(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Rejestry
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Audyty i Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
RODO
Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» informacja o naborze - dzienny opiekun
» zarządzenie nr 67/2024 z dn. 16.12.2024
» OGŁOSZENIE W SPRAWIE LIKWIDACJI STOWARZYSZENIA
» OBWIESZCZENIE Wojewody Świętokrzyskiego
» Obwieszczenie Dyrektora Zarządu zlewni w Kielcach
  • Konkurs na stanowiska urzędnicze
  • OGŁOSZENIE O KONKURSIE NA STANOWISKO URZĘDNICZE

    Wójt Gminy Łączna ogłasza otwarty konkurs na stanowisko : podinspektora ds. obsługi Rady Gminy i jej organów w Urzędzie Gminy w Łącznej

    OGŁOSZENIE O KONKURSIE NA STANOWISKO URZĘDNICZE

    Wójt Gminy Łączna ogłasza otwarty konkurs na stanowisko :
    podinspektora ds. obsługi Rady Gminy i jej organów
    w Urzędzie Gminy w Łącznej



    1. Stanowisko pracy:
    Podinspektor do spraw obsługi Rady Gminy i jej organów w Urzędzie Gminy w Łącznej. ( pełny wymiar czasu pracy )

    2. Wymagania niezbędne (formalne):
    a) spełnianie wymagań z art.6 ust. 1 i ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych określanych dla stanowisk urzędniczych,
    b) wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku: administracja, zarządzanie,
    c) staż pracy: min. 2 lata,
    d) bardzo dobra znajomość zapisów ustawy o samorządzie gminnym.

    3. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny)
    a) umiejętność sprawnej organizacji pracy i pracy w zespole,
    b) umiejętność analizowania problemów i poprawnego wyciągania wniosków,
    c) rzetelność, samodzielność, kreatywność, odpowiedzialność i komunikatywność,
    d) uprzejmość i życzliwość w kontaktach z interesantami,
    e) odporność na stres.
    f) umiejętność stasowania i interpretacji przepisów prawnych
    g) ogólna znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
    h) znajomość obsługi oprogramowania LEGISLATOR.

    4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

    1. Obsługa organizacyjna i kancelaryjno – techniczna Rady Gminy i jej Komisji
    w tym :
    - zabezpieczenie organizacyjne sesji Rady i posiedzeń Komisji,
    - nadzór nad terminowym przygotowaniem projektów uchwał, sprawozdań informacji oraz innych materiałów,
    - organizowanie posiedzeń Komisji Rady,
    - prowadzenie ewidencji uchwał Rady Gminy i terminowe przesyłanie ich organom nadzoru,
    - protokołowanie sesji Rady Gminy i posiedzeń Komisji,
    - udzielanie pomocy prawnej i organizacyjnej w wykonywaniu mandatu Radnego,
    - prowadzenie rejestru uchwał Rady Gminy,
    - przekazywanie uchwał Rady do wszystkich komórek organizacyjnych Urzędu, jednostek organizacyjnych gminy i innych zainteresowanych podmiotów,
    - czuwanie na terminowym załatwianiem wniosków komisji, interpelacji i wniosków radnych,
    - konwersja uchwał rady gminy, które podlegają publikacji do odpowiedniej formy elektronicznej,
    - przygotowywanie materiałów do projektów planów pracy Rady Gminy oraz jej komisji,
    - wykonywanie czynności w zakresie archiwizowania dokumentów Rady oraz przechowywanie nośników zapisu elektronicznego z sesji Rady,
    - przekazywanie – za pośrednictwem Sekretariatu Urzędu – korespondencji do i od Rady, jej komisji oraz poszczególnych radnych,
    - współdziałanie w opracowywaniu uchwał Rady Gminy oraz opracowywaniu i przedstawianiu projektów postanowień, wniosków,

    2. Udział w opracowywaniu projektów planów pracy Rady Gminy i jej organów oraz dokumentów ustrojowych Rady i jej Komisji czyli Statutu Gminy i Regulaminu pracy Rady,

