|
|
|
|
Jednostki organizacyjne Zakład Gospodarki Komunalnej w Łączna Przetargi
|
|
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 3 na monitoring systemu alarmowego w trybie interwencyjnym, instalacji kamer oraz monitoring
Łączna, 09.06.2017r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 3
na monitoring systemu alarmowego w trybie interwencyjnym, instalacji kamer oraz monitoring mienia
należącego do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej 115 26-140 Łączna na terenie bazy ZGK.
I. ZAMAWIAJĄCY:
I.1 Zakład Gospodarki Komunalnej w Łącznej, Łączna 115, 26-140 Łączna, woj. Świętokrzyskie
Tel. 41 2548465 e-mail [email protected]
I.2 Rodzaj Zamawiającego: administracja samorządowa
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1 Zakład Gospodarki Komunalnej w Łącznej 115 26-140 Łączna zwraca się o przesłanie oferty na
monitoring systemu alarmowego w trybie interwencyjnym instalacji kamer oraz monitoring mienia
należącego do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej 115 26-140 Łączna na terenie bazy ZGK.
II.2 Celem zapytania ofertowego jest wyłonienie Wykonawcy na:
1. Wykonania systemu alarmowego w budynku biurowym ZGK Łączna
2. Wykonanie instalacji TV terenu bazy
3. Kompleksowego monitoringu mienia należącego do Zakładu.
III. Zakres rzeczowy
Zakres rzeczowy postępowania obejmuje:
a) Wykonanie instalacji systemu alarmowego
- Montaż centrali alarmowej (16 wejść) 1 szt.
- Montaż manipulatora LCD (w szafce) 2 szt.
- Montaż czujek ruchu typ PIR 15 szt.
- Montaż sygnalizatorów
z własnym akumulatorem 2 szt.
- Montaż kontaktronu 2szt.
- Pozostałe materiały i urządzenia
konieczne do prawidłowego
działania instalacji alarmowej 1 kpl.
b) Wykonanie instalacji kamer i rejestratorów CCTV
- Montaż kamer cyfrowych TV 2mpx 2 2 szt.
- Montaż rejestratora z 1 szt. (Rejestrator czterokanałowy, nagrywanie
W pętli archiwizacja danych minimum 30 dni)
- System zasilania 1 kpl. (z podtrzymaniem 12 godzin po zaniku napięcia)
- Pozostałe materiały i urządzenia
konieczne do prawidłowego
działania instalacji TV 1 kpl.
c) Abonament i gotowość serwisowa za 24 m-ce
- Wykonanie usługi monitorowania budynku
- Wykonanie usług serwisowych
zamontowanych urządzeń
W celu dokonania dokładnej wyceny Wykonawcy mogą się zapoznać z przedmiotem zamówienia, w dniu
12 czerwca 2017 w godzinach 12.00 – 14.00 po uprzednim skontaktowaniu się z Zamawiającym pod adresem e-mail: [email protected] lub nr telefonu 41 2548465
IV. WYMAGANIA
Wykonawca powinien posiadać
1. Koncesję MSWiA na działalność w zakresie ochrony osób i mienia.
2. Polisę ubezpieczeniową wymaganą przez MSWiA.
3. Doświadczenie w zakresie ochrony osób i mienia.
V. OBOWIĄZKI WYKONAWCY
Do obowiązków Wykonawcy będzie należało wykonywanie następujących czynności:
a) Zapewnienie kontroli nad infrastrukturą chronionego obiektu oraz zapobieganie próbom kradzieży,
dewastacji i uszkodzenia mienia wewnątrz obiektu,
b) Reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe i awaryjne związane z instalacjami antywłamaniowymi,
c) Monitorowanie mienia należącego do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej 115 26-140 Łączna
na terenie bazy ZGK.
d) Zapewnienie archiwizacji danych pochodzących z monitoringu.
e) Zapewnienie środków łączności z grupą interwencyjną.
f) Zapewnienie interwencji patrolu niezwłocznie przez patrole interwencyjne.
g) Wykonawca będzie zobowiązany do monitoringu mienia 24 h na dobę.
h) Zapewnienie pojemność zapisu danych licząc wstecz minimum 1 m-c.
