymagania niezbędne (formalne): a) spełnianie wymagań z art.3 ustawy o pracownikach samorządowych określanych dla stanowisk urzędniczych, tj.: - obywatelstwo polskie - posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych - posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku - nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie - cieszy się nieposzlakowaną opinią b) preferowane wykształcenie wyższe techniczne c) preferowane doświadczenie zawodowe w pracy dotyczącej przygotowania i realizacji inwestycji. 3. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny) a) znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo budowlane, b) ogólna znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, c) znajomość uwarunkowań i umiejętności analizy etapów przygotowania i realizacji inwestycji d) praktyczna znajomość programów komputerowych: Excel, Word, e) ogólna znajomość zasad kosztorysowania, f) znajomość zasad planowania i realizowania inwestycji. Uwaga: Wyniki postępowania to łączny wynik z rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzających stopień spełnienia powyższych wymagań. 4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: a) przygotowywanie i realizacja inwestycji gminnych, b) opracowywanie zakresów rzeczowych dla poszczególnych inwestycji c) monitorowanie przebiegu inwestycji programowych d) analizowanie harmonogramów rocznych inwestycji, e) opracowanie informacji na temat przebiegu inwestycji w zakresie rzeczowym i finansowym, f) opracowanie informacji i sprawozdania z realizacji inwestycji ujętych w budżecie gminy, g) współpraca przy opracowywaniu materiałów do projektu budżetu gminy, 5. Warunki pracy: a) wymiar czasu pracy: pełny etat b) miejsce pracy: Urząd Gminy w Łącznej - Wydział Techniczny, c) bardzo dobre warunki pracy - praca w młodym kreatywnym zespole d) możliwość dokształcania i podnoszenia własnych kwalifikacji zawodowych e) z upływem 3-miesięcznego okresu próbnego możliwość zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na okres nieokreślony. 6. Wymagane dokumenty: a) list motywacyjny, b) CV (życiorys), c) kserokopie świadectw pracy d) kserokopie dyplomów (świadectw) potwierdzających wykształcenie, dodatkowe uprawnienia, kwalifikacje, e) oryginał kwestionariusza osobowego f) oświadczenie o niekaralności. Wymagane dokumenty : list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późn. zmianami)”. Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko specjalisty ds. inwestycji” drogą pocztową lub osobiście w kancelarii Urzędu do dnia 14 września 2007r. O Zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Łącznej. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostanie umieszczone na stronie internetowej www.uglaczna.bip.doc.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze. Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy w Łącznej. Osobą upoważnioną do kontaktu jest mgr Mirosław Kopytek – Sekretarz Gminy tel. 041 2548 961 kom.. 692 359 680 |