UCHWAŁA NR XXXV/7/2010 RADY GMINY W ŁĄCZNEJ z dnia 25 lutego 2010r.

2010-05-04 1038
Art. czytany: 2930 razy

UCHWAŁA NR XXXV/7/2010
RADY GMINY W ŁĄCZNEJ
z dnia 25 lutego 2010r.

w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej.

Na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1) i art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591 z późn. zm.), uchwala się, co następuje.


§ 1
W celu inwentaryzacji aktualnego stanu mienia gminnego powołuję się Komisję Inwentaryzacyjną Rady Gminy w Łącznej w następującym składzie:
1. Jolanta Kołomańska - Przewodniczący Komisji
2. Andrzej Chrzęszczyk - Członek
3. Sławomir Litwiński - Członek
4. Bogdan Pająk - Członek
5. Edmund Wykrota - Członek
§ 2
Zadania i kompetencje Komisji będą jak określone w Uchwale Nr 104 Rady Ministrów z dnia 9 lipca 1990 roku w sprawie sposobu dokonywania inwentaryzacji mienia komunalnego (M.P. z 1990r. Nr 30, poz. 235).
§ 3
Traci moc Uchwała Nr 18/IV/2002 Rady Gminy w Łącznej z dnia 30 grudnia 2002 roku w sprawie powołani Komisji Inwentaryzacyjnej.
§ 4
Uchwała chodzi w życie z dniem podjęcia.






UZASADNIENIE

do uchwały Nr XXXV/7/2010 Rady Gminy w Łącznej z dnia 25 lutego 2010 roku w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej.


Rada Gminy ze swojego grona może powoływać stałe i doraźne komisje do określonych zadań, ustalając przedmiot działania oraz skład osobowy.
W/w Komisja sporządzi aktualny stan mienia komunalnego, spisy inwentaryzacyjne oraz karty inwentaryzacyjne, skompletuje dokumenty stwierdzające prawo do nieruchomości oraz przedstawi Radzie projekty sporządzonych spisów przed wyłożeniem ich do publicznego wglądu w siedzibie Urzędu przez okres 30 dni.

Mając na uwadze powyższe podjęcie przedmiotowej uchwały jest w pełni zasadne.