(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Deklaracja dostępności
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Rejestry
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Audyty i Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
RODO
Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
Deklaracja dostępności
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» ZBIORCZA INFORMACJA O PETYCJACH ZŁOŻONYCH W 2024R.
» UCHWAŁA NR XV/72/2025 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 27 marca 2025 r.
» UCHWAŁA NR XV/71/2025 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 27 marca 2025 r.
» UCHWAŁA NR XV/70/2025 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 27 marca 2025 r.
» UCHWAŁA NR XV/69/2025 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 27 marca 2025 r.
Ilość wiadomości z działu 'Deklaracja dostępności': 1
Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

Urząd Gminy w Łącznej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://www.uglaczna.bip.doc.pl/.

Data publikacji strony internetowej: Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie badania przeprowadzonego przez CBI24 Sp. z o.o. Wyniki badania przedstawia Streszczenie raportu z audytu (95 kb, PDF).

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Piotr Romanek — poprzez e-mail [email protected] lub telefonicznie 412548960.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Urząd Gminy Łączna, Czerwona Górka 1B, 26-140 Łączna

Osoby na wózku mogą wjechać na parter budynku, za pomocą rampy wjazdowej, brak możliwości wjazdu na piętro.

Brak szklanych drzwi i ścian.

Schody wyposażone są w poręcze.

Stopnie schodów nie są oznaczone kontrastowymi pasami.

Brak windy.

Brak toalety dla osób z niepełnosprawnościami.

Jest parking dla osób z niepełnosprawnościami.

Brak tyflomap.

Pomieszczenia w budynku nie są oznaczone tabliczkami z wypukłymi cyframi i alfabetem brajla.

Brak dźwiękowego systemu nawigacji dla osób niewidomych.

Jest możliwość wstępu z psem asystującym.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.

W budynku nie ma pętli indukcyjnych.



Data wprowadzenia: 2025-04-01 1300
Data upublicznienia:
Art. czytany: 62 razy

Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Piotr Romanek
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
» Przełącz na wiadomości archiwalne
Ostat. 10 wiadomości:

» Deklaracja dostępności
Urząd Gminy Łączna