(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Rejestry
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Audyty i Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
RODO
Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
Deklaracja dostępności
Petycje
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Petycja w sprawie przywrócenia zawieszonych kursów autobusowych firmy przewozowej Darjan oraz uruchomienia kursów w niedzielę
» UCHWAŁA NR XXI/88/2025 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 8 września 2025 r.
» UCHWAŁA NR XXI/87/2025 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 8 września 2025 r.
» Projekty Uchwał XXI sesja
» Porządek XXI sesji Rady Gminy Łączna
  • Konkurs na stanowiska urzędnicze
  • WÓJT GMINY ŁĄCZNA OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Łącznej.

    WÓJT GMINY ŁĄCZNA OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cyilnego w Łącznej.

    WÓJT GMINY ŁĄCZNA OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE


    1. Określenie stanowiska urzędniczego:
    Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Łącznej.

    2. Wymagania niezbędne (formalne):
    a) spełnianie wymagań z art.3 ustawy o pracownikach samorządowych określanych dla stanowisk urzędniczych, tj.:
    - obywatelstwo polskie
    - posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych
    - posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku
    - nie była prawomocnie skazana za przestępstwo umyślne
    - cieszy się nieposzlakowaną opinią
    b) posiada łącznie co najmniej czteroletni staż pracy:
    - na stanowiskach urzędniczych w jednostkach, o których mowa w art. 1 ustawy z dnia
    22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych, lub
    - w służbie cywilnej, lub
    - w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk obsługi, lub
    - w innych urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub
    - na kierowniczych stanowiskach państwowych oraz
    c ) posiada wykształcenie wyższe

    3. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny)

    1) Znajomość przepisów prawa : o aktach stanu cywilnego, kodeksu cywilnego, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, ochrony danych osobowych, ochrony tajemnicy niejawnej, kpa, o zmianie nazwisk, o ewidencji ludności.
    2) Znajomość języka angielskiego,
    3) Kreatywność, umiejętność nawiązywania współpracy, dobrej organizacji pracy,\
    4) Umiejętność obsługi komputera tj.: MS Word i Excel i poczta elektroniczna,
    5) Dyspozycyjność.
    Uwaga: Wyniki postępowania - to łączny wynik z rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej
    analizy dokumentów sprawdzających stopień spełnienia powyższych wymagań.

    4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

    1) wykonywanie czynności z zakresu rejestracji stanu cywilnego oraz przyjmowanie oświadczeń przewidzianych w ustawie prawo o aktach stanu cywilnego i kodeksie rodzinnym i opiekuńczym,
    2) nadzór i koordynacja merytoryczna spraw z zakresu rejestracji stanu cywilnego,
    3) nadzór i koordynowanie spraw organizacyjnych z zakresu działania USC,
    4) nadzór nad całością spraw związanych z przygotowaniem i realizacją budżetu gminy w zakresie działania USC,
    5) koordynowanie spraw administracyjnych z zakresu działania USC,
    6) współpraca z organami ścigania, organami wymiaru sprawiedliwości oraz Ministerstwem Spraw Zagranicznych i placówkami konsularnymi RP w sprawach związanych z działalnością USC ,
    7) zastępowanie Kierownika USC podczas jego nieobecności,
    8) reprezentowanie USC w zakresie określonym przez Kierownika USC.
    9) przygotowanie i prowadzenie rejestracji przedpoborowych
    10) przygotowanie dokumentacji dotyczącej poboru do służby wojskowej oraz udział
    w przeprowadzeniu poboru,
    11) prowadzenie spraw i dokumentacji związanej z natychmiastowym uzupełnieniem
    Sił Zbrojnych (AK) oraz utrzymanie jej w aktualności,
    12) prowadzenie spraw dotyczących uznania żołnierza, poborowego za sprawującego
    bezpośrednią opiekę nad członkiem rodziny,
    13) prowadzenie spraw dotyczących uznania żołnierza, poborowego za posiadającego
    na wyłącznym utrzymaniu członków rodziny.
    14) opracowywanie i aktualizacja planu akcji kurierskiej.
    Ponadto:
    • prowadzenia ewidencji ludności systemem kartotecznym i elektronicznym,
    • wykonywania czynności meldunkowych,
    • sporządzania spisów wyborców,
    • udostępniania danych osobowo-adresowych,
    • wydawania i ustawowej wymiany dowodów osobistych,
    • prowadzenia postępowań egzekucyjnych w administracji w sprawach dotyczących dowodów
    osobistych .

