(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Rejestry
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Audyty i Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
RODO
Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» informacja o naborze - dzienny opiekun
» zarządzenie nr 67/2024 z dn. 16.12.2024
» OGŁOSZENIE W SPRAWIE LIKWIDACJI STOWARZYSZENIA
» OBWIESZCZENIE Wojewody Świętokrzyskiego
» Obwieszczenie Dyrektora Zarządu zlewni w Kielcach
  • Prawo miejscowe
  • Zarządzenia Wójta Gminy
  • 2020R
  • ZARZĄDZENIE NR 62/2020 WÓJTA GMINY ŁĄCZNA z dnia 4 grudnia 2020 r.

    w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko

    WÓJT GMINY
    ŁĄCZNA

    ZARZĄDZENIE NR 62/2020
    WÓJTA GMINY ŁĄCZNA
    z dnia 4 grudnia 2020 r.

    w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko
    podinspektora ds. gospodarki nieruchomościami i planowania przestrzennego w Urzędzie Gminy w Łącznej

    Na podstawie art. 30 ust.1 i ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020r. poz. 713 z późn.zm.), art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019r. poz. 1282) zarządzam, co następuje:


    § 1.
    Ogłaszam konkurs na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektora ds. gospodarki nieruchomościami i planowania przestrzennego w Urzędzie Gminy w Łącznej

    § 2.
    W celu przeprowadzenia postępowania konkursowego powołuje się Komisję Rekrutacyjną w składzie:

    1) Mirosław Kopytek – przewodniczący komisji;
    2) Alicja Miernik – członek komisji;
    3) Krzysztof Pastuszka – członek komisji;
    4) Ewelina Łutczyk – członek komisji;

    § 3.
    Komisja Rekrutacyjna, o której mowa w § 2, będzie pracować zgodnie z Regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Łączna, stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 19/2009 Wójta Gminy Łączna z dnia 17 czerwca 2009 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Łączna.

    § 4.
    Wymagania wobec kandydatów oraz warunki konkursu zostały określone w ogłoszeniu o konkursie, stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.

    § 5.
    Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

    WÓJT GMINY
    mgr inż. Romuald Kowaliński 


    Załącznik
    do Zarządzenia Nr 62/2020
    Wójta Gminy Łączna
    z dnia 4 grudnia 2020r.


    OGŁOSZENIE O KONKURSIE NA STANOWISKO URZĘDNICZE

    Wójt Gminy Łączna ogłasza otwarty konkurs na stanowisko :
    podinspektora ds. gospodarki nieruchomościami i planowania przestrzennego
    w Urzędzie Gminy w Łącznej


    1. Stanowisko pracy:
    Podinspektor do spraw gospodarki nieruchomościami i planowania przestrzennego w Urzędzie Gminy w Łącznej. ( pełny wymiar czasu pracy )
    2. Wymagania niezbędne (formalne):
    a) spełnianie wymagań z art.6 ust. 1 i ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych określanych dla stanowisk urzędniczych,
    b) - wykształcenie: wyższe o kierunku: gospodarka nieruchomościami, planowanie przestrzenne,
    c) - staż pracy: min. 2 lata,
    d) - znajomość aktualnie obowiązujących przepisów podstawowych na danym stanowisku pracy:
    - ustaw: o gospodarce nieruchomościami, o drogach publicznych, o księgach wieczystych i hipotece, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej, kodeks postępowania administracyjnego, kodeks cywilny, o samorządzie gminnym, o planowaniu przestrzennym.
    3. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny)
    a) - wykształcenie: wycena nieruchomości ,
    b) - wykształcenie geodezyjne,
    c) - ogólna znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
    4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
    a) przygotowanie materiałów niezbędnych do sprzedaży i oddawania w użytkowanie wieczyste gruntów w drodze przetargowej i bezprzetargowej, sprzedaż budynków i innych urządzeń oraz wolnych lokali w drodze przetargu,
    b) przekazywanie gruntów gminnych w dzierżawę, najem i użyczenie,
    c) prowadzenie rejestru umów,
    d) prowadzenie spraw związanych ze scalaniem i podziałem nieruchomości,
    e) komunalizacja mienia Skarbu Państwa na rzecz Gminy,
    f) regulowanie stanu prawnego nieruchomości będących we władaniu Gminy,
    g) prowadzenie spraw dotyczących numeracji porządkowej nieruchomości na wniosek stron,
    h) prowadzenie rejestru wydanych decyzji w ramach prowadzonych zadań,
    i) dokonywanie okresowej aktualności studium i planów miejscowych,
    j) wydawanie za opłatą administracyjną wypisów i wyrysów ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Łączna oraz uchwalonych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i prowadzenie rejestru wydanych wypisów i wyrysów,
    k) naliczanie opłat adjacenckich lub rent planistycznych,
    l) współpraca przy opracowywaniu materiałów do projektu budżetu gminy.


