ZASADY PODPISYWANIA PISM 2004-01-19 1020 Art. czytany: 7512 razy ZASADY PODPISYWANIA PISM Załącznik Nr 2 ZASADY PODPISYWANIA PISM § 1 Wójt podpisuje: 1. zarządzenia, regulaminy i okólniki wewnętrzne, 2. pisma związane z reprezentowaniem Gminy na zewnątrz, 3. pisma zawierające oświadczenia woli w zakresie zarządu mieniem Gminy, 4. odpowiedzi na skargi i wnioski dotyczące kierowników Wydziałów, 5. decyzje z zakresu administracji publicznej, do których wydawania w jego imieniu nie upoważnił pracowników Urzędu, 6. pełnomocnictwa i upoważnienia do działania w jego imieniu, w tym pisma wyznaczające osoby uprawnione do podejmowania czynności z zakresu prawa pracy wobec pracowników Urzędu, 7. pisma zawierające oświadczenia woli Urzędu jako pracodawcy, 8. pełnomocnictwa do reprezentowania Gminy przed sądami i organami administracji publicznej, 9. odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych, 10. pisma zawierające odpowiedzi a postulaty mieszkańców, zgłaszane za pośrednictwem radnych, 11. inne pisma, jeśli ich podpisywanie Wójt zastrzegł dla siebie. § 2 Sekretarz i Skarbnik podpisują pisma pozostające w zakresie ich zadań, nie zastrzeżone do podpisu Wójta. § 3 Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego i jego zastępca podpisują pisma pozostające w zakresie ich zadań. § 4 Kierownicy Wydziałów podpisują: 1. pisma związane z zakresem działania Wydziałów, nie zastrzeżone do podpisu Wójta, 2. decyzje administracyjne oraz pisma w sprawach do załatwiania których zostali upoważnieni przez Wójta, 3. pisma w sprawach dotyczących organizacji wewnętrznej Wydziałów i zakresu zadań dla poszczególnych stanowisk. § 5 Kierownicy Wydziałów określają rodzaje pism, do podpisywania których są upoważnieni ich zastępcy lub inni pracownicy. § 6 Pracownicy przygotowujący projekty pism, w tym decyzji administracyjnych, parafują je swoim podpisem, umieszczonym na końcu tekstu projektu z lewej strony. |