| 
 | 
| 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
Przetargi   2021
 |  
| 
 |  
Odpowiedzi na pytania - sporzadzenie dok. proj. PSZOK
  Odpowiedzi na pytania dotyczące zapytania ofertowego na wykonanie zadania pn. „Sporządzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na nieruchomości położonej w obrębie geod. Łączna  na działce 218/3 gmina Łączna”. 
 
1.	Jaka jest planowana masa odpadów zbieranych selektywnie w odniesieniu do łącznej masy odpadów komunalnych wytwarzanych na obszarze objętym przedsięwzięciem? 
 
Odpowiedź: 
Planowana masa odpadów: 130 Mg 
 
2.	Jaka jest planowana liczba obsługiwanych mieszkańców planowanego PSZOK? 
Odpowiedź: 
 
Liczba zadeklarowanej ludności gminy Łączna  wynosi 4243 mieszkańców na dzień przygotowania zapytania. 
 
3.	Czy na planowany PSZOK Zamawiający będzie się ubiegał o dotację? 
Aby ubiegać się o dotację potrzebna jest decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach. Proszę o informację czy należy opracować kartę oddziaływania przedsięwzięcia - PSZOK na środowisko w celu otrzymania decyzji z urzędu gminy o odmowie wydania decyzji środowiskowej? Dla PSZOK nie jest wymagana decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach, jednak instytucje udzielające dofinansowania wymagają takiego dokumentu. 
 
Odpowiedź: 
Zgodnie ze Specyfikacją zamówienia. 
 
4.	Na jaką nośność należy zaprojektować wagę i o jakich wymiarach? Czy należy zaprojektować wagę wyniesioną czy zagłębioną? 
 
Odpowiedź: 
Należy zaprojektować miejsce dla istniejącej wagi do ważenia pojazdów. Na terenie PSZOK jest zamontowana waga elektryczna pomostowa o wymiarach 3x7m. 
 
5.	Jakie rodzaje odpadów będą selektywnie gromadzone w planowanym PSZOK i gdzie będą składowane czy w kontenerach, czy w boksach? 
 
Odpowiedź: 
Zgodnie ze Specyfikacją zamówienia. 
 
6.	Czy Zamawiający jest w posiadaniu warunków technicznych przyłączy? 
 
Odpowiedź: 
Nie. 
 
7.	Prosimy o podanie jakie media są zlokalizowane na terenie obecnego PSZOK-u, ich wydajności itd. 
 
Odpowiedź: 
Zamawiający nie posiada wiedzy. 
 
8.	O jakich parametrach technicznych należy zaprojektować drogę: 
(a) kategoria obciążenia, 
(b) nawierzchnia, 
(c) szerokość, 
(d) odwodnienie, 
(e) powierzchnia. 
 
Odpowiedź: 
Zamawiający nie wymaga projektu drogi. 
 
9.	Czy dla planowanej inwestycji jest sporządzona mapa do celów projektowych, czy Wykonawca musi uwzględnić koszt mapy w ofercie? 
 
Odpowiedź: 
Zgodnie ze Specyfikacją zamówienia. 
 
10.	Czy dla planowanej inwestycji jest wykonana dokumentacja geologiczna, czy Wykonawca musi uwzględnić koszty dok. geologicznej w ofercie? 
 
Odpowiedź: 
Zgodnie ze Specyfikacją zamówienia. 
 
11.	Czy Zamawiający wymaga uwzględnienia w projekcie rampy rozładunkowej? Proszę o informację czy rampa rozładunkowa ma być gotowa - typu BEWA, czy ma być indywidualnie zaprojektowana? Czy pod rampą mają znajdować się jakieś pomieszczenia magazynowe. Jeśli tak, proszę o inf. jakie. Dla jakiej wielkości kontenerów należy zaprojektować rampę? 
 
Odpowiedź: 
Zgodnie ze Specyfikacją zamówienia. 
 
12.	Czy w ramach zadania Wykonawca ma wykonać studium wykonalności wraz z opracowaniem  wniosku o dofinansowanie na realizację przedmiotowego zadania? 
 
Odpowiedź: 
Zgodnie ze Specyfikacją zamówienia. 
 
13.	Czy zamawiający wymaga wizji lokalnej terenu przed złożeniem oferty? 
 
Odpowiedź: 
TAK, zamawiający wymaga dokonania wizji lokalnej w terenie. 
 
14.	W przypadku powstania ścieków przemysłowych np. z myjki kół i podwozi, prosimy o określenie do jakiej kanalizacji je odprowadzić, czy można zastosować zbiornik bezodpływowy zaprojektowany w PSZOK? 
 
