(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Rejestry
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Audyty i Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
RODO
Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» informacja o naborze - dzienny opiekun
» zarządzenie nr 67/2024 z dn. 16.12.2024
» OGŁOSZENIE W SPRAWIE LIKWIDACJI STOWARZYSZENIA
» OBWIESZCZENIE Wojewody Świętokrzyskiego
» Obwieszczenie Dyrektora Zarządu zlewni w Kielcach
  • Urząd Gminy
  • Regulamin organizacyjny
  • Rok 2003
  • ZAKRES DZIAŁANIA WYDZIAŁU FINANSOWEGO

    Załącznik nr 8

    ZAKRES DZIAŁANIA WYDZIAŁU FINANSOWEGO

    Do zadań Wydziału Finansowego należy:
    1. przygotowywanie materiałów niezbędnych do uchwalenia budżetu Gminy oraz podjęcia uchwał w sprawie absolutorium dla Wójta,
    2. udzielanie pomocy Wójtowi w wykonywaniu budżetu Gminy,
    3. zapewnianie obsługi finansowo – księgowej i kasowej Urzędu,
    4. uruchamianie środków finansowych dla poszczególnych dysponentów budżetu Gminy,
    5. przygotowywanie materiałów niezbędnych do wykonywania obowiązków z zakresu sprawozdawczości,
    6. sprawowanie kontroli i nadzoru nad gospodarką finansową gminnych jednostek organizacyjnych,
    7. prowadzenie ewidencji mienia komunalnego,
    8. prowadzenie ksiąg rachunkowych,
    9. rozliczanie inwentaryzacji,
    10. dokonywanie wyceny aktywów oraz pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego,
    11. przygotowywanie sprawozdań finansowych,
    12. dokonywanie umorzeń środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
    13. prowadzenie spraw związanych z wymiarem i poborem podatków i opłat lokalnych, podatku rolnego i leśnego oraz innych podatków i opłat pozostających w zakresie właściwości Gminy, a w szczególności:
    a) prowadzenie ewidencji podatników i inkasentów,
    b) gromadzenie i przechowywanie oraz badanie pod względem zgodności ze stanem prawnym i rzeczywistym deklaracji podatkowych składanych organowi podatkowemu,
    c) przygotowywanie aktów administracyjnych dotyczących podatków i opłat,
    d) podejmowanie czynności zmierzających do egzekucji administracyjnej świadczeń pieniężnych oraz postępowania zabezpieczającego,
    e) prowadzenie ewidencji i aktualizacji tytułów wykonawczych,
    f) przygotowywanie danych do projektów aktów dotyczących podatków i opłat,
    g) przygotowywanie sprawozdań dotyczących podatków i opłat.


    Data wprowadzenia: 2004-01-19 1025
    Data upublicznienia: 2004-01-19
    Art. czytany: 6719 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    Rejestr zmian:
    2011-09-09
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Krzysztof Pastuszka

    2004-01-19
    2. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Krzysztof Brzeziński
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy Łączna
    Czerwona Górka 1B
    26 - 140 Łączna

    tel. 041/25 - 48 - 960
    fax. 041/25-48-977

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek
    7.30-16.00
    Wtorek - Czwartek
    7.30-15.30
    Piątek
    7.30-15.00

    Kasa czynna:
    poniedziałek - piątek
    8.00-13.30

    ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP

    Starostwo Powiatowe
    w Skarżysku-Kamiennej
    www.spskarzysko.bip.doc.pl

    Dziennik Ustaw
    http://dziennikustaw.gov.pl
    Monitor Polski
    http://monitorpolski.gov.pl

    Urząd Gminy Łączna