Zarządzenie Nr 55/2013 Wójta Gminy Łączna z dnia 20 listopada 2014 roku 2015-01-16 1144 Art. czytany: 3635 razy w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji w Urzędzie Gminy Łączna. Zarządzenie Nr 55/2013 Wójta Gminy Łączna z dnia 20 listopada 2014 roku w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji w Urzędzie Gminy Łączna. Na podstawie art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości ( tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz.330 z późn. zm.) zarządzam, co następuje: § 1. 1. Zarządzam przeprowadzenie inwentaryzacji składników majątkowych będących na stanie Gminy Łączna według stanu na dzień 31 grudnia 2014 roku. § 2 2.1. Inwentaryzację drogą spisu z natury w formie protokołu kontroli kasy wraz z porównaniem z zapisami w raportach kasowych obejmującą: a) środki pieniężne b) druki ścisłego zarachowania c) czeki d) kwitariusze przychodowe e) gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe złożone jako zabezpieczenia należytego wykonania umów dokona komisja inwentaryzacyjna w następującym składzie osobowym: - Alicja Miernik – przewodnicząca - Agnieszka Wołoszczak – członek - Joanna Paryska – członek 2.2 Inwentaryzację w drodze uzyskania potwierdzenia sald od kontrahentów obejmującą: a) należności, z wyjątkiem należności spornych i wątpliwych, b) środki pieniężne zgromadzone na rachunkach bankowych ( w tym środki pieniężne na lokatach, stanowiących zabezpieczenie należytego wykonania umów). dokona komisja inwentaryzacyjna w następującym składzie osobowym: - Joanna Mazurek – przewodnicząca - Joanna Paryska – członek - Alicja Miernik – członek 2.3 Inwentaryzację w drodze weryfikacji dokumentów z zapisami w księgach obejmującą: a) należności i zobowiązania publicznoprawne, b) należności i zobowiązania wobec pracowników, c) należności i zobowiązania wobec osób nie prowadzących ksiąg rachunkowych dokona komisja inwentaryzacyjna w następującym składzie osobowym: - Alicja Miernik – przewodnicząca - Joanna Mazurek – członek 2.4 Inwentaryzację w drodze weryfikacji poprzez porównanie danych ksiąg rachunkowych z danymi wynikającymi z dokumentów źródłowych, a także aktualnym stanem rzeczywistym obejmującą: a) grunty, b) środki trwały do których dostęp jest utrudniony, c) wartości niematerialne i prawne. d) środki trwałe w budowie 2.5 Inwentaryzację w drodze spisu z natury obejmującą; a) środki trwałe, b) pozostałe środki trwałe, c) wyposażenie Inwentaryzację , o której mowa w pkt. 2.4 i pkt. 2.5 dokona komisja inwentaryzacyjna w następującym składzie osobowym: - Anna Kopeć – przewodnicząca - Marcin Moćko – członek - Jadwiga Kołsut Pawłowicz- członek Termin rozpoczęcia inwentaryzacji, o której mowa w pkt.2.4 i pkt.2.5 od 24 listopada 2014 roku , a zakończenia do 15 stycznia 2015 r. według stanu na dzień 31.12.2014 r. § 3 Zobowiązuję komisje do przeprowadzenia inwentaryzacji przy czynnym udziale osób materialnie odpowiedzialnych, przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji , oraz właściwego, dokładnego i rzetelnego przeprowadzenia inwentaryzacji zgodnie ze stanem faktycznym. § 4 Wykonanie zarządzenia powierzam przewodniczącym komisji inwentaryzacyjnych. § 5 Nadzór nad realizacją zarządzenia powierzam Skarbnikowi Gminy. § 6 Wyniki inwentaryzacji, rozpatrzone oraz rozliczone nadwyżki i niedobory należy ująć w księgach rachunkowych okresu sprawozdawczego. § 7 Zarządzenie wchodzi z dniem podjęcia. |