(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Rejestry
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Audyty i Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
RODO
Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» UCHWAŁA NR I/2/2024 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 6 maja 2024 r.
» UCHWAŁA NR I/1/2024 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 6 maja 2024 r.
» Protokół z losowania składów Obwodowych Komisji Wyborczych
  • Konkurs na stanowiska urzędnicze
  • WÓJT GMINY ŁĄCZNA OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO INSPEKTOR DO SPRAW BUDOWNICTWA I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI

    WÓJT GMINY ŁĄCZNA OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE



    1. Określenie stanowiska urzędniczego:
    INSPEKTOR DO SPRAW BUDOWNICTWA I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
    (wymiar czasu pracy: 1 etat)

    2. Wymagania niezbędne:
    a) spełnianie wymagań z art.3 ustawy o pracownikach samorządowych,
    b) posiada łącznie co najmniej trzyletni staż pracy na stanowiskach o zbliżonym zakresie obowiązków,
    c) posiada wykształcenie wyższe techniczne o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na w/w stanowisku,
    d) znajomość przepisów prawnych dotyczących zakresu obowiązków. wymagań.

    3. Wymagania dodatkowe:
    a) obsługa pakietów MS Office,
    b) umiejętności organizacyjne, kreatywność, obowiązkowość,

    4. Zakres obowiązków (czynności) na zajmowanym stanowisku:
    1) przygotowanie materiałów niezbędnych do sprzedaży i oddawania w użytkowanie wieczyste gruntów w drodze przetargowej i bezprzetargowej, sprzedaż budynków i innych urządzeń oraz wolnych lokali i garaży w drodze przetargu, oraz sprzedaż lokali mieszkalnych w domach na rzecz najemców,
    2) przekazywanie gruntów gminnych w dzierżawę, najem i użyczenie,
    3) prowadzenie rejestru umów,
    4) prowadzenie spraw związanych ze scalaniem i podziałem,
    5) komunalizacja mienia Skarbu Państwa na rzecz Gminy,
    6) regulowanie stanu prawnego nieruchomości będących we władaniu Gminy,
    7) prowadzenie spraw dotyczących numeracji porządkowej nieruchomości na wniosek stron,
    8) prowadzenie rejestru wydanych decyzji w ramach prowadzonych zadań,
    9) dokonywanie okresowej oceny aktualności studium i planów miejscowych,
    10) wydawanie za opłatą administracyjną wypisów i wyrysów ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Łączna oraz uchwalonych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i prowadzenie rejestru wydanych wypisów i wyrysów.

    5. Warunki pracy:
    a) wymiar czasu pracy: pełny etat,
    b) miejsce pracy: Urząd Gminy w Łącznej – Wydział Techniczny,
    c) po umowie na czas określony możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony.

    6. Wymagane dokumenty:
    a) list motywacyjny,
    b) CV (życiorys),
    c) kserokopie świadectw pracy,
    d) kserokopie dyplomów (świadectw) potwierdzających wykształcenie, dodatkowe uprawnienia, kwalifikacje,
    e) oryginał kwestionariusza osobowego,
    f) oświadczenie o niekaralności,

    Wymagane dokumenty : list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późn. zmianami)”.

    Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych kopertach
    z dopiskiem „Nabór na stanowisko Inspektora ds. Budownictwa i Gospodarki Nieruchomościami” drogą pocztową lub osobiście w sekretariacie Urzędu do dnia 14 stycznia 2011r. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

    Lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostanie umieszczone na stronie internetowej www.uglaczna.bip.doc.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze.

    Osobą upoważnioną do kontaktu jest mgr Mirosław Kopytek – Sekretarz Gminy
    tel. 041 2548 961
    kom. 692 359 680 ”


    Data wprowadzenia: 2010-12-31 0917
    Data upublicznienia: 2010-12-31
    Art. czytany: 5074 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Zamówienia publiczne
    Ostat. 10 wiadomości:

    » Sprawozdanie finansowe za 2023r.
    » STATUT SZKOŁY PODSTAWOWEJ im. Eugeniusza Gedymina Kaszyńskiego „Nurta” w Goździe
    » Sprawozdania sporządzone na dzień 31-12-2022r.
    » BILANS jednostki budżetowej sporządzony na dzień 31-12-2021 r.
    » Informacja dodatkowa 2021r.
    » Zestawienie zmian w funduszu jednostki sporządzony na dzień 31.12.2021r.
    » Wyciąg z danych zawartych w załączniku ‘Informacja dodatkowa na dzień 31.12.21r.
    » Zestawienie obrotów i sald za 2021r.
    » Rachunek zysków i strat jednostki wariant porównawczy sporządzony na dzień 31.12.2021r. ZSz. Gózd
    » Statut Szkoły Podstawowej im. Eugeniusza Gedymina Kaszyńskiego 'Nurta' w Goździe
    Urząd Gminy Łączna