(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Urząd Gminy
A Statut Gminy
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Prawo miejscowe
A Budżet i finanse
A Zamierzenia, strategie i programy
A Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
A Oświadczenia majątkowe
A Przetargi
A Ochrona środowiska
A Jednostki organizacyjne
A Rejestry
A Komunikaty
A Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
A Konkurs na stanowiska urzędnicze
A Konkursy na dyrektorów szkół
A Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
A Audyty i Kontrole
A Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
A Druki dla interesantów
A Sprawozdania
A Rewitalizacja
A RODO
A Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
A -------------------------
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Rejestr dziennych opiekunów
A» INFORMACJA O NABORZE na stanowisko Sekretarza Gminy w Urzędzie Gminy Łączna
A» Harmonogram odbioru odpadów komunalnych za miesiąc styczeń 2025 r.
A» informacja o naborze - dzienny opiekun
A» zarządzenie nr 67/2024 z dn. 16.12.2024
  • Przetargi
  • 2021
  • INFORMACJA nr 2: „Rozbudowa oczyszczalni ścieków wraz z modernizacją części osadowej w Kamionkach w systemie „zaprojektuj i wybuduj”

    Numer postępowania: T.260.7.2020

    Łączna , dnia 22.01.2021 r.
    INFORMACJA nr 2

    Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
    „Rozbudowa oczyszczalni ścieków wraz z modernizacją części osadowej w Kamionkach w systemie „zaprojektuj i wybuduj””
    Zamawiający działając na podstawie art. 38 ust. 2, 4 i 4a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 – dalej ustawy) udziela odpowiedzi na pytania i modyfikuje treść SIWZ:



    Pytanie 1
    Czy wykonawca ma w swojej ofercie uwzględnić koszty utylizacji osadów z osadników i pompowni oraz złoża biologicznego na pakietach z wyłączonymi z użytkowania obiektów?

    Odpowiedź:
    Tak. Wykonawca ma uwzględnić koszty utylizacji osadów z osadników i pompowni oraz złoża biologicznego.

    Pytanie 2
    Czy wykonawca ma przewidzieć złomowanie zdemontowanych urządzeń z poszczególnych obiektów tj. pompy, ruszty napowietrzające, koryta ze stali nierdzewnej, instalacje technologiczne itp. na swój koszt czy też ma uwzględnić przekazanie ich na stan Zamawiającego?

    Odpowiedź:
    Tak, wykonawca ma uwzględnić w ofercie koszty złomowania.


    Pytanie 3
    Czy ewentualną dostawę osadu czynnego do zaszczepienia bakterii w nowo budowanym reaktorze Zamawiający jest w stanie zrealizować na swój koszt, czy należy to uwzględnić w cenie oferty Wykonawcy?

    Odpowiedź:
    Koszty dostawy osadu czynnego do zaszczepienia biocenozy w nowo budowanym reaktorze należy uwzględnić w ofercie wykonawcy.








    Pytanie 4
    Czy Zamawiający dopuszcza zaślepienie starych i nie używanych istniejących sieci technologicznych w nowym układzie technologicznym, czy też należy dokonać trwałego ich usunięcia z gruntu po trasie ich przebiegu?
    Odpowiedź:
    Zamawiający wymaga trwałego usunięcia istniejących i nie używanych po rozbudowie sieci technologicznych.

    Pytanie 5
    Czy Zamawiający przewiduje konieczność wymiany istniejącego ogrodzenia, miejscami będącego w fatalnym stanie, na nowe panelowe czy też dopuszcza możliwość wykonania ogrodzenia z siatki?
    Odpowiedź:
    Ogrodzenie należy wymienić zgodnie z PFU: od strony północno-wschodniej ogrodzenie jest w złym stanie technicznym. Należy je wykonać tak jak dotychczas tj. z siatki stalowej na ceownikach 50x50 bez cokolika.

    Pytanie 6
    Zgodnie z zapisami PFU punkt 1.7.1 Zamawiający wymaga zastosowanie rozbieralnego dachu wiaty dla nowo projektowanego sitopiaskownika. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość rezygnacji z wiaty lub wykonanie zadaszenia tylko nad kontenerami na piasek i skratki z uwagi na to, że zgodnie z dokumentacja rysunkową PFU nr 01-t-l, wanna dla sitopiaskownika ma być przykryta blachą nierdzewną na konstrukcji wsporczej.
    Odpowiedź:
    Zamawiający wymaga zastosowanie rozbieralnego dachu wiaty.

    Pytanie 7
    Powierzchnia drogi dojazdowej do Oczyszczalni Ścieków szacowana jest na 573 m2. Zakładamy, że jest to odcinek od drogi gminnej. Przy założeniu, że szerokość drogi ma wynosić 4 m zgodnie z PFU to daje ok. 150 m długości. Jest to długość niewystarczająca na wykonanie drogi od bramy oczyszczalni ścieków do drogi gminnej. Czy Zamawiający przewiduje wykonanie drogi na całej długości wskazanego odcinka, czy tylko na odcinku metrażowym wskazanym w PFU?
    Odpowiedź:
    Zakres nowych dróg i placów wewnętrznych pokazany został na rys 0-T-1. Przewidywana jest budowa nowych placów manewrowych i dojść do obiektów - ale tylko w granicach ogrodzenia oczyszczalni. Droga dojazdowa do oczyszczalni nie wchodzi w zakres zadania.
    Pytanie 8
    Decyzja o wymianie agregatu zgodnie z zapisami PFU 1.7.18 ma zostać podjęta na etapie projektu po określeniu mocy planowanych urządzeń do zabudowy. Prosimy o jednoznaczne stanowisko Zamawiającego w kwestii agregatu, ponieważ jest to istotny koszt przy wycenie oferty.
    Odpowiedź:
    Należy przewidzieć wymianę agregatu na nowy, o mocy dostosowanej do obsługi podstawowych obiektów oczyszczalni.

    Pytanie 9
    Zamawiający w punkcie 22.2 pkt SIWZ zamieścił zapis, że w cenie oferty należy ująć:
    • koszty dokonywania przeglądów serwisowych w okresie gwarancji.

    Zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 do wydatków, które nie mogą być uznane za kwalifikowalne, zalicza się wydatki (...), „na produkty podlegające szybkiemu zużyciu, wydatki na części zamienne', w związku z powyższym zwracamy się z wnioskiem o potwierdzenie, że koszt materiałów eksploatacyjnych i części szybkozużywających się w okresie gwarancji jest po stronie Zamawiającego i Wykonawca nie uwzględnia tego kosztu w cenie oferty.
    Odpowiedź:


    Koszt materiałów eksploatacyjnych i części szybkozużywających się w okresie gwarancji będą po stronie Zamawiającego.


    Data wprowadzenia: 2021-01-22 0908
    Data upublicznienia: 2021-01-22
    Art. czytany: 2419 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    Autor dokumentu: Wojciech Fąfara
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy Łączna
    Czerwona Górka 1B
    26 - 140 Łączna

    tel. 041/25 - 48 - 960
    fax. 041/25-48-977

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek
    7.30-16.00
    Wtorek - Czwartek
    7.30-15.30
    Piątek
    7.30-15.00

    Kasa czynna:
    poniedziałek - piątek
    8.00-13.30

    ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP

    Starostwo Powiatowe
    w Skarżysku-Kamiennej
    www.spskarzysko.bip.doc.pl

    Dziennik Ustaw
    http://dziennikustaw.gov.pl
    Monitor Polski
    http://monitorpolski.gov.pl

    Urząd Gminy Łączna