(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Rejestry
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Audyty i Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
RODO
Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Informacja Wójta Gminy Łączna z dnia 27 marca 2024r.
» Zawiadomienie o szkoleniu Obwodowych Komisji Wyborczych w Gminie Łączna
» Zarządzenie Nr 11/2024 Wójta Gminy Łączna z dnia 20 marca 2024r.
» Zaproszenie do składania ofert - remont wieżyczek na Kościele w Łącznej
» Zaproszenie do składania ofert na roboty budowlane - Wymiana pokrycia dachowego na Kościele w Łącznej
  • Prawo miejscowe
  • Zarządzenia Wójta Gminy
  • 2008R
  • ZARZĄDZENIE Nr 36/2008 Wójta Gminy Łączna z dnia 25 listopada 2008 roku

    ZARZĄDZENIE Nr 36/2008

    Wójta Gminy Łączna
    z dnia 25 listopada 2008 roku


    w sprawie nadania Urzędowi Gminy w Łącznej Regulaminu Organizacyjnego.


    Na podstawie art. 33 ust. 2 i art. 40 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 roku, Nr 142, poz. 1591 z późn. zm. ) zarządzam, co następuje:



    § 1.
    W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy w Łącznej ustalonym zarządzeniem Nr 53/2007 Wójta Gminy Łączna z dnia 28 września 2007 roku wprowadza się następujące zmiany:

    1) w § 18 ppkt 16 i 17 otrzymują brzmienie:

    „16. sprawowanie nadzoru nad wykonywaniem zadań obronnych przez urząd i
    jednostki podległe,
    17. pełnienie funkcji Szefa Obrony Cywilnej Gminy (zgodnie z Rozporządzeniem
    Rady Ministrów z dnia 25 czerwca 2002 roku w sprawie szczegółowego
    zakresu działania Szefa OC kraju, Szefów OC województw, powiatów i gmin
    ( Dz. U. z 2002 r Nr. 96 poz. 850 )).”

    2) w § 19 ppkt 10 otrzymuje brzmienie:

    „10. koordynowanie realizacji zadań obronnych wynikających ze szczególnych
    regulacji prawnych przez wydziały i samodzielne stanowiska pracy.”

    3) w § 21 ppkt 14 otrzymuje brzmienie:

    „14. - wykonywanie zadań obronnych wynikających ze szczególnych regulacji
    prawnych.”

    4) w § 28 wyrażenie „samodzielnego stanowiska” zastępuję się wyrazami
    „ samodzielnego referenta”.

    5) do zakresu działania Wydziału Organizacyjno – Obywatelskiego stanowiącego
    załącznik Nr 5 do Regulaminu dodaje się pkt 7, w następującym brzmieniu:

    „7. z zakresu zadań obronnych:
    a) - przygotowanie i prowadzenie rejestracji przedpoborowych
    b) - przygotowanie dokumentacji dotyczącej poboru do służby wojskowej oraz udział w przeprowadzeniu poboru
    c) - prowadzenie spraw dotyczących uznania żołnierza, poborowego za sprawującego bezpośrednią opiekę nad członkiem rodziny
    d) - prowadzenie spraw dotyczących uznania żołnierza, poborowego za posiadającego na wyłącznym utrzymaniu członków rodziny.
    e) - prowadzenie spraw i dokumentacji związanej z natychmiastowym uzupełnieniem Sił Zbrojnych (AK) oraz utrzymanie jej w aktualności.”


    6) do zakresu działania Wydziału Technicznego stanowiącego załącznik Nr 7 do
    Regulaminu dodaje się pkt 11, w następującym brzmieniu:

    „11. Prowadzenie spraw z zakresu zadań obronnych tj.:
    a) - prowadzenie i aktualizacja dokumentacji planistycznej dotyczącej podwyższania gotowości obronnej
    b) - organizowanie stałego dyżuru organu i utrzymanie w aktualności dokumentacji z tym związanej
    c) - prowadzenie spraw i dokumentacji świadczeń na rzecz obrony
    d) - planowanie, organizowanie, prowadzenie szkolenia obronnego i dokumentacji szkoleniowej
    e) - planowanie, organizowanie i prowadzenie działalności obronnej oraz składanie informacji i sprawozdań z tego wynikających
    f) - prowadzenie i aktualizacja dokumentacji planistycznej zapewnienia warunków funkcjonowania urzędu w dotychczasowym miejscu pracy (DMP), zapasowym miejscu pracy (ZMP) i na stanowisku kierowania
    g) - planowanie ochrony urzędu, opracowywanie i aktualizowanie dokumentacji, w tym zakresie
    h) - prowadzenie reklamowania osób od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej.”

    § 2.

    Załącznik Nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Łącznej otrzymuje brzmienie określone w załączniku do niniejszego Zarządzenia.


    § 3.
    Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy Łączna.


    § 4.
    Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania, z mocą obowiązującą od 1 września 2008r.


    Data wprowadzenia: 2009-04-07 1319
    Data upublicznienia: 2009-04-07
    Art. czytany: 3900 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy Łączna
    Czerwona Górka 1B
    26 - 140 Łączna

    tel. 041/25 - 48 - 960
    fax. 041/25-48-977

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek
    7.30-16.00
    Wtorek - Czwartek
    7.30-15.30
    Piątek
    7.30-15.00

    Kasa czynna:
    poniedziałek - piątek
    8.00-13.30

    ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP

    Starostwo Powiatowe
    w Skarżysku-Kamiennej
    www.spskarzysko.bip.doc.pl

    Dziennik Ustaw
    http://dziennikustaw.gov.pl
    Monitor Polski
    http://monitorpolski.gov.pl

    Urząd Gminy Łączna