(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Rejestry
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Audyty i Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
RODO
Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» UCHWAŁA NR I/2/2024 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 6 maja 2024 r.
» UCHWAŁA NR I/1/2024 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 6 maja 2024 r.
» Protokół z losowania składów Obwodowych Komisji Wyborczych
  • Prawo miejscowe
  • Uchwały Rady Gminy
  • Rok 2009
  • Uchwała Nr XXV/10/2009 Rady Gminy w Łącznej z dnia 19 lutego 2009 r

    Uchwała Nr XXV/10/2009
    Rady Gminy w Łącznej
    z dnia 19 lutego 2009 r
    w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Łączna na 2009 rok

    Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt 9 lit. d, lit. i ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) w związku z art. 86, art. 165, art. 166 ust. 1, art. 173 ust. 1, art. 174 ust.2, 3, art. 184 ust. 1, pkt 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10 lit. a i b, 11, 12, 13, 14, 15, ust. 2 pkt 1, 2, 3, ust. 3, art. 188 ust. 2, pkt 1, pkt 2, art. 195 ust. 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 249, poz. 2104, ze zm.)

    Rada Gminy uchwala, co następuje:
    § 1
    Dochody budżetu gminy w wysokości 10.800.000 zł,
    z tego:
    a) dochody bieżące 10.800.000 zł
    b) dochody majątkowe 0
    zgodnie z załącznikiem nr 1.
    § 2
    1. Wydatki budżetu gminy w wysokości 14.200.000 zł,
    z tego:
    a) wydatki bieżące 9.710.000 zł
    w tym:
     wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń 4.932.722 zł
     dotacje 274.087 zł
     wydatki na obsługę długu 240.000 zł
    b) wydatki majątkowe 4.490.000 zł
    zgodnie z załącznikiem nr 2.
    2. Limity wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne w latach 2009 – 2011 zgodnie z załącznikiem nr 3 i 3a – wydatki inwestycyjne jednoroczne.






    § 3
    1. Deficyt budżetu gminy w wysokości 3.400.000 zł, który zostanie pokryty przychodami pochodzącymi z:
    1) zaciąganych kredytów w kwocie - 1.907.100 zł,
    2) pożyczek w kwocie - 1.400.000 zł,
    3) wolnych środków, jako nadwyżki środków pieniężnych na rachunku bieżącym budżetu gminy wynikającej z rozliczeń kredytów i pożyczek z lat ubiegłych w kwocie - 92.900 zł.
    2. Przychody budżetu w wysokości 4.192.900 zł, rozchody w wysokości 792.900 zł, zgodnie z załącznikiem nr 4.
    § 4
    W budżecie tworzy się rezerwy:
    1) ogólną w wysokości - 80.000 zł,
    2) celową w wysokości - 2.000 zł,
    z przeznaczeniem na zarządzanie kryzysowe.

    § 5
    1. Dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami, zgodnie z załącznikiem nr 5.
    2. Dochody i wydatki związane z realizacją zadań realizowanych na podstawie porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego, zgodnie z załącznikiem nr 6.
    § 6
    Ustala się dochody w kwocie 48.000 zł z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz wydatki w kwocie 50.000 zł na realizację zadań określonych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz gminnym programie przeciwdziałania narkomanii.
    § 7
    1. Plan przychodów i wydatków w łącznej kwocie dla:
    1) zakładów budżetowych: przychody – 901.050 zł, wydatki – 900.900 zł, zgodnie z załącznikiem nr 7,
    2. Plan dochodów i wydatków w łącznej kwocie dla rachunków dochodów własnych jednostek budżetowych: dochody – 120.000 zł; wydatki – 120.000 zł, zgodnie z załącznikiem nr 8.
    § 8
    1. Dotacje przedmiotowe dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej
    1) z tytułu dopłaty do cen wody. - 80.000 zł;
    2) z tytułu dopłaty do cen ścieków - 65.000 zł,
    zgodnie z załącznikiem nr 9.


