(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Urząd Gminy
A Statut Gminy
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Prawo miejscowe
A Budżet i finanse
A Zamierzenia, strategie i programy
A Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
A Oświadczenia majątkowe
A Przetargi
A Ochrona środowiska
A Jednostki organizacyjne
A Rejestry
A Komunikaty
A Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
A Konkurs na stanowiska urzędnicze
A Konkursy na dyrektorów szkół
A Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
A Audyty i Kontrole
A Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
A Druki dla interesantów
A Sprawozdania
A Rewitalizacja
A RODO
A Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
A -------------------------
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» UCHWAŁA NR I/2/2024 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 6 maja 2024 r.
A» UCHWAŁA NR I/1/2024 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 6 maja 2024 r.
A» Protokół z losowania składów Obwodowych Komisji Wyborczych
  • Prawo miejscowe
  • Zarządzenia Wójta Gminy
  • 2010R
  • ZARZĄDZENIE NR 53/2010 Wójta Gminy Łączna z dnia 26 listopada 2010 roku

    ZARZĄDZENIE NR 53/2010
    Wójta Gminy Łączna
    z dnia 26 listopada 2010 roku

    w sprawie: powołania Komisji do likwidacji pieczęci w Urzędzie Gminy Łączna.

    Na podstawie art. 33 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz § 22 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Łącznej, w brzmieniu stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 53/2007 Wójta Gminy Łączna z dnia 28 września 2007 roku zarządzam, co następuje:

    § 1
    Celem likwidacji pieczęci w Urzędzie Gminy Łączna powołuję Komisję w składzie:
    1. Marian Pierzak – Przewodniczący Komisji
    2. Joanna Paryska – Członek Komisji
    3. Jasińska Renata – Członek Komisji.
    § 2
    Zadaniem Komisji jest fizyczne zniszczenie pieczęci (nagłówkowych, imiennych do podpisu, stempli), wycofanych z użycia, nieaktualnych, zbędnych lub zniszczonych, uniemożliwiające ich dalsze używanie.

    § 3
    Komisja sporządzi protokół ze swych czynności, zawierający informację o miejscu i sposobie zniszczenia pieczęci oraz ich wykaz.

    § 4
    Zobowiązuję Przewodniczącego Komisji do przedłożenia Wójtowi protokołu z przeprowadzonej likwidacji.

    § 5
    Ustalam termin likwidacji pieczęci do dnia 31 grudnia 2010r.

    § 6
    Wykonanie Zarządzenia zlecam Przewodniczącej Komisji.

    § 7
    Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy.

    § 8
    Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.



    Data wprowadzenia: 2011-01-03 0928
    Data upublicznienia: 2011-01-03
    Art. czytany: 4861 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A Działalność gospodarcza
    A Ochrona środowiska
    A Ewidencja ludności i dowody osobiste
    A Gospodarowanie mieniem komunalnym
    A Podziały, numery nieruchomości
    A Podatki
    A Planowanie przestrzenne
    A Urząd Stanu Cywilnego
    A Zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych
    A Wpis do ewidencji obiektów niehotelarskich
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» Zwrot podatku akcyzowego, wzór wniosku.
    A» DEKLARACJA NA PODATEK OD ŚRODKÓW TRANSPORTOWYCH ORAZ ZAŁĄCZNIK DO DEKLARACJI DT-1 ŚRODKI TRANSPORTU
    A» Deklaracje na podatek od osób prawnych: rolny, leśny, od nieruchomości.
    A» Informacja w sprawie podatku od osób fizycznych od: nieruchomości, rolnego, leśnego.
    Urząd Gminy Łączna