WÓJT GMINY ŁĄCZNA OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE: Młodszy Referent ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Narkomanii w Urzędzie Gminy Łączna 2013-01-08 1315 Art. czytany: 4006 razy WÓJT GMINY ŁĄCZNA OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE 1. Stanowisko pracy: Młodszy Referent ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Narkomanii w Urzędzie Gminy Łączna. 2. Wymagania niezbędne: Spełnianie wymagań z art. 6 ust. 1 i ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych, 3. Wymagania dodatkowe: a) obsługa pakietów MS Office, b) umiejętności organizacyjne, kreatywność, obowiązkowość, c) preferowany kandydat z: - ogólną znajomością spraw i zagadnień prawnych dotyczących zakresu obowiązków lub stażem pracy na stanowisku związanym z realizacją podobnych zadań, - wykształceniem wyższym – resocjalizacja. 4. Zakres obowiązków (czynności) na zajmowanym stanowisku: 1. przeprowadzanie analizy problemów związanych z uzależnieniami oraz sposobów ich rozwiązywania. 2. prowadzenie spraw związanych z działalnością Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Narkomanii tj. m.in. : przyjmowanie i załatwianie wniosków o objęcie leczeniem osób uzależnionych od alkoholu. sporządzanie programów i harmonogramów z zakresu profilaktyki i przeciwdziałania alkoholizmowi i narkomanii. koordynowanie realizacji harmonogramów z zakresu profilaktyki i przeciwdziałania alkoholizmowi i narkomanii. sporządzanie wniosków o dokonanie zmian w programie profilaktyki i przeciwdziałania alkoholizmowi i narkomanii. sporządzanie sprawozdań i analiz finansowo-rzeczowych z wykonania programów i harmonogramów. 3. prowadzenie działalności profilaktycznej, informacyjnej i edukacyjnej dla mieszkańców miasta w zakresie problematyki uzależnień. 4. kontrola punktów sprzedaży napojów alkoholowych pod względem przestrzegania przepisów zawartych w ustawie o wychowaniu w trzeźwości i przeciw alkoholizmowi, 5. aktywny udział w pracach Gminnego Zespołu Interdyscyplinarnego. 5. Warunki pracy: a) wymiar czasu pracy: 1/2 etatu, b) miejsce pracy: Urząd Gminy Łączna : Wydział Organizacyjno - Obywatelski, c) po umowie na czas określony możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony. 6. Wymagane dokumenty: a) list motywacyjny, b) CV (życiorys), c) kserokopie świadectw pracy, d) kserokopie dyplomów (świadectw) potwierdzających wykształcenie, dodatkowe uprawnienia, kwalifikacje, e) oryginał kwestionariusza osobowego, f) oświadczenie o niekaralności, Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r Nr 223, poz. 1458 z późn. zm. )”. Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko Młodszego Referenta ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Narkomanii w Urzędzie Gminy Łączna” drogą pocztową lub osobiście w sekretariacie Urzędu do dnia 21 stycznia 2013r. do godz. 15.00 Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostanie umieszczone na stronie internetowej www.uglaczna.bip.doc.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze. Osobą upoważnioną do kontaktu jest mgr Mirosław Kopytek – Sekretarz Gminy tel. 041 2548 961 , kom. 691 399 473 ” |