|
|
|
|
Przetargi 2021
|
|
Odpowiedzi na pytania - sporzadzenie dok. proj. PSZOK
Odpowiedzi na pytania dotyczące zapytania ofertowego na wykonanie zadania pn. „Sporządzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na nieruchomości położonej w obrębie geod. Łączna na działce 218/3 gmina Łączna”.
1. Jaka jest planowana masa odpadów zbieranych selektywnie w odniesieniu do łącznej masy odpadów komunalnych wytwarzanych na obszarze objętym przedsięwzięciem?
Odpowiedź:
Planowana masa odpadów: 130 Mg
2. Jaka jest planowana liczba obsługiwanych mieszkańców planowanego PSZOK?
Odpowiedź:
Liczba zadeklarowanej ludności gminy Łączna wynosi 4243 mieszkańców na dzień przygotowania zapytania.
3. Czy na planowany PSZOK Zamawiający będzie się ubiegał o dotację?
Aby ubiegać się o dotację potrzebna jest decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach. Proszę o informację czy należy opracować kartę oddziaływania przedsięwzięcia - PSZOK na środowisko w celu otrzymania decyzji z urzędu gminy o odmowie wydania decyzji środowiskowej? Dla PSZOK nie jest wymagana decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach, jednak instytucje udzielające dofinansowania wymagają takiego dokumentu.
Odpowiedź:
Zgodnie ze Specyfikacją zamówienia.
4. Na jaką nośność należy zaprojektować wagę i o jakich wymiarach? Czy należy zaprojektować wagę wyniesioną czy zagłębioną?
Odpowiedź:
Należy zaprojektować miejsce dla istniejącej wagi do ważenia pojazdów. Na terenie PSZOK jest zamontowana waga elektryczna pomostowa o wymiarach 3x7m.
5. Jakie rodzaje odpadów będą selektywnie gromadzone w planowanym PSZOK i gdzie będą składowane czy w kontenerach, czy w boksach?
Odpowiedź:
Zgodnie ze Specyfikacją zamówienia.
6. Czy Zamawiający jest w posiadaniu warunków technicznych przyłączy?
Odpowiedź:
Nie.
7. Prosimy o podanie jakie media są zlokalizowane na terenie obecnego PSZOK-u, ich wydajności itd.
Odpowiedź:
Zamawiający nie posiada wiedzy.
8. O jakich parametrach technicznych należy zaprojektować drogę:
(a) kategoria obciążenia,
(b) nawierzchnia,
(c) szerokość,
(d) odwodnienie,
(e) powierzchnia.
Odpowiedź:
Zamawiający nie wymaga projektu drogi.
9. Czy dla planowanej inwestycji jest sporządzona mapa do celów projektowych, czy Wykonawca musi uwzględnić koszt mapy w ofercie?
Odpowiedź:
Zgodnie ze Specyfikacją zamówienia.
10. Czy dla planowanej inwestycji jest wykonana dokumentacja geologiczna, czy Wykonawca musi uwzględnić koszty dok. geologicznej w ofercie?
Odpowiedź:
Zgodnie ze Specyfikacją zamówienia.
11. Czy Zamawiający wymaga uwzględnienia w projekcie rampy rozładunkowej? Proszę o informację czy rampa rozładunkowa ma być gotowa - typu BEWA, czy ma być indywidualnie zaprojektowana? Czy pod rampą mają znajdować się jakieś pomieszczenia magazynowe. Jeśli tak, proszę o inf. jakie. Dla jakiej wielkości kontenerów należy zaprojektować rampę?
Odpowiedź:
Zgodnie ze Specyfikacją zamówienia.
12. Czy w ramach zadania Wykonawca ma wykonać studium wykonalności wraz z opracowaniem wniosku o dofinansowanie na realizację przedmiotowego zadania?
Odpowiedź:
Zgodnie ze Specyfikacją zamówienia.
13. Czy zamawiający wymaga wizji lokalnej terenu przed złożeniem oferty?
Odpowiedź:
TAK, zamawiający wymaga dokonania wizji lokalnej w terenie.
14. W przypadku powstania ścieków przemysłowych np. z myjki kół i podwozi, prosimy o określenie do jakiej kanalizacji je odprowadzić, czy można zastosować zbiornik bezodpływowy zaprojektowany w PSZOK?
