(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Rejestry
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Audyty i Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
RODO
Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» UCHWAŁA NR I/2/2024 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 6 maja 2024 r.
» UCHWAŁA NR I/1/2024 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 6 maja 2024 r.
» Protokół z losowania składów Obwodowych Komisji Wyborczych
  • Jednostki organizacyjne
  • Zakład Gospodarki Komunalnej w Łączna
  • Przetargi
  • OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Dostawa węgla do kotłowni w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Łącznej

    Łączna: Dostawa węgla do kotłowni w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Łącznej
    Numer ogłoszenia: ZGK/08/409/2019 ; data zamieszczenia: 14.08.2019r.
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
    I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Łącznej, Łączna 115, 26-140 Łączna
    • Adres strony internetowej zamawiającego: [email protected]
    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Gospodarki Komunalnej.
    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa węgla do kotłowni Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej.
    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
    II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa węgla ekogroszku do kotłowni Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej w ilości: 150 ton. Minimalna wartość opałowa – 28 – 31,20 MJ/kg, zawartość popiołu 3 – 8% granulacja 8-25mm. Dostarczony opał musi posiadać atest, certyfikat lub świadectwo jakości. Dostawy realizowane będą cyklicznie w sezonie grzewczym 2019/2020 w zależności od potrzeb zamawiającego..
    II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
    • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
    • Istnieje możliwość rozszerzenia lub redukcji zamówienia o +/- 30%
    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.20.00.00-1.
    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2020r..
    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
    III.1) WADIUM
    Informacja na temat wadium: nie dotyczy
    III.2) ZALICZKI
    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Przedłożony zostanie odpowiedni dokument - spełnia/nie spełnia
    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Przedłożony zostanie odpowiedni dokument - spełnia/nie spełnia
    • III.3.3) Potencjał techniczny
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Przedłożony zostanie odpowiedni dokument - spełnia/nie spełnia
    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Przedłożony zostanie odpowiedni dokument - spełnia/nie spełnia
    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert.

    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;


    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
    SEKCJA IV: PROCEDURA
    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: konkurs ofert.
    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: [email protected]
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Łącznej, Łączna 115, 26-140 Łączna.
    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2019r. do godz. 10:00 miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej w Łącznej, Łączna 115, 26-140 Łączna
    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie konkursu o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie




    Data wprowadzenia: 2019-08-14 1403
    Data upublicznienia: 2019-08-14
    Art. czytany: 2241 razy

    » Akcyza - rozmiar: 13388 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » OFERTA w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie konkursu - rozmiar: 46592 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » OŚWIADCZENIE O BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA - rozmiar: 28672 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU - rozmiar: 25600 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA - rozmiar: 90112 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Umowa dostawy - rozmiar: 61952 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Mirosław Kopytek
    Autor dokumentu: Bożena Tuśnio
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    za 2006
    za 2007
    za 2008
    za 2009
    za 2014
    za 2015
    za 2016
    za 2017
    za 2018
    za 2019
    za 2020
    za 2021
    za 2022
    za 2023
    za 2024
    Urząd Gminy Łączna