(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Urząd Gminy
A Statut Gminy
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Prawo miejscowe
A Budżet i finanse
A Zamierzenia, strategie i programy
A Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
A Oświadczenia majątkowe
A Przetargi
A Ochrona środowiska
A Jednostki organizacyjne
A Rejestry
A Komunikaty
A Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
A Konkurs na stanowiska urzędnicze
A Konkursy na dyrektorów szkół
A Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
A Audyty i Kontrole
A Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
A Druki dla interesantów
A Sprawozdania
A Rewitalizacja
A RODO
A Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
A -------------------------
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» informacja o naborze - dzienny opiekun
A» zarządzenie nr 67/2024 z dn. 16.12.2024
A» OGŁOSZENIE W SPRAWIE LIKWIDACJI STOWARZYSZENIA
A» OBWIESZCZENIE Wojewody Świętokrzyskiego
A» Obwieszczenie Dyrektora Zarządu zlewni w Kielcach
  • Urząd Gminy
  • Regulamin organizacyjny
  • Rok 2003
  • ZAKRES DZIAŁANIA WYDZIAŁU FINANSOWEGO

    Załącznik nr 8

    ZAKRES DZIAŁANIA WYDZIAŁU FINANSOWEGO

    Do zadań Wydziału Finansowego należy:
    1. przygotowywanie materiałów niezbędnych do uchwalenia budżetu Gminy oraz podjęcia uchwał w sprawie absolutorium dla Wójta,
    2. udzielanie pomocy Wójtowi w wykonywaniu budżetu Gminy,
    3. zapewnianie obsługi finansowo – księgowej i kasowej Urzędu,
    4. uruchamianie środków finansowych dla poszczególnych dysponentów budżetu Gminy,
    5. przygotowywanie materiałów niezbędnych do wykonywania obowiązków z zakresu sprawozdawczości,
    6. sprawowanie kontroli i nadzoru nad gospodarką finansową gminnych jednostek organizacyjnych,
    7. prowadzenie ewidencji mienia komunalnego,
    8. prowadzenie ksiąg rachunkowych,
    9. rozliczanie inwentaryzacji,
    10. dokonywanie wyceny aktywów oraz pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego,
    11. przygotowywanie sprawozdań finansowych,
    12. dokonywanie umorzeń środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
    13. prowadzenie spraw związanych z wymiarem i poborem podatków i opłat lokalnych, podatku rolnego i leśnego oraz innych podatków i opłat pozostających w zakresie właściwości Gminy, a w szczególności:
    a) prowadzenie ewidencji podatników i inkasentów,
    b) gromadzenie i przechowywanie oraz badanie pod względem zgodności ze stanem prawnym i rzeczywistym deklaracji podatkowych składanych organowi podatkowemu,
    c) przygotowywanie aktów administracyjnych dotyczących podatków i opłat,
    d) podejmowanie czynności zmierzających do egzekucji administracyjnej świadczeń pieniężnych oraz postępowania zabezpieczającego,
    e) prowadzenie ewidencji i aktualizacji tytułów wykonawczych,
    f) przygotowywanie danych do projektów aktów dotyczących podatków i opłat,
    g) przygotowywanie sprawozdań dotyczących podatków i opłat.


    Data wprowadzenia: 2004-01-19 1025
    Data upublicznienia: 2004-01-19
    Art. czytany: 6720 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy Łączna
    Czerwona Górka 1B
    26 - 140 Łączna

    tel. 041/25 - 48 - 960
    fax. 041/25-48-977

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek
    7.30-16.00
    Wtorek - Czwartek
    7.30-15.30
    Piątek
    7.30-15.00

    Kasa czynna:
    poniedziałek - piątek
    8.00-13.30

    ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP

    Starostwo Powiatowe
    w Skarżysku-Kamiennej
    www.spskarzysko.bip.doc.pl

    Dziennik Ustaw
    http://dziennikustaw.gov.pl
    Monitor Polski
    http://monitorpolski.gov.pl

    Urząd Gminy Łączna