|
|
|
|
Prawo miejscowe Zarządzenia Wójta Gminy 2015R
|
|
Zarządzenie Nr 57/2015 Wójta Gminy Łączna z dnia 17 listopada 2015 roku
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji w Urzędzie Gminy Łączna.
Zarządzenie Nr 57/2015
Wójta Gminy Łączna
z dnia 17 listopada 2015 roku
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji w Urzędzie Gminy Łączna.
Na podstawie art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości ( tekst jednolity
Dz. U. z 2013 r. poz.330 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1.
1. Zarządzam przeprowadzenie inwentaryzacji składników majątkowych będących na stanie Gminy Łączna według stanu na dzień 31 grudnia 2015 roku.
§ 2
2.1. Inwentaryzację drogą spisu z natury w formie protokołu kontroli kasy wraz
z porównaniem z zapisami w raportach kasowych obejmującą:
a) środki pieniężne
b) druki ścisłego zarachowania
c) czeki
d) kwitariusze przychodowe
e) gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe złożone jako zabezpieczenia należytego wykonania umów
dokona komisja inwentaryzacyjna w następującym składzie osobowym:
- Joanna Mazurek – przewodnicząca
- Agnieszka Wołoszczak – członek
- Joanna Paryska – członek
2.2 Inwentaryzację w drodze uzyskania potwierdzenia sald od kontrahentów obejmującą:
a) należności, z wyjątkiem należności spornych i wątpliwych,
b) środki pieniężne zgromadzone na rachunkach bankowych ( w tym środki pieniężne na lokatach, stanowiących zabezpieczenie należytego wykonania umów).
dokona komisja inwentaryzacyjna w następującym składzie osobowym:
- Joanna Mazurek – przewodnicząca
- Joanna Paryska – członek
- Alicja Miernik – członek
2.3 Inwentaryzację w drodze weryfikacji dokumentów z zapisami w księgach obejmującą:
a) należności i zobowiązania publicznoprawne,
b) należności i zobowiązania wobec pracowników,
c) należności i zobowiązania wobec osób nie prowadzących ksiąg rachunkowych
dokona komisja inwentaryzacyjna w następującym składzie osobowym:
- Alicja Miernik – przewodnicząca
- Joanna Mazurek – członek
2.4 Inwentaryzację w drodze weryfikacji poprzez porównanie danych ksiąg rachunkowych
z danymi wynikającymi z dokumentów źródłowych, a także aktualnym stanem rzeczywistym obejmującą:
a) grunty,
b) środki trwały do których dostęp jest utrudniony,
c) wartości niematerialne i prawne.
d) środki trwałe w budowie
Inwentaryzację , o której mowa w pkt. 2.4 dokona komisja inwentaryzacyjna
w następującym składzie osobowym:
- Marcin Moćko – przewodniczący
- Nina Słabek Karczewska – członek
- Edyta Adwent- członek
Termin rozpoczęcia inwentaryzacji, o której mowa w pkt.2.4 od 24 listopada
2015 roku , a zakończenia do 15 stycznia 2016 r. według stanu na dzień 31.12.2015 r.
§ 3
Zobowiązuję komisje do przeprowadzenia inwentaryzacji przy czynnym udziale osób materialnie odpowiedzialnych, przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów
o inwentaryzacji , oraz właściwego, dokładnego i rzetelnego przeprowadzenia inwentaryzacji zgodnie ze stanem faktycznym.
§ 4
Wykonanie zarządzenia powierzam przewodniczącym komisji inwentaryzacyjnych.
§ 5
Nadzór nad realizacją zarządzenia powierzam Skarbnikowi Gminy.
§ 6
Zarządzenie wchodzi z dniem podjęcia.
Data wprowadzenia: 2015-11-20 0814 Data upublicznienia: 2015-11-20 Art. czytany: 3220 razy
|
|
Wiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka Autor dokumentu: Joanna Kopytek
|
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
|
|
|
|
|
Urząd Gminy Łączna
Czerwona Górka 1B
26 - 140 Łączna
tel. 041/25 - 48 - 960
fax. 041/25-48-977
Godziny otwarcia:
Poniedziałek
7.30-16.00
Wtorek - Czwartek
7.30-15.30
Piątek
7.30-15.00
Kasa czynna:
poniedziałek - piątek
8.00-13.30
ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP
Starostwo Powiatowe
w Skarżysku-Kamiennej
www.spskarzysko.bip.doc.pl
Dziennik Ustaw
http://dziennikustaw.gov.pl
Monitor Polski
http://monitorpolski.gov.pl
|
|
|