Odpowiedź: 
Zgodnie ze Specyfikacją zamówienia. 
 
15.	Czy w dokumentacji projektowej przedmiotowego zadania ma być uwzględniony projekt salki edukacyjnej dla dzieci? Jeśli tak, proszę o podanie na jaką ilość dzieci ma być przewidziane pomieszczenie. 
 
Odpowiedź: 
Zgodnie ze Specyfikacją zamówienia. 
 
16.	Jakie Zamawiający dopuszcza ogrzewanie budynków zaprojektowanych na terenie projektowanego PSZOK? 
 
Odpowiedź: 
Zamawiający dopuszcza ogrzewanie gazowe. 
17.	Czy Zamawiający wymaga wspomagania ogrzewania pomieszczeń za pomocą fotowoltaiki? 
 
Odpowiedź: 
Zamawiający dopuszcza wspomaganie ogrzewania pomieszczeń za pomocą fotowoltaiki. 
 
18.	Prosimy o określenie gdzie możemy odprowadzić: wody opadowe z terenu projektowanego PSZOK (place, dachy), oraz ścieki sanitarne pracowników. 
 
Odpowiedź: 
      Zamawiający nie posiada wiedzy. 
 
19.	Prosimy o określenie ilości pracowników, którzy mają pracować na terenie projektowanego PSZOK. 
 
Odpowiedź: 
Na terenie PSZOK będzie zatrudniony 1 pracownik. 
 
20.	Jakie obiekty powinny wchodzić w zakres PSZOK ponieważ ilość  tych obiektów ma wpływ na koszt opracowania przez poszczególnych branżystów, tj.: architekt, konstruktor, instalator sanitarny, elektryk, drogowiec.  
W ramach PSZOK minimalnie należy posiadać:  
-Budynek socjalno- sanitarny min. 1 osobę- prosimy o potwierdzenie ile osób ma pracować, 
- Plac do ustawienia kilkunastu kontenerów do gromadzenia poszczególnych kodów odpadów, a w tym co najmniej  dwa kody pod zadaszeniem: papier i tekstylia. Czy do wyceny mamy przyjąć min. 2 kontenery pod zadaszeniem? 
-Waga samochodowa. 
-miejsce gromadzenia odpadów niebezpiecznych i problemowych. Czy można przyjąć kontener mobilny z podwójnym dnem do przechwytywania rozlanych substancji? 
 
Odpowiedź: 
Zgodnie ze Specyfikacją zamówienia. 
 
21.	Czy Zamawiający wymaga większego zakresu niż przedstawiony powyżej, jeśli tak to jakich obiektów wymaga. 
 
Odpowiedź: 
Zgodnie ze Specyfikacją zamówienia. 
 
22.	Czy w projekcie Wykonawca ma uwzględnić monitoring całego terenu PSZOK? 
 
Odpowiedź: 
Zgodnie ze Specyfikacją zamówienia. 
 
23.	W związku z tym, że przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego PSZOK prosimy o przesłanie mapy istniejącego terenu PSZOK z zaznaczeniem poszczególnych obiektów. Prosimy również o podanie jakie obiekty są na istniejącym PSZOK (wraz z podaniem ich powierzchni i kubatury). 
 
Odpowiedź: 
Zamawiający nie posiada mapy istniejącego terenu PSZOK. 
 
24.	O jakiej nawierzchni należy zaprojektować plac manewrowo - składowy? 
 
Odpowiedź: 
Nawierzchnia z kostki betonowej. 
  Data wprowadzenia: 2021-09-28 1501 Data upublicznienia: 2021-09-28 Art. czytany: 2832 razy
  
 |  
 
 |  
 Wiadomość wprowadził: Mirosław Kopytek Autor dokumentu: Sylwia Jaworska
 |  
| 
Rejestr zmian: 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
 
 | 
 
 |  
| 
 |  
Urząd Gminy Łączna 
Czerwona Górka 1B 
26 - 140 Łączna 
 
tel. 041/25 - 48 - 960 
fax. 041/25-48-977 
 
Godziny otwarcia: 
Poniedziałek 
7.30-16.00 
Wtorek - Czwartek 
7.30-15.30 
Piątek 
7.30-15.00 
 
          Kasa czynna: 
poniedziałek - piątek 
           8.00-13.30 
 
ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP 
 
Starostwo Powiatowe 
w Skarżysku-Kamiennej 
www.spskarzysko.bip.doc.pl 
 
Dziennik Ustaw 
http://dziennikustaw.gov.pl 
Monitor Polski 
http://monitorpolski.gov.pl 
 
 |  
| 
 |  
 
 |