i) Dostarczenie i zainstalowanie oprogramowania zamontowanych urządzeń wraz z prawami do licencji umożliwiających podgląd wizyjny na komputerze PC Zamawiającego.
j) Wszystkie instalacje i urządzenia będą stanowiły własność Zamawiającego.
k) Wydzielenie dwóch stref monitorowania (osobna strefa dla pomieszczenia świetlicy).
l) Zapewnienie przesyłu komunikatów z centrali SMS-ami na wskazane numery telefonów o naruszeniu stref, o braku zasilania, o sabotażu i inne niezbędne do prawidłowego działania całego systemu.
VI. Termin wykonania zamówienia.
Wykonawca będzie realizował zamówienie od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2018.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy z 3-miesięcznym terminem wypowiedzenia.
Termin realizacji zamówienia:
a) Wykonanie instalacji systemu alarmowego od podpisania umowy przez 10 dni kalendarzowych.
b) Wykonanie instalacji kamer i rejestratorów od podpisania umowy przez 10 dni kalendarzowych.
c) Abonament i gotowość serwisowa od zakończenia i odbioru powyższych instalacji do 30 czerwca 2018 r.
VII. KRYTERIA OCENY OFERT I WAGI PUNKTOWE
1. Składniki cząstkowe ceny ryczałtowej netto
a) Wykonanie instalacji systemu alarmowego …………………………….. PLN
b) Wykonanie instalacji kamer i rejestratorów TV …………………………….. PLN
c) Abonament i gotowość serwisowa za 24 m-ce …………………………….. PLN
RAZEM wartość netto ……………………………… PLN
Podatek VAT ……………………………… PLN
Wartość oferty brutto ……………………………… PLN
Uwaga Miesięczna wartość abonamentu i gotowości serwisowej nie może przekroczyć 150,00 PLN brutto.
2. Cena będzie stanowiła 100% wartości oceny ogólnej (brutto),
Oferta najkorzystniejsza, to taka, która uzyska najwyższą ilość punktów. Punkty będą przyznawane zgodnie z poniższym algorytmem:
Kryterium 1:
Najniższa cena
----------------------------------------------------------------------------------- x 100 = ilość punktów
Cena oferowana
VIII. WYKLUCZENIE Z MOŻLIWOŚCI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Do złożenia oferty nie mogą przystąpić Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo
lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między ZGK lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zakładu
lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem
i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b. posiadaniu, co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o braku ww. powiązań (ZAŁĄCZNIK 3)
2. Do złożenia oferty mogą przystąpić Wykonawcy, w stosunku, do których nie zachodzą podstawy
do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie (ZAŁĄCZNIK 2)
IX. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy złożyć w jednym egzemplarzu biurze Zamawiającego:
Zakład Gospodarki Komunalnej w Łącznej
Łączna 115
26-140 Łączna
osobiście lub pocztą w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19 czerwca 2017 do godziny 11.00.
Oferta powinna być sporządzona na „Formularzu oferty cenowej” – załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z nazwą przedmiotu Zamówienia:
„Monitoring systemu alarmowego w trybie interwencyjnym, instalacji kamer oraz monitoring mienia należącego do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej 115 26-140 Łączna na terenie bazy ZGK”.
X. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe należy złożyć następujące dokumenty:
1. Formularz cenowy oferty
2. Wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstawy do wykluczenia.
3. Oświadczenie o braku powiązań.
4. Parafowany wzór umowy obowiązujący w firmie oferenta.
XI Termin podpisania umowy ustala się na 27.06.2017r.
XII GWARANCJA
Wykonawca powinien udzielić gwarancji na wykonanie systemu alarmowego i instalacji TV za pomocą kamer na okres minimum 24 m-ce licząc od dnia odbioru instalacji alarmowej i telewizyjnej.
XIII POZOSTAŁE WARUNKI
1. Oferent/ci, którego propozycja usługi oceniona zostanie, jako najkorzystniejsza, zobowiązany zostanie do podpisania z Zamawiającym umowy.
2. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy: zostanie przekazana telefonicznie i drogą elektroniczną Wykonawcy, którego ofertę wybrano.
