WÓJT GMINY ŁĄCZNA OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE: Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Łącznej. 2008-06-16 1151 Art. czytany: 7132 razy WÓJT GMINY ŁĄCZNA OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE: Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Łącznej. WÓJT GMINY ŁĄCZNA OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE 1. Określenie stanowiska urzędniczego: Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Łącznej. 2. Wymagania niezbędne (formalne): a) spełnianie wymagań z art.3 ustawy o pracownikach samorządowych określanych dla stanowisk urzędniczych, tj.: - obywatelstwo polskie - posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych - posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku - nie była prawomocnie skazana za przestępstwo umyślne - cieszy się nieposzlakowaną opinią b) posiada łącznie co najmniej czteroletni staż pracy: - na stanowiskach urzędniczych w jednostkach, o których mowa w art. 1 ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych, lub - w służbie cywilnej, lub - w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk obsługi, lub - w innych urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub - na kierowniczych stanowiskach państwowych oraz c ) posiada wykształcenie wyższe 3. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny) 1) Znajomość przepisów prawa : o aktach stanu cywilnego, kodeksu cywilnego, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, ochrony danych osobowych, ochrony tajemnicy niejawnej, kpa, o zmianie nazwisk, o ewidencji ludności. 2) Znajomość języka angielskiego, 3) Kreatywność, umiejętność nawiązywania współpracy, dobrej organizacji pracy,\ 4) Umiejętność obsługi komputera tj.: MS Word i Excel i poczta elektroniczna, 5) Dyspozycyjność. Uwaga: Wyniki postępowania - to łączny wynik z rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzających stopień spełnienia powyższych wymagań. 4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1) wykonywanie czynności z zakresu rejestracji stanu cywilnego oraz przyjmowanie oświadczeń przewidzianych w ustawie prawo o aktach stanu cywilnego i kodeksie rodzinnym i opiekuńczym, 2) nadzór i koordynacja merytoryczna spraw z zakresu rejestracji stanu cywilnego, 3) nadzór i koordynowanie spraw organizacyjnych z zakresu działania USC, 4) nadzór nad całością spraw związanych z przygotowaniem i realizacją budżetu gminy w zakresie działania USC, 5) koordynowanie spraw administracyjnych z zakresu działania USC, 6) współpraca z organami ścigania, organami wymiaru sprawiedliwości oraz Ministerstwem Spraw Zagranicznych i placówkami konsularnymi RP w sprawach związanych z działalnością USC , 7) zastępowanie Kierownika USC podczas jego nieobecności, 8) reprezentowanie USC w zakresie określonym przez Kierownika USC. 9) przygotowanie i prowadzenie rejestracji przedpoborowych 10) przygotowanie dokumentacji dotyczącej poboru do służby wojskowej oraz udział w przeprowadzeniu poboru, 11) prowadzenie spraw i dokumentacji związanej z natychmiastowym uzupełnieniem Sił Zbrojnych (AK) oraz utrzymanie jej w aktualności, 12) prowadzenie spraw dotyczących uznania żołnierza, poborowego za sprawującego bezpośrednią opiekę nad członkiem rodziny, 13) prowadzenie spraw dotyczących uznania żołnierza, poborowego za posiadającego na wyłącznym utrzymaniu członków rodziny. 14) opracowywanie i aktualizacja planu akcji kurierskiej. Ponadto: prowadzenia ewidencji ludności systemem kartotecznym i elektronicznym, wykonywania czynności meldunkowych, sporządzania spisów wyborców, udostępniania danych osobowo-adresowych, wydawania i ustawowej wymiany dowodów osobistych, prowadzenia postępowań egzekucyjnych w administracji w sprawach dotyczących dowodów osobistych . 5. Warunki pracy: a) wymiar czasu pracy: pełny etat, b) miejsce pracy: Urząd Gminy w Łącznej – Urząd Stanu Cywilnego, c) po 3-miesięcznym okresie próbnym możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony. 6. Wymagane dokumenty: a) list motywacyjny, b) CV (życiorys), c) kserokopie świadectw pracy, d) kserokopie dyplomów (świadectw) potwierdzających wykształcenie, dodatkowe uprawnienia, kwalifikacje, e) oryginał kwestionariusza osobowego, f) oświadczenie o niekaralności, Wymagane dokumenty : list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późn. zmianami)”. Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego” drogą pocztową lub osobiście w sekretariacie Urzędu do dnia 3 lipca 2008r. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Łącznej. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostanie umieszczone na stronie internetowej www.uglaczna.bip.doc.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze. Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy w Łącznej. Osobą upoważnioną do kontaktu jest mgr Mirosław Kopytek – Sekretarz Gminy tel. 041 2548 961 kom. 692 359 680 |