(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Rejestry
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Audyty i Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
RODO
Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» UCHWAŁA NR I/2/2024 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 6 maja 2024 r.
» UCHWAŁA NR I/1/2024 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 6 maja 2024 r.
» Protokół z losowania składów Obwodowych Komisji Wyborczych
  • Przetargi
  • 2013r.
  • Przetargu nieograniczonym na dowóz dzieci

    Łączna: Przetargu nieograniczonym na dowóz dzieci
    Numer ogłoszenia: 278104 - 2013; data zamieszczenia: 16.07.2013
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Łącznej , ul. Kamionki 60, 26-140 Łączna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2548960, faks 041 2548977.

    Adres strony internetowej zamawiającego: www.uglaczna.bib.doc.pl

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetargu nieograniczonym na dowóz dzieci.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dowóz dzieci do Zespołu Szkół w Łącznej, oraz do Szkoły Podstawowej w Goździe w roku szkolnym 2013/2014. Trasa I. Zagórze - Zaskale - Gimnazjum i powrót tą samą trasą ( I autobus 50 miejsc siedzących) (kurs 1.) Dowóz będzie obejmował poranny dojazd dzieci kl. IV-VI i gimnazjalnych do szkoły na godz. 7.30 oraz odwóz dzieci tą samą trasą rozpoczynając od Gimnazjum w godz.13.00 - 15.00. Planuje się odjazd ok. godz. 7.00 spod przystanku nr 1 w Zagórzu (przy zakładzie drobiowym). (kurs 2.) Dowóz będzie obejmował poranny dojazd dzieci kl. 0-III do szkoły na godz. 8.20 oraz odwóz dzieci tą samą trasą w godz.13.00 - 14.00. Planuje się odjazd ok. godz. 7.50 spod przystanku nr 1 w Zagórzu (przy zakładzie drobiowym). Trasa II. Klonów (szkoła ) - Jęgrzna - Gózd (szkoła) - Zalezianka - Wystepa - Kamionki Gimnazjum ( II autobus 50 miejsc siedzących ) A/ Dowóz będzie obejmował poranny dojazd dzieci kl. I - III Gimnazjum i IV-VI SP do szkoły ( nowo wybudowany kompleks w Kamionkach) na godz. 7.30 (odjazd z Klonowa ok. godz.6.50 ) oraz B/ dwa odwozy dzieci z Gimnazjum i SP ok. 13.00 - 15.00 do Klonowa przez Zaleziankę, Występę, Gózd oraz drugi kurs z Gimnazjum do Klonowa przez Gózd , Jęgrzną. Trasa III. Klonów (Budy i Kolonia) - Gózd - Łączna - Osełków - Szkoła w Łącznej ( BUS ok. 30 miejsc siedzących ) A/ Dowóz będzie obejmował poranny dojazd dzieci kl. I - III Gimnazjum z Jęgrznej ( ok. godz. 6.50 ) i Gozdu do Gimnazjum w Kamionkach ( nowo wybudowany kompleks ) oraz drugi przywóz dzieci 0-III z Klonowa (Budy, Kolonia ok. godz. 7.25 ) przez SP Gózd - Stawik - Osełków do SP w Łącznej ( nowo wybudowany kompleks ) na godz. 8.20. B/ dwa odwozy : pierwszy dzieci 0-III do Klonowa (ok. godz. 13.00 ) przez Osełków, Stawik i SP Gózd oraz drugi kurs ( ok. godz. 14.00 - 15.00) z I-III Gimnazjum do Zalezianki..

    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.06.2014.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.2) ZALICZKI

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
    oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    - oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 roku Nr 113 poz. 759 z późn. zm. ) zał.2. - wykaz sprzętu do przewozu dzieci ( posiadanej bazy transportowej ); - wykaz osób (kierowców) i dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć - w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia wymagane Prawem. z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), złożyli odrębne oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (załącznik Nr 2 b do SIWZ)

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w następujących przypadkach: - gdy ulegnie zmniejszeniu lub zwiększeniu ilość kursów Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wartości wynagrodzenia umownego;

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uglaczna.bip.doc.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łączna Kamionki 60 26-140 Łączna Sekretariat.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Łączna Kamionki 60 26-140 Łączna Sekretariat.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


    Data wprowadzenia: 2013-07-16 1339
    Data upublicznienia: 2013-07-16
    Art. czytany: 3463 razy

    » SIWZ - rozmiar: 192000 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    Autor dokumentu: Mirosław Kopytek
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Rok 2003
    Rok 2006
    Rok 2007
    Rok 2008
    Rok 2009
    Rok 2010
    Rok 2011
    Rok 2012
    Rok 2013
    Rok 2014
    Rok 2015
    Rok 2016
    Rok 2017
    ROK 2018
    Rok 2019
    Rok 2020
    Rok 2021
    Rok 2022
    Rok 2023
    Rok 2024
    Ostat. 10 wiadomości:

    » Uchwała Nr XV/73/2015 Rady Gminy Łączna z dnia 30 grudnia 2015 r.
    » Uchwała Nr XV/74/2015 Rady GminyŁączna z dnia 30 grudnia 2015 roku
    » UCHWAŁA NR XV/75/2015 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 30 grudnia 2015 r.
    » UCHWAŁA NR XV/72/2015 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 30 grudnia 2015 r.
    » UCHWAŁA NR XV/71/2015 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 30 grudnia 2015 r.
    » UCHWAŁA NR XV/70/2015 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 30 grudnia 2015 r.
    » UCHWAŁA Nr XV/69/2015 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 30 grudnia 2015 r.
    » Uchwała Nr XIV/68/2015 Rady Gminy Łączna z dnia 30 listopada 2015 r.
    » UCHWAŁA NR XIV/67/2015 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 30 listopada 2015 r.
    » UCHWAŁA NR XIV/66/2015 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 30 listopada 2015 r.
    Urząd Gminy Łączna