    5. Warunki pracy:
    a) wymiar czasu pracy: pełny etat,
    b) miejsce pracy: Urząd Gminy w Łącznej – Urząd Stanu Cywilnego,
    c) po 3-miesięcznym okresie próbnym możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony.

    6. Wymagane dokumenty:
    a) list motywacyjny,
    b) CV (życiorys),
    c) kserokopie świadectw pracy,
    d) kserokopie dyplomów (świadectw) potwierdzających wykształcenie, dodatkowe uprawnienia, kwalifikacje,
    e) oryginał kwestionariusza osobowego,
    f) oświadczenie o niekaralności,

    Wymagane dokumenty : list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późn. zmianami)”.

    Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych kopertach
    z dopiskiem „Nabór na stanowisko Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego” drogą pocztową lub osobiście w sekretariacie Urzędu do dnia 28 lipca 2008r. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Łącznej. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

    Lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostanie umieszczone na stronie internetowej www.uglaczna.bip.doc.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze.

    Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy w Łącznej.
    Osobą upoważnioną do kontaktu jest mgr Mirosław Kopytek – Sekretarz Gminy
    tel. 041 2548 961
    kom. 692 359 680


    Data wprowadzenia: 2008-07-11 2240
    Data upublicznienia: 2008-07-11
    Art. czytany: 5627 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    Rejestr zmian:
    2008-07-11
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    2. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Budżet Gminy 2005
    Budżet Gminy 2008
    Budżet Gminy 2009
    Budżet Gminy 2010
    Budżet Gminy 2011
    Budżet Gminy 2012
    Budżet Gminy 2013
    Budżet Gminy 2014
    Budżet Gminy 2015
    Budżet Gminy 2016
    Budżet Gminy 2017
    Budżet Gminy 2018
    Budżet Gminy 2019
    Budżet Gminy 2020
    Budżet Gminy 2021
    Budżet Gminy 2022
    Budżet Gminy 2023
    Budżet Gminy 2024
    Budżet Gminy 2025
    Ostat. 10 wiadomości:

    » Uchwała Nr 108 /2014 III Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach z dnia 2 grudnia 2014 roku
    » Uchwala Nr 107/2014 ^2 I I I Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach z dnia 2 grudnia 2014 roku
    » Rb-Z KWARTALNE SPRAWOZDANIE 0 STANIE ZOBOWIĄZAŃ WEDŁUG TYTUŁÓW DŁUŻNYCH ORAZ PORĘCZEŃ I GWARANCJI wg stanu na koniec III kwartału 2014 roku
    » Rb-ST sprawozdanie o0 stanie środków na rachunkach bankowych jednostki samorzadu terytorialnego na koniec roku 2014
    » Rb-NDS KWARTALNE SPRAWOZDANIE O NADWYŻCE / DEFICYCIE 1 ) jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2014
    » Rb-28S ROCZNE SPRAWOZDANIE Z WYKONANIA PLANU WYDATKÓW BUDŻETOWYCH JEDNOSTKI SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO z a okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2014
    » Rb-27S ROCZNE SPRAWOZDANIE Z WYKONANIA PLANU DOCHODÓW BUDŻETOWYCH JEDNOSTKI SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO z a okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2014
    » SPRAWOZDANIE ROCZNE z wykonania budżetu Gminy Łączna za 2014 rok
    » Uchwała 34/2015 III Składu Orzekającego RIO w Kielcach z 01 kwietnia 2015
    » Rb-Z KWARTALNE SPRAWOZDANIE 0 STANIE ZOBOWIĄZAŃ WEDŁUG TYTUŁÓW DŁUŻNYCH ORAZ PORĘCZEŃ I GWARANCJI wg stanu na koniec III kwartału 2014 roku
    Urząd Gminy Łączna