(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Urząd Gminy
A Statut Gminy
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Prawo miejscowe
A Budżet i finanse
A Zamierzenia, strategie i programy
A Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
A Oświadczenia majątkowe
A Przetargi
A Ochrona środowiska
A Jednostki organizacyjne
A Rejestry
A Komunikaty
A Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
A Konkurs na stanowiska urzędnicze
A Konkursy na dyrektorów szkół
A Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
A Audyty i Kontrole
A Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
A Druki dla interesantów
A Sprawozdania
A Rewitalizacja
A RODO
A Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
A Deklaracja dostępności
A -------------------------
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Dowóz dzieci do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łącznej oraz Zespołu Szkół w Goździe w roku szkolnym 2025/2026
A» zarządzenie 34 2025 w sprawie powołania komisji konkursowej Dyrektor ZS-P Łączna
A» zarządzenie nr 33/2025 w sprawie zmian budżetu gminy Łączna na 2025 rok
A» Projekty Uchwał XVIII sesja
A» Porządek XVIII sesji Rady Gminy Łączna
  • Przetargi
  • 2016r..
  • Pytania dotyczące przetargu nieograniczonego na „Przebudowa drogi gminnej Nr 1516018 Gózd - Jęgrzna -Zajamnie na odcinku Jęgrzna - Zajamnie na długości 1,43884 km”

    W związku z art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. 2004 Nr 19 poz. 177 ze zm.), informuję
    że w dniu 22.04.2016 r., wpłynęły pytania dotyczące przetargu nieograniczonego na „Przebudowa drogi gminnej Nr 1516018 Gózd - Jęgrzna -Zajamnie na odcinku Jęgrzna - Zajamnie na długości 1,43884 km”, następującej treści:

    Pytanie 1
    W przypadku zrealizowania całości zamówienia przed wyznaczonym terminem płatności przez Zamawiającego, zgodnie z art 106i ust. 3 pkt 1 ustawy o vat, faktura musi być wystawiona najpóźniej 30 dni od daty wykonania, czyli przedłożenia do odbioru usługi przez wykonawcę. Czy w związku z tym Wykonawca będzie mógł zgodnie z obowiązującymi zasadami wystawić fakturę Vat w ciągu 30 dni od odbioru wykonanego zamówienia?
    Odpowiedź:
    Tak, pod warunkiem zachowania zapisów z § 2 pkt.6 wzoru Umowy, „zapłata za wykonane zadanie może nastąpić nie wcześniej niż w kwietniu 2018r.”

    Pytanie 2
    Czy Zamawiający za okres oczekiwania na zapłatę faktury powyżej 30 dni za wykonane roboty (w umowie z Zamawiającym termin zapłaty § 2 ust 5 określony jako 30 dni) zapłaci odsetki ustawowe w wysokości ustalonej przez Min. Finansów ogłoszone w Dzienniku Ustaw?
    Rozpatrując § 2 ust, 6 zawierający odroczenie płatności za zrealizowane zamówienie przed terminem zakończenia tj. 31.03.2018 r płatność za wykonanie nastąpi nie wcześniej niż w kwietniu 2018 r., Zamawiający musi przede wszystkim wziąć pod uwagę przepisy zawarte w ustawie z dnia 12 czerwca 2003 r. o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz. U. z 2003 r. Nr 139 poz. 1323 z póżn. zm.).
    Odpowiedź:
    Nie.
    Pytanie 3
    Faktura VAT za wykonane roboty budowlane wystawiona po zakończeniu robót, rozliczeniu końcowym i odbiorze zakresu umownego płatna będzie przez Zamawiającego przelewem na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty otrzymania kompletnych dokumentów rozliczeniowych i zatwierdzenia ich przez Zamawiającego przy potwierdzeniu przez Inspektora Nadzoru. Czy Zamawiający uwzględni w zapisach umownych przysługujące prawo naliczenia odsetek w przypadku nie zapłacenia faktury VAT zgodnie z § 2 ust 5 w terminie 30 dni.

    Odpowiedź:
    Tak, jeśli termin zapłaty będzie przypadał na kwiecień 2018r.

    Pytanie 4
    Czy po zakończeniu robót i zrealizowaniu całości zamówienia przez Wykonawcę oraz rozliczeniu końcowym, Zamawiający nie będzie zwlekał z odbiorem zakresu umownego i przekaże podpisany protokół odbioru końcowego bez zbędnej zwłoki.
    Odpowiedź:
    Nie.
    Pytanie 5
    Czy Zamawiający uzależnia podpisanie umowy od pozyskania środków na sfinansowanie zamówienia? Jeżeli tak, proszę o wskazanie terminu przewidzianego na podpisanie umowy.
    Odpowiedź:
    Tak. W ciągu 30 dni związania ofertą.


    Data wprowadzenia: 2016-04-25 1544
    Data upublicznienia: 2016-04-25
    Art. czytany: 3457 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A 2003r.
    A 2004r.
    A 2005r.
    A 2006r.
    A 2007r.
    A 2008r.
    A 2009r.
    A 2010r.
    A 2011r.
    A 2012r.
    A 2013r.
    A 2014
    A 2015r.
    A 2016r..
    A 2017r.
    A 2018
    A 2019
    A 2020
    A 2021
    A 2022r.
    A 2023r.
    A 2024r.
    A 2025
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» Przetarg nieograniczony: Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Łączna - ETAP I
    A» Zapytanie ofertowe na realizację zadania pn. „Wyłapywanie, przejęcie i zapewnienie kompleksowej opieki bezdomnym zwierzętom wyłapanym na terenie Gminy Łączna w roku 2023'
    A» Protokół z wyboru ofert na zakup serwera
    A» Zamówienie publiczne na „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gminie Łączna ...'
    A» Zaproszenie do złożenia oferty na zakup serwera
    A» Zawiadomienie o unieważnieniu pierwotnej informacji o wyborze oferty
    A» Protokół z wyboru ofert na wykonanie aplikacji www do obsługi płatności
    A» Protokół z wyboru ofert na zakup serwera
    A» Protokół z wyboru ofert na zakup sprzętu komputerowego
    A» Przetarg nieograniczony: Roboty budowlane Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Łączna - ETAP I
    Urząd Gminy Łączna