| 
 | 
| 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
Przetargi   2012r.
 |  
| 
 |  
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA: ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ
  Numer ogłoszenia: 220068 - 2012; data zamieszczenia: 26.06.2012 
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy 
 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. 
 
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. 
 
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 77452 - 2012r. 
 
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak. 
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY 
 
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Łącznej, ul. Kamionki 60, 26-140 Łączna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2548960, faks 041 2548977. 
 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. 
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 
 
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ. 
 
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy. 
 
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych wskazanych w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Gmina Łączna jest uprawniona do przeprowadzenia postępowania przetargowego oraz udzielenia zamówienia w imieniu wszystkich jednostek organizacyjnych. Zamawiający przewiduje udzielenie niniejszego zamówienia z podziałem na części w rozumieniu art. 2 pkt. 6 pzp. Postępowanie zostało podzielone na części w celu uzyskania optymalnych korzyści finansowych. Część 1 zamówienia - zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ - oświetlenie uliczne: a. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.05.2012 r. do 31.12.2013 r. wynosi 706 kWh (w tym: taryfa C12b dzienna - 258 MWh, C12b nocna - 389 MWh, C11 - 69 MWh) b. Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 2 do projektu umowy (załącznik nr 7.1.2), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. Część 2 zamówienia - zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ - pozostałe obiekty: a. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.05.2012 r. do 31.12.2013 r. wynosi: 77 MWh (w tym: Taryfa C11 - 55 MWh, C12a szczytowa - 1 MWh, C12a pozaszczytowa - 11 MWh. b. Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 2 do projektu umowy (załącznik nr 7.2.2), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. 
 
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00-3, 09.30.00.00-2. 
 
SEKCJA III: PROCEDURA 
 
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony 
 
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 
 
    Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie 
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 
 
Część NR: 1    
 
Nazwa: 
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2012. 
 
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5. 
 
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0. 
 
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: 
 
    Vattenfall Sales Poland Sp. z o.o., ul. Berlickiego 2, Gliwice, kraj/woj. Polska. 
 
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN. 
 
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ 
 
    Cena wybranej oferty: 230630,29 
 
    Oferta z najniższą ceną: 230630,29 / Oferta z najwyższą ceną: 245885,85 
 
    Waluta: PLN. 
 
Część NR: 2    
 
Nazwa: 
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2012. 
 
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3. 
 
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0. 
 
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: 
 
    KRI Marketing and Trading SA, ul. Piwna 28/31, Gdańsk, kraj/woj. Polska. 
 
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN. 
 
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ 
 
    Cena wybranej oferty: 22565,80 
 
    Oferta z najniższą ceną: 22565,80 / Oferta z najwyższą ceną: 23425,35 
 
    Waluta: PLN. 
 
  Data wprowadzenia: 2012-06-26 0944 Data upublicznienia: 2012-06-26 Art. czytany: 4062 razy
  
 |  
 
 |  
 Wiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
 |  
| 
Rejestr zmian: 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
 
 | 
 
 |  
| 
 |  
Urząd Gminy Łączna 
Czerwona Górka 1B 
26 - 140 Łączna 
 
tel. 041/25 - 48 - 960 
fax. 041/25-48-977 
 
Godziny otwarcia: 
Poniedziałek 
7.30-16.00 
Wtorek - Czwartek 
7.30-15.30 
Piątek 
7.30-15.00 
 
          Kasa czynna: 
poniedziałek - piątek 
           8.00-13.30 
 
ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP 
 
Starostwo Powiatowe 
w Skarżysku-Kamiennej 
www.spskarzysko.bip.doc.pl 
 
Dziennik Ustaw 
http://dziennikustaw.gov.pl 
Monitor Polski 
http://monitorpolski.gov.pl 
 
 |  
| 
 |  
 
 |