    5. Warunki pracy:
    a) wymiar czasu pracy: pełny etat
    b) miejsce pracy: Urząd Gminy w Łącznej - Wydział Techniczny, I piętro,
    c) bardzo dobre warunki pracy - praca jednozmianowa,
    d) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
    e) występują bariery architektoniczne w dostępie do pomieszczeń biurowych,
    f) możliwość dokształcania i podnoszenia własnych kwalifikacji zawodowych,
    g) atrakcyjne wynagrodzenie /wg obowiązującego Regulaminu wynagradzania pracowników zatrudnionych w Urzędzie Gminy w Łącznej/.
    h) z upływem okresu próbnego możliwość zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na czas określony a potem także na czas nieokreślony.

    6. Wymagane dokumenty:
    a) list motywacyjny,
    b) CV (życiorys),
    c) poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem kopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz poświadczającego obywatelstwo kandydata,
    d) kserokopie świadectw pracy,
    e) kserokopie dyplomów (świadectw) potwierdzających wykształcenie, dodatkowe uprawnienia, kwalifikacje,
    f) oryginał kwestionariusza osobowego,
    g) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    h) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,
    i) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb nin. rekrutacji.

    Wszelkie dokumenty dostarczone w formie kopii winny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
    Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać z dopiskiem „Nabór na stanowisko podinspektora ds. gospodarki nieruchomościami i planowania przestrzennego w Urzędzie Gminy w Łącznej” drogą pocztową, osobiście w Urzędzie Gminy w Łącznej, Czerwona Górka 1B. 26-140 Łączna lub w ww. terminie za pośrednictwem platformy ePUAP do dnia 15 grudnia 2020r. godz. 12.00.

    O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Łącznej. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
    Uwaga:

    1. Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Łączna. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Gminy pod adresem e-mail: [email protected].
    2. O zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru kandydaci zostaną powiadomieni mailem.
    3. Postępowanie kwalifikacyjne może być jedno lub dwuetapowe. Odbywa się tylko w jednym terminie i miejscu wyznaczonym przez komisję.
    4. Dokumenty rekrutacyjne złożone po terminie, bez zastrzeżonej formy papierowej, niekompletne – podlegają odrzuceniu w procesie rekrutacji, a kandydat nie jest dopuszczony do dalszego postępowania.
    5. Nie ma możliwości uzupełnienia dokumentów po upływie terminu składania aplikacji oraz przyjmowania ww. dokumentów poza ogłoszeniem.
    6. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
    7. Przez staż pracy rozumie się okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, potwierdzony kopiami świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy - zaświadczeniem o zatrudnieniu, zawierającym okres zatrudnienia.
    8. Informacja o rozstrzygnięciu naboru będzie podana do publicznej wiadomości na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy: https://www.uglaczna.bip.doc.pl/ oraz w Urzędzie na tablicy ogłoszeń.

    Osobą upoważnioną do kontaktu jest mgr Mirosław Kopytek – Sekretarz Gminy
    tel. 041 2548 961
    kom. 691 399 473





    Data wprowadzenia: 2020-12-04 1230
    Data upublicznienia: 2020-12-04
    Art. czytany: 1850 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Mirosław Kopytek
    Autor dokumentu: Wojciech Fąfara
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy Łączna
    Czerwona Górka 1B
    26 - 140 Łączna

    tel. 041/25 - 48 - 960
    fax. 041/25-48-977

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek
    7.30-16.00
    Wtorek - Czwartek
    7.30-15.30
    Piątek
    7.30-15.00

    Kasa czynna:
    poniedziałek - piątek
    8.00-13.30

    ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP

    Starostwo Powiatowe
    w Skarżysku-Kamiennej
    www.spskarzysko.bip.doc.pl

    Dziennik Ustaw
    http://dziennikustaw.gov.pl
    Monitor Polski
    http://monitorpolski.gov.pl

    Urząd Gminy Łączna