UCHWAŁA NR XXXV/7/2010 RADY GMINY W ŁĄCZNEJ z dnia 25 lutego 2010r. 2010-05-04 1038 Art. czytany: 2930 razy UCHWAŁA NR XXXV/7/2010 RADY GMINY W ŁĄCZNEJ z dnia 25 lutego 2010r. w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej. Na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1) i art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591 z późn. zm.), uchwala się, co następuje. § 1 W celu inwentaryzacji aktualnego stanu mienia gminnego powołuję się Komisję Inwentaryzacyjną Rady Gminy w Łącznej w następującym składzie: 1. Jolanta Kołomańska - Przewodniczący Komisji 2. Andrzej Chrzęszczyk - Członek 3. Sławomir Litwiński - Członek 4. Bogdan Pająk - Członek 5. Edmund Wykrota - Członek § 2 Zadania i kompetencje Komisji będą jak określone w Uchwale Nr 104 Rady Ministrów z dnia 9 lipca 1990 roku w sprawie sposobu dokonywania inwentaryzacji mienia komunalnego (M.P. z 1990r. Nr 30, poz. 235). § 3 Traci moc Uchwała Nr 18/IV/2002 Rady Gminy w Łącznej z dnia 30 grudnia 2002 roku w sprawie powołani Komisji Inwentaryzacyjnej. § 4 Uchwała chodzi w życie z dniem podjęcia. UZASADNIENIE do uchwały Nr XXXV/7/2010 Rady Gminy w Łącznej z dnia 25 lutego 2010 roku w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej. Rada Gminy ze swojego grona może powoływać stałe i doraźne komisje do określonych zadań, ustalając przedmiot działania oraz skład osobowy. W/w Komisja sporządzi aktualny stan mienia komunalnego, spisy inwentaryzacyjne oraz karty inwentaryzacyjne, skompletuje dokumenty stwierdzające prawo do nieruchomości oraz przedstawi Radzie projekty sporządzonych spisów przed wyłożeniem ich do publicznego wglądu w siedzibie Urzędu przez okres 30 dni. Mając na uwadze powyższe podjęcie przedmiotowej uchwały jest w pełni zasadne. |