Odpowiedź:
Zgodnie ze Specyfikacją zamówienia.
15. Czy w dokumentacji projektowej przedmiotowego zadania ma być uwzględniony projekt salki edukacyjnej dla dzieci? Jeśli tak, proszę o podanie na jaką ilość dzieci ma być przewidziane pomieszczenie.
Odpowiedź:
Zgodnie ze Specyfikacją zamówienia.
16. Jakie Zamawiający dopuszcza ogrzewanie budynków zaprojektowanych na terenie projektowanego PSZOK?
Odpowiedź:
Zamawiający dopuszcza ogrzewanie gazowe.
17. Czy Zamawiający wymaga wspomagania ogrzewania pomieszczeń za pomocą fotowoltaiki?
Odpowiedź:
Zamawiający dopuszcza wspomaganie ogrzewania pomieszczeń za pomocą fotowoltaiki.
18. Prosimy o określenie gdzie możemy odprowadzić: wody opadowe z terenu projektowanego PSZOK (place, dachy), oraz ścieki sanitarne pracowników.
Odpowiedź:
Zamawiający nie posiada wiedzy.
19. Prosimy o określenie ilości pracowników, którzy mają pracować na terenie projektowanego PSZOK.
Odpowiedź:
Na terenie PSZOK będzie zatrudniony 1 pracownik.
20. Jakie obiekty powinny wchodzić w zakres PSZOK ponieważ ilość tych obiektów ma wpływ na koszt opracowania przez poszczególnych branżystów, tj.: architekt, konstruktor, instalator sanitarny, elektryk, drogowiec.
W ramach PSZOK minimalnie należy posiadać:
-Budynek socjalno- sanitarny min. 1 osobę- prosimy o potwierdzenie ile osób ma pracować,
- Plac do ustawienia kilkunastu kontenerów do gromadzenia poszczególnych kodów odpadów, a w tym co najmniej dwa kody pod zadaszeniem: papier i tekstylia. Czy do wyceny mamy przyjąć min. 2 kontenery pod zadaszeniem?
-Waga samochodowa.
-miejsce gromadzenia odpadów niebezpiecznych i problemowych. Czy można przyjąć kontener mobilny z podwójnym dnem do przechwytywania rozlanych substancji?
Odpowiedź:
Zgodnie ze Specyfikacją zamówienia.
21. Czy Zamawiający wymaga większego zakresu niż przedstawiony powyżej, jeśli tak to jakich obiektów wymaga.
Odpowiedź:
Zgodnie ze Specyfikacją zamówienia.
22. Czy w projekcie Wykonawca ma uwzględnić monitoring całego terenu PSZOK?
Odpowiedź:
Zgodnie ze Specyfikacją zamówienia.
23. W związku z tym, że przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego PSZOK prosimy o przesłanie mapy istniejącego terenu PSZOK z zaznaczeniem poszczególnych obiektów. Prosimy również o podanie jakie obiekty są na istniejącym PSZOK (wraz z podaniem ich powierzchni i kubatury).
Odpowiedź:
Zamawiający nie posiada mapy istniejącego terenu PSZOK.
24. O jakiej nawierzchni należy zaprojektować plac manewrowo - składowy?
Odpowiedź:
Nawierzchnia z kostki betonowej.
Data wprowadzenia: 2021-09-28 1501 Data upublicznienia: 2021-09-28 Art. czytany: 1829 razy
|
|
Wiadomość wprowadził: Mirosław Kopytek Autor dokumentu: Sylwia Jaworska
|
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
|
|
|
|
|
Urząd Gminy Łączna
Czerwona Górka 1B
26 - 140 Łączna
tel. 041/25 - 48 - 960
fax. 041/25-48-977
Godziny otwarcia:
Poniedziałek
7.30-16.00
Wtorek - Czwartek
7.30-15.30
Piątek
7.30-15.00
Kasa czynna:
poniedziałek - piątek
8.00-13.30
ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP
Starostwo Powiatowe
w Skarżysku-Kamiennej
www.spskarzysko.bip.doc.pl
Dziennik Ustaw
http://dziennikustaw.gov.pl
Monitor Polski
http://monitorpolski.gov.pl
|
|
|