3. Do kontaktów i wyjaśnień ze strony Zamawiającego upoważniony jest :
Pan Marek Walkowicz Kierownik Zakładu
Tel. 510 096 627 w godz. 7:30-15:30
Adres e-mail: [email protected]
XI. ZAŁĄCZNIKI DO ZAPYTANIA:
1. Formularz cenowy oferty
2. Wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstawy do wykluczenia
3. Oświadczenie o braku powiązań
mgr. inż. Walkowicz Marek
…………………………………
podpis
Załącznik Nr 1
..............................................
pieczęć firmowa lub dane teleadresowe Oferenta
F O R M U L A R Z O F E R T Y
na monitoring systemu alarmowego w trybie interwencyjnym, instalacji kamer oraz monitoring mienia
należącego do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej 115 26-140 Łączna na terenie bazy ZGK.
Ja, niżej podpisany:................................................................................................................................
działając w imieniu i na rzecz Oferenta
.................................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................................
pełna nazwa i dane teleadresowe Oferenta
Wyliczenie ceny ofertowej
a)Wykonanie instalacji systemu alarmowego (netto) …………………………….. PLN
b)Wykonanie instalacji kamer i rejestratorów TV (netto) …………………………….. PLN
c)Abonament i gotowość serwisowa za 24 m-ce (netto) …………………………….. PLN
RAZEM wartość (netto) ……………………………… PLN
Podatek VAT …………………………………. PLN
Wartość oferty (brutto) …………………… PLN
Oferuję wykonanie zamówienia za cenę brutto ....................... PLN.
Termin płatności: …………………… dni
1. Gwarantuję, że przedmiot zamówienia wykonam w terminach określonych w zapytaniu ofertowym przeprowadzanym zgodnie z zasadą konkurencyjności.
2. Oświadczam, że zapoznałem/am się z zapytaniem ofertowym i nie wnoszę do jej treści żadnych zastrzeżeń.
Załączniki do Oferty:
1. F O R M U L A R Z O F E R T Y
2. OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
3. OŚWIADCZENIE O BRAKU POWIĄZAŃ.
4. PARAFOWANY WZÓR UMOWY OBOWIĄZUJĄCY W FIRMIE OFERENTA.
Data ……………………….
..………………………………………………
Pieczęć i podpis Wykonawcy
Załącznik Nr 2
……………………………………… …….........................................
(dane Oferenta) miejscowość, data
OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Dane Oferenta:....................................................................................................................
Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu, dotyczące w szczególności:
1. posiadam uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2. posiadam wiedzę i doświadczenie,
3. dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
Nie podlegam wykluczeniu z przedmiotowego postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
.................................................................................
podpis i pieczęć osoby/osób uprawnionej/ych
do reprezentowania Oferenta
Załącznik nr 3
OŚWIADCZENIE O BRAKU POWIĄZAŃ
Oświadczam, że nie jestem powiązany z Zamawiającym osobowo ani kapitałowo, przy czym przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
• posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
• pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku do pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli
.................................................................................
Podpis/ pieczęć
Treść w załączniku.
Data wprowadzenia: 2017-06-09 1341 Data upublicznienia: 2017-06-09 Art. czytany: 3916 razy
|
|
» ZAPYTANIE OFERTOWE NR 3 na monitoring systemu alarmowego - rozmiar: 567691 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
Wiadomość wprowadził: Mirosław Kopytek Autor dokumentu: Bożena Tuśnio
|
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
|
|
|
|
|
Urząd Gminy Łączna
Czerwona Górka 1B
26 - 140 Łączna
tel. 041/25 - 48 - 960
fax. 041/25-48-977
Godziny otwarcia:
Poniedziałek
7.30-16.00
Wtorek - Czwartek
7.30-15.30
Piątek
7.30-15.00
Kasa czynna:
poniedziałek - piątek
8.00-13.30
ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP
Starostwo Powiatowe
w Skarżysku-Kamiennej
www.spskarzysko.bip.doc.pl
Dziennik Ustaw
http://dziennikustaw.gov.pl
Monitor Polski
http://monitorpolski.gov.pl
|
|
|