    2. Dotacje podmiotowe dla:
    1) gminnych instytucji kultury na łączną kwotę - 65.000 zł,
    zgodnie z załącznikiem nr 10.
    3. Dotacje celowe na zadania własne gminy realizowane przez podmioty należące i nienależące do sektora finansów publicznych na łączną kwotę – 644.087 zł, zgodnie załącznikiem nr 11.
    § 9
    1. Ustala się plan przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w wysokości:
    1) przychody - 7.000 zł,
    2) wydatki - 0 zł,
    zgodnie z załącznikiem nr 12.
    § 10
    Limity zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz kredytów i pożyczek zaciąganych na:
    1) sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu - w kwocie 100.000 zł;

    2) sfinansowanie planowanego deficytu budżetu - w kwocie 3.307.100 zł;

    3)spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów - w kwocie 792.900 zł;

    § 11

    Upoważnia się Wójta do:
    1) zaciągania kredytów i pożyczek na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu do wysokości 100.000 zł,
    2) zaciągania zobowiązań:
    a) na finansowanie wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne do wysokości określonej w załączniku nr 3,
    b) z tytułu umów, których realizacja w roku następnym (2010) jest niezbędna dla zapewnienia ciągłości działania Gminy i termin zapłaty upływa w 2010 roku
    3) dokonywania zmian w planie wydatków w ramach działów klasyfikacji budżetowej z wyłączeniem zwiększania planowanych wydatków na uposażenia i wynagrodzenia ze stosunku pracy oraz zmian w wieloletnich programach inwestycyjnych,
    4) dokonywania zmian w wydatkach na zadania inwestycyjne roczne w ramach paragrafu,
    4a) do wprowadzania nowych zadań inwestycyjnych rocznych,
    5) przekazania kierownikom jednostek budżetowych uprawnień do dokonywania przeniesień w planie wydatków oraz w planach dochodów własnych tych jednostek,
    6) przekazania kierownikom jednostek budżetowych, zakładów budżetowych uprawnień do zaciągania zobowiązań z tytułu umów, których realizacja w roku następnym (2010) jest niezbędna dla zapewnienia ciągłości działania jednostki i termin zapłaty upływa w roku następnym (2010)
    7) lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach bankowych w innych bankach niż bank prowadzący obsługę budżetu gminy.
    § 12
    Wykonanie Uchwały powierza się Wójtowi.
    § 13
    Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2009 roku i podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Świętokrzyskiego oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.








    Przewodniczący Rady Gminy



    Data wprowadzenia: 2009-06-16 1446
    Data upublicznienia: 2009-06-16
    Art. czytany: 2923 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Budżet Gminy 2005
    Budżet Gminy 2008
    Budżet Gminy 2009
    Budżet Gminy 2010
    Budżet Gminy 2011
    Budżet Gminy 2012
    Budżet Gminy 2013
    Budżet Gminy 2014
    Budżet Gminy 2015
    Budżet Gminy 2016
    Budżet Gminy 2017
    Budżet Gminy 2018
    Budżet Gminy 2019
    Budżet Gminy 2020
    Budżet Gminy 2021
    Budżet Gminy 2022
    Budżet Gminy 2023
    Budżet Gminy 2024
    Ostat. 10 wiadomości:

    » Uchwała Nr 1585/2009 II Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach z 25 listopada 2009
    » Uchwała Nr 1584/2009 II Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach z 25 listopada 2009
    » Sprawozdanie Rb-Z o stanie zobowiązań za okres od początku roku do 31 grudnia roku 2009
    » Sprawozdanie Rb-27S z wykonania planu dochodów za okres od początku roku do 31 grudnia 2009
    » Sprawozdanie Rb-28S z wykonania planu wydatków budżetowych za okres od początku roku do 31 grudnia 2009
    » Sprawozdanie kwartalne o nadwyżce deficycie za okres od początku roku do 31 grudnia 2009
    » SPRAWOZDANIE o przebiegu wykonania budżetu Gminy Łączna za 2009 rok
    » Stawki podatku obowiązujące w 2010r.
    » Uchwała Nr 1584/2009 II Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach z dnia 25 listopada 2009 roku
    » Wykonie budżet za I półrocze 2009
    Urząd Gminy Łączna