(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Rejestry
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Audyty i Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
RODO
Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Przetarg nieograniczony:Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gm. Łączna
» Kwartalna informacja o wykonaniu budżetu Gminy Łączna za III kwartał 2024r.
» Kwartalna informacja o wykonaniu budżetu, sprawozdania: Rb-27S, Rb-28S, Rb-Z, Rb-N, Rb-NDS za III kwartał 2024r.
» Projekty Uchwał VIII sesja
» Porządek VIII sesji Rady Gminy Łączna
  • Przetargi
  • 2024r.
  • Przetarg nieograniczony:Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gm. Łączna

    Ogłoszenie o zamówieniu
    Usługi
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gm. Łączna
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
    1.1.) Rola zamawiającego
    Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
    1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łączna
    1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010180
    1.5) Adres zamawiającego
    1.5.1.) Ulica: Czerwona Górka 1b
    1.5.2.) Miejscowość: Łączna
    1.5.3.) Kod pocztowy: 26-140
    1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
    1.5.5.) Kraj: Polska
    1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
    1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: [email protected]
    1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uglaczna.bip.doc.pl
    1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu
    terytorialnego
    1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
    SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
    2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
    Zamówienia publicznego
    2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
    2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gm. Łączna
    2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7ca0fb3-6d35-4452-b46f-b66f6990487f
    2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00573938
    2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
    2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31
    2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
    2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00095218/02/P
    2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
    1.3.1 Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gminie
    Łączna oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych wraz z jego doposażeniem
    2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
    2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
    Europejskiej: Nie
    2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
    Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
    Ogłoszenie nr 2024/BZP 00573938/01 z dnia 2024-10-31
    2024-10-31 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
    SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
    3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
    https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c7ca0fb3-6d35-4452-b46f-b66f6990487f
    3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
    3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń
    oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
    3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
    wykonawcami - adres strony internetowej: Adres stron, na których jest prowadzone postępowanie i na których będą dostępne
    wszelkie dokumenty związane z prowadzoną procedurą:
    www.ezamowienia.gov.pl
    https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-c7ca0fb3-6d35-4452-b46f-b66f6990487f
    3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
    w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
    Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa
    Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
    zakładce „Centrum Pomocy”.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią
    elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w
    rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
    3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych
    budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
    3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
    3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
    polski
    3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami Rozdziału 26 SWZ
    3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami Rozdziału 26 SWZ
    SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
    4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
    4.1.2.) Numer referencyjny: T.271.1.2024.AK
    4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
    4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
    4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
    4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
    4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
    4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na:
    1) odbieraniu odpadów komunalnych, wymienionych w tabeli nr 2 bezpośrednio ze wszystkich nieruchomości, na których
    zamieszkują mieszkańcy,
    2) odbiór i transport odpadów komunalnych z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych, zwanego dalej PSZOK
    na terenie Gminy Łączna. PSZOK prowadzi zbiórkę dostarczonych, we własnym zakresie przez właścicieli wszystkich
    nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, odpadów komunalnych
    4.2.6.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
    4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
    90500000-2 - Usługi związane z odpadami
    90512000-9 - Usługi transportu odpadów
    Ogłoszenie nr 2024/BZP 00573938/01 z dnia 2024-10-31
    2024-10-31 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
    90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
    90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
    4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
    4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
    4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
    4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty
    budowlane: Nie
    4.3.) Kryteria oceny ofert
    4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert - Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego
    rozpatrywania, jeżeli:
    • Oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją.
    • Oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie.
    • Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
    • Wniesiono poprawnie wadium.
    Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które
    oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium.
    Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie,
    pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na
    podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację: punktacja 0-100 pkt.
    4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
    4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
    Kryterium 1
    4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
    4.3.6.) Waga: 60
    Kryterium 2
    4.3.4.) Rodzaj kryterium:
    inne.
    4.3.5.) Nazwa kryterium: przeprowadzenie akcji edukacyjnej, konkursów z nagrodami w zakresie selektywnej zbiórki odpadów
    komunalnych w placówkach oświatowych na terenie gm. Łączna
    4.3.6.) Waga: 40
    4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek
    kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
    SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
    5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
    5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
    Art. 109 ust. 1 pkt 4
    Art. 109 ust. 1 pkt 5
    Art. 109 ust. 1 pkt 7
    Art. 109 ust. 1 pkt 8
    Art. 109 ust. 1 pkt 10
    5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
    5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
    W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
    Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań co do złożenia dokumentów, wystarczającym jest złożone wraz z
    ofertą oświadczenia (załącznik 3 i 3a do SWZ) na podstawie którego Zamawiający uzna że Wykonawca posiada zezwolenie
    na odbiór i transport odpadów oznaczonych kodami wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia, tj.;
    − wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z
    Ogłoszenie nr 2024/BZP 00573938/01 z dnia 2024-10-31
    2024-10-31 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
    terenu Gminy Łączna, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w
    gminach (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 399.);
    − wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (tzw.
    BDO) zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach w zakresie transportu odpadów w zakresie obejmującym
    minimum przedmiot niniejszego zamówienia
    5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
    5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.
    oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
    rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 594ze zm.) wzór
    oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ ,
    2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków technicznych należy dostarczyć załącznik nr 6 do SWZ.
    5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
    SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
    6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
    6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
    6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
    6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
    Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł.
    Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
    Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Suchedniów o/Łączna Nr 67
    8520 0007 2003 0030 2364 0001.
    Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 7 pkt 2–4, Wykonawca przekazuje
    zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
    6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
    6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na
    sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
    SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
    7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
    7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
    7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
    Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w Załączniku 2 do SWZ.
    7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją
    zamówienia: Nie
    SEKCJA VIII – PROCEDURA
    8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-15 09:00
    8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-c7ca0fb3-6d35-4452-b46f-b66f6990487f
    8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-15 09:15
    8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni


    Data wprowadzenia: 2024-10-31 1330
    Data upublicznienia: 2024-10-31
    Art. czytany: 17 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    Autor dokumentu: Wojciech Fąfara
    Rejestr zmian:
    2024-10-31
    1. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy Łączna
    Czerwona Górka 1B
    26 - 140 Łączna

    tel. 041/25 - 48 - 960
    fax. 041/25-48-977

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek
    7.30-16.00
    Wtorek - Czwartek
    7.30-15.30
    Piątek
    7.30-15.00

    Kasa czynna:
    poniedziałek - piątek
    8.00-13.30

    ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP

    Starostwo Powiatowe
    w Skarżysku-Kamiennej
    www.spskarzysko.bip.doc.pl

    Dziennik Ustaw
    http://dziennikustaw.gov.pl
    Monitor Polski
    http://monitorpolski.gov.pl

    Urząd Gminy Łączna