(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Urząd Gminy
A Statut Gminy
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Prawo miejscowe
A Budżet i finanse
A Zamierzenia, strategie i programy
A Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
A Oświadczenia majątkowe
A Przetargi
A Ochrona środowiska
A Jednostki organizacyjne
A Rejestry
A Komunikaty
A Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
A Konkurs na stanowiska urzędnicze
A Konkursy na dyrektorów szkół
A Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
A Audyty i Kontrole
A Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
A Druki dla interesantów
A Sprawozdania
A Rewitalizacja
A RODO
A Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
A -------------------------
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» UCHWAŁA NR I/2/2024 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 6 maja 2024 r.
A» UCHWAŁA NR I/1/2024 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 6 maja 2024 r.
A» Protokół z losowania składów Obwodowych Komisji Wyborczych
  • Konkurs na stanowiska urzędnicze
  • WÓJT GMINY ŁĄCZNA OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE: Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Łącznej.

    WÓJT GMINY ŁĄCZNA OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE: Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Łącznej.

    WÓJT GMINY ŁĄCZNA OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE


    1. Określenie stanowiska urzędniczego:
    Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Łącznej.

    2. Wymagania niezbędne (formalne):
    a) spełnianie wymagań z art.3 ustawy o pracownikach samorządowych określanych dla stanowisk urzędniczych, tj.:
    - obywatelstwo polskie
    - posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych
    - posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku
    - nie była prawomocnie skazana za przestępstwo umyślne
    - cieszy się nieposzlakowaną opinią
    b) posiada łącznie co najmniej czteroletni staż pracy:
    - na stanowiskach urzędniczych w jednostkach, o których mowa w art. 1 ustawy z dnia
    22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych, lub
    - w służbie cywilnej, lub
    - w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk obsługi, lub
    - w innych urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub
    - na kierowniczych stanowiskach państwowych oraz
    c ) posiada wykształcenie wyższe

    3. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny)

    1) Znajomość przepisów prawa : o aktach stanu cywilnego, kodeksu cywilnego, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, ochrony danych osobowych, ochrony tajemnicy niejawnej, kpa, o zmianie nazwisk, o ewidencji ludności.
    2) Znajomość języka angielskiego,
    3) Kreatywność, umiejętność nawiązywania współpracy, dobrej organizacji pracy,\
    4) Umiejętność obsługi komputera tj.: MS Word i Excel i poczta elektroniczna,
    5) Dyspozycyjność.
    Uwaga: Wyniki postępowania - to łączny wynik z rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej
    analizy dokumentów sprawdzających stopień spełnienia powyższych wymagań.

    4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

    1) wykonywanie czynności z zakresu rejestracji stanu cywilnego oraz przyjmowanie oświadczeń przewidzianych w ustawie prawo o aktach stanu cywilnego i kodeksie rodzinnym i opiekuńczym,
    2) nadzór i koordynacja merytoryczna spraw z zakresu rejestracji stanu cywilnego,
    3) nadzór i koordynowanie spraw organizacyjnych z zakresu działania USC,
    4) nadzór nad całością spraw związanych z przygotowaniem i realizacją budżetu gminy w zakresie działania USC,
    5) koordynowanie spraw administracyjnych z zakresu działania USC,
    6) współpraca z organami ścigania, organami wymiaru sprawiedliwości oraz Ministerstwem Spraw Zagranicznych i placówkami konsularnymi RP w sprawach związanych z działalnością USC ,
    7) zastępowanie Kierownika USC podczas jego nieobecności,
    8) reprezentowanie USC w zakresie określonym przez Kierownika USC.
    9) przygotowanie i prowadzenie rejestracji przedpoborowych
    10) przygotowanie dokumentacji dotyczącej poboru do służby wojskowej oraz udział
    w przeprowadzeniu poboru,
    11) prowadzenie spraw i dokumentacji związanej z natychmiastowym uzupełnieniem
    Sił Zbrojnych (AK) oraz utrzymanie jej w aktualności,
    12) prowadzenie spraw dotyczących uznania żołnierza, poborowego za sprawującego
    bezpośrednią opiekę nad członkiem rodziny,
    13) prowadzenie spraw dotyczących uznania żołnierza, poborowego za posiadającego
    na wyłącznym utrzymaniu członków rodziny.
    14) opracowywanie i aktualizacja planu akcji kurierskiej.
    Ponadto:
     prowadzenia ewidencji ludności systemem kartotecznym i elektronicznym,
     wykonywania czynności meldunkowych,
     sporządzania spisów wyborców,
     udostępniania danych osobowo-adresowych,
     wydawania i ustawowej wymiany dowodów osobistych,
     prowadzenia postępowań egzekucyjnych w administracji w sprawach dotyczących dowodów
    osobistych .

    5. Warunki pracy:
    a) wymiar czasu pracy: pełny etat,
    b) miejsce pracy: Urząd Gminy w Łącznej – Urząd Stanu Cywilnego,
    c) po 3-miesięcznym okresie próbnym możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony.

    6. Wymagane dokumenty:
    a) list motywacyjny,
    b) CV (życiorys),
    c) kserokopie świadectw pracy,
    d) kserokopie dyplomów (świadectw) potwierdzających wykształcenie, dodatkowe uprawnienia, kwalifikacje,
    e) oryginał kwestionariusza osobowego,
    f) oświadczenie o niekaralności,

    Wymagane dokumenty : list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późn. zmianami)”.

    Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych kopertach
    z dopiskiem „Nabór na stanowisko Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego” drogą pocztową lub osobiście w sekretariacie Urzędu do dnia 3 lipca 2008r. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Łącznej. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

    Lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostanie umieszczone na stronie internetowej www.uglaczna.bip.doc.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze.

    Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy w Łącznej.
    Osobą upoważnioną do kontaktu jest mgr Mirosław Kopytek – Sekretarz Gminy
    tel. 041 2548 961
    kom. 692 359 680


    Data wprowadzenia: 2008-06-16 1151
    Data upublicznienia: 2008-06-16
    Art. czytany: 6818 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    Rejestr zmian:
    2008-06-16
    1. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A Rok 2003
    A Rok 2006
    A Rok 2007
    A Rok 2008
    A Rok 2009
    A Rok 2010
    A Rok 2011
    A Rok 2012
    A Rok 2013
    A Rok 2014
    A Rok 2015
    A Rok 2016
    A Rok 2017
    A ROK 2018
    A Rok 2019
    A Rok 2020
    A Rok 2021
    A Rok 2022
    A Rok 2023
    A Rok 2024
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» UCHWAŁA NR XXIV/185/2012 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 21 grudnia 2012 r.
    A» UCHWAŁA NR XXIV/184/2012 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 21 grudnia 2012 r.
    A» UCHWAŁA NR XXIV/183/2012 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 21 grudnia 2012 r.
    A» UCHWAŁA NR XXIV/182/2012 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 21 grudnia 2012 r.
    A» Uchwała Nr XXIV/181/2012 Rady Gminy Łączna z dnia 21 grudnia 2012r.
    A» Uchwała Nr XXIV/180/2012 Rady Gminy Łączna z dnia 21 grudnia 2012r.
    A» UCHWAŁA NR XXIV/179/2012 RADY GMINY W ŁĄCZNEJ z dnia 21 grudnia 2012 r.
    A» UCHWAŁA NR XXIII/178/2012 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 29 listopada 2012 r.
    A» UCHWAŁA NR XXIII/177/2012 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 29 listopada 2012 r.
    A» Uchwała Nr XXIII/176/2012 Rady Gminy Łączna z dnia 29 listopada 2012r.
    Urząd Gminy Łączna