    3. Współdziałanie z samorządami mieszkańców łącznie z zabezpieczeniem dokumentowania ich pracy i ustaleń,

    4. Opracowywanie w zakresie zleconym przez Radę Gminy ocen, opinii i wniosków oraz pomocy przy ich realizacji,

    5. Przygotowywanie spotkań radnych ze społeczeństwem Gminy,

    6. Prowadzenie ewidencji radnych, członków Komisji Rady i samorządu mieszkańców,

    7. Udział w opracowywaniu statutów sołectw,

    8. Sporządzanie comiesięcznych zestawień diet dla radnych i sołtysów.

    9. Prowadzenie całości spraw dotyczących oświadczeń majątkowych radnych.

    5. Warunki pracy:
    a) wymiar czasu pracy: pełny etat
    b) miejsce pracy: Urząd Gminy w Łącznej – Wydział Organizacyjno-Obywatelski, I piętro,
    c) bardzo dobre warunki pracy - praca jednozmianowa,
    d) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
    e) występują bariery architektoniczne w dostępie do pomieszczeń biurowych,
    f) możliwość dokształcania i podnoszenia własnych kwalifikacji zawodowych,
    g) atrakcyjne wynagrodzenie
    /wg obowiązującego Regulaminu wynagradzania pracowników zatrudnionych w Urzędzie Gminy w Łącznej/.
    h) z upływem okresu próbnego możliwość zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na czas określony a potem także na czas nieokreślony.

    6. Wymagane dokumenty:
    a) list motywacyjny,
    b) CV (życiorys),
    c) poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem kopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz poświadczającego obywatelstwo kandydata,
    d) kserokopie świadectw pracy,
    e) kserokopie dyplomów (świadectw) potwierdzających wykształcenie, dodatkowe uprawnienia, kwalifikacje,
    f) oryginał kwestionariusza osobowego,
    g) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    h) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,
    i) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb nin. rekrutacji.

    Wszelkie dokumenty dostarczone w formie kopii winny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
    Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać z dopiskiem „Nabór na stanowisko podinspektora ds. obsługi Rady Gminy i jej organów w Urzędzie Gminy w Łącznej” drogą pocztową, osobiście w Urzędzie Gminy w Łącznej, Czerwona Górka 1B. 26-140 Łączna lub w ww. terminie za pośrednictwem platformy ePUAP do dnia 15 grudnia 2020r. godz. 12.00.

    O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Łącznej. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

    Uwaga:
    1. Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Łączna. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Gminy pod adresem e-mail: [email protected].
    2. O zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru kandydaci zostaną powiadomieni mailem.
    3. Postępowanie kwalifikacyjne może być jedno lub dwuetapowe. Odbywa się tylko w jednym terminie i miejscu wyznaczonym przez komisję.
    4. Dokumenty rekrutacyjne złożone po terminie, bez zastrzeżonej formy papierowej, niekompletne – podlegają odrzuceniu w procesie rekrutacji, a kandydat nie jest dopuszczony do dalszego postępowania.
    5. Nie ma możliwości uzupełnienia dokumentów po upływie terminu składania aplikacji oraz przyjmowania ww. dokumentów poza ogłoszeniem.
    6. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
    7. Przez staż pracy rozumie się okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, potwierdzony kopiami świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy - zaświadczeniem o zatrudnieniu, zawierającym okres zatrudnienia.
    8. Informacja o rozstrzygnięciu naboru będzie podana do publicznej wiadomości na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy: https://www.uglaczna.bip.doc.pl/ oraz w Urzędzie na tablicy ogłoszeń.

    Osobą upoważnioną do kontaktu jest mgr Mirosław Kopytek – Sekretarz Gminy
    tel. 041 2548 961
    kom. 691 399 473






    Data wprowadzenia: 2020-12-04 1254
    Data upublicznienia: 2020-12-04
    Art. czytany: 2637 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Mirosław Kopytek
    Autor dokumentu: Wojciech Fąfara
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy Łączna
    Czerwona Górka 1B
    26 - 140 Łączna

    tel. 041/25 - 48 - 960
    fax. 041/25-48-977

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek
    7.30-16.00
    Wtorek - Czwartek
    7.30-15.30
    Piątek
    7.30-15.00

    Kasa czynna:
    poniedziałek - piątek
    8.00-13.30

    ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP

    Starostwo Powiatowe
    w Skarżysku-Kamiennej
    www.spskarzysko.bip.doc.pl

    Dziennik Ustaw
    http://dziennikustaw.gov.pl
    Monitor Polski
    http://monitorpolski.gov.pl

    Urząd Gminy Łączna