(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Rejestry
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Audyty i Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
RODO
Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» odpowiedź na wniosek RIO
» wniosek RIO w sprawie realizacji wniosku pokontrolnego nr 23
» odpowiedź na wystąpienie pokontrolne RIO
» wystąpienie pokontrolne RIO 2023
» sprawozdanie z audytu za II półrocze 2023
  • Przetargi
  • 2004r.
  • Przetarg na budowę kanalizacji...

    Przetarg na budowę kanalizacji

    0
    Rzeczpospolita Polska
    Urząd Zamówień Publicznych
    Al. Szucha 2/4; 00-582 Warszawa
    Faks: (022) 45 87 700
    Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://www.uzp.gov.pl

    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
    Roboty budowlane
    Dostawy
    Usługi Wypełnia Urząd Zamówień Publicznych
    Data otrzymania ogłoszenia ___________________
    Numer
    identyfikacyjny ______________________________

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    I.1) OFICJALNA NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

    Nazwa
    Gmina Łączna Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów
    Wojciech Kołodziejczyk

    Adres
    Kamionki 60 Kod pocztowy
    26-140
    Miejscowość
    Łączna Województwo

    Telefon
    0-41 25-48-960 Faks
    0-41 25-48-977
    Poczta elektroniczna (e-mail)
    @ Adres internetowy (URL)
    www.
    I.2) ADRES, POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ DALSZE INFORMACJE
    Taki jak w pkt. I.1 Jeśli inny, wykorzystać załącznik A
    I.3) ADRES, POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ SPECYFIKACJĘ ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
    Taki jak w pkt. I.1 Jeśli inny, wykorzystać załącznik A
    I.4) ADRES, POD KTÓRY NALEŻY PRZESYŁAĆ OFERTY / WNIOSKI O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
    Taki jak w pkt. I.1 Jeśli inny, wykorzystać załącznik A
    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    II.1) OPIS
    II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego
    Budowa kanałów sanitarnych , przykanalików , przepompowni w miejscowości Kamionki , Czerwona Górka gm. Łączna.
    II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia
    1/ kanał sanitarne z rur PVC o średnicy 0,20 m dł. 1650 m
    2 przepompownie ścieków szt 2
    3/ kanały sanitarne tłoczne z rur PE, średnicy 140mm dł 910 m
    4/ kanały sanitarne tłoczne z rur PE , średnicy 90 mm dł 260 m
    II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw
    Gmina Łączna
    II.1.5) Nomenklatura
    II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

    Główny przedmiot 45.00.00.00-7

    Dodatkowe przedmioty 45.22.12.44-4
    45.23.24.10-9
    45.23.24.23-3
    45.23.24.00-6

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
    NIE TAK

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
    NIE TAK
    II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
    II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy)
    Powyżej 60 000 EURO

    II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
    Okres w miesiącach 7 i/ lub w dniach (licząc od daty udzielenia zamówienia)
    lub: Data rozpoczęcia / / i/ lub zakończenia / / (dd/mm/rrrr)

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
    III.1) WYMAGANE WADIUM
    25 000, 00 PLN

    III.2) INFORMACJE DOTYCZĄCE SYTUACJI WYKONAWCY ORAZ INFORMACJE I FORMALNOŚCI NIEZBĘDNE DO OCENY, CZY SPEŁNIA ON MINIMALNE WYMOGI EKONOMICZNE, FINANSOWE I TECHNICZNE
    1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ( okres ważności 6 miesięcy);
    2. Aktualne zaświadczenie z ZUS i Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i składek ( okres ważności 6 tygodni);
    3. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego ( okres ważności 6 miesięcy);
    4.Dokument potwierdzający posiadanie przez kierownika budowy uprawnień
    5. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej .
    6. Dokumenty potwierdzające wykonanie w okresie ostatnich 5 lat ( od 1999 - 2003 r ) zamówień, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające , że roboty te zostały wykonane należycie
    7. Inne określone w SIWZ
    SEKCJA IV: TRYBY
    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
    Przetarg nieograniczony
    Przetarg ograniczony
    Negocjacje z ogłoszeniem
    IV.1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy)
    Numer ogłoszenia w spisie BZP Nr poz. z / / (dd/mm/rrrr)
    IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy)
    Liczba lub: Minimum / Maksimum
    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
    A) Najniższa cena
    lub
    B) Cena oraz dodatkowe kryteria i ich wagi:
    cena - 95 %
    rękojmia - 5 %
    - %
    - %
    - %
    - %
    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


    IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień
    Dostępne do 02/11/2004 (dd/mm/rrrr)
    Cena (o ile dotyczy) 30,00 PLN
    IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w zależności od tego, czy stosuje się tryb przetargu nieograniczonego, ograniczonego czy negocjacji z ogłoszeniem)
    09/11/2004 (dd/mm/rrrr)
    Godzina 10:30 (gg:mm)
    IV.3.3) Termin związania ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego)
    Do / / (dd/mm/rrrr) lub miesięcy i/ lub 60dni od ostatecznego terminu składania ofert
    IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
    Data 09/11/2004 (dd/mm/rrrr) Godzina 11:00 (gg:mm)
    Miejsce Sala konferencyjna Urzędu Gminy w Łącznej , Kamionki 60

    SEKCJA V: INNE INFORMACJE
    V.1) CZY ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU / PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ?
    NIE TAK
    Jeśli tak, wskazać projekt/ program oraz wszelkie pomocne odniesienia



    V.2) DATA WYSŁANIA OGŁOSZENIA 14/09/2004 (dd/mm/rrrr)
    ZAŁĄCZNIK A
    1.2) ADRES, POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ DALSZE INFORMACJE
    Nazwa
    Urząd Gminy w Łacznej Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów
    Wojciech Kołodziejczyk - Kierownik
    Adres
    Kamionki 60 Kod pocztowy
    26-140
    Miejscowość
    Łączna Województwo

    Telefon
    0-41 , 25-48-960 Faks
    0-41 , 25-48-977
    Poczta elektroniczna (e-mail)
    @ Adres internetowy (URL)
    www.
    1.3) ADRES, POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ SPECYFIKACJĘ ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
    Nazwa
    Urząd Gminy w Łacznej Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów
    Renata Jasińska
    Adres
    Kamionki 60 Kod pocztowy
    26-140
    Miejscowość
    Łączna Województwo

    Telefon
    0-41 25-48-960 Faks
    0-41 25-48-977
    Poczta elektroniczna (e-mail)
    @ Adres internetowy (URL)
    www.
    1.4) ADRES, POD KTÓRY NALEŻY PRZESYŁAĆ OFERTY/ WNIOSKI O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU
    W POSTĘPOWANIU
    Nazwa
    Urząd Gminy w Łącznej Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów

    Adres
    Kamionki 60 Kod pocztowy
    26-140
    Miejscowość
    Łączna Województwo

    Telefon
    0-41 25-48-960 Faks
    0-41 25-48-977
    Poczta elektroniczna (e-mail)
    @ Adres internetowy (URL)
    www.



    Data wprowadzenia: 2004-09-15 1508
    Data upublicznienia: 2004-09-15
    Art. czytany: 6549 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    Rejestr zmian:
    2004-09-15
    1. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy Łączna
    Czerwona Górka 1B
    26 - 140 Łączna

    tel. 041/25 - 48 - 960
    fax. 041/25-48-977

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek
    7.30-16.00
    Wtorek - Czwartek
    7.30-15.30
    Piątek
    7.30-15.00

    Kasa czynna:
    poniedziałek - piątek
    8.00-13.30

    ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP

    Starostwo Powiatowe
    w Skarżysku-Kamiennej
    www.spskarzysko.bip.doc.pl

    Dziennik Ustaw
    http://dziennikustaw.gov.pl
    Monitor Polski
    http://monitorpolski.gov.pl

    Urząd Gminy Łączna