(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Rejestry
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Audyty i Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
RODO
Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Kwartalna informacja o wykonaniu budżetu, sprawozdania: Rb-27S, Rb-28S, Rb-Z, Rb-NDS za I kwartał 2024r.
» INFORMACJA KOMISARZA WYBORCZEGO W KIELCACH IV z dnia 22 kwietnia 2024 r.
» Protokół z głosowania i wyników wyborów Wójta Gminy Łączna II tura
» Wzór zgłoszenia członków do OKW w wyborach do Parlamentu Europejskiego
» INFORMACJA KOMISARZA WYBORCZEGO W KIELCACH IV z dnia 22 kwietnia 2024 r.
  • Przetargi
  • 2022r.
  • Pytania i odpowiedzi do przetargu - Kompleksowa termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej

    Łączna, 25.07.2022r.
    Nr referencyjny postępowania: T.272.5.2022



    Wszyscy zainteresowani



    Dotyczy: Zamówienia w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) pn.: Kompleksowa termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej


    Działając na podstawie art. 284 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), uprzejmie informuję, iż do Zamawiającego wpłynęły wnioski o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia. Poniżej przedstawiam ich treść wraz z wyjaśnieniem udzielonym przez Zamawiającego:

    PYTANIE 1:
    Czy wg Zamawiającego ,płukanie instalacji c.o. oraz wody, ma polegać tylko na przepłukaniu wodą czy przy użyciu środka chemicznego. W przypadku konieczności użycia środka prosimy o sprecyzowanie sposobu płukania aby nie nastąpiło uszkodzenie rurociągów istniejących (inst wody i c.o.)

    ODPOWIEDŹ :
    Instalację należy przepłukać wodą bez środków chemicznych.

    PYTANIE 2:
    Czy w pomieszczeniu kotłowni jest zapewniona wentylacja grawitacyjna wywiewna?

    ODPOWIEDŹ :
    TAK

    PYTANIE 3:
    Czy w części elektrycznej zostało uwzględniono zasilanie do pompy skroplin?

    ODPOWIEDŹ :
    W projekcie części elektrycznej ujęto ilość przewodu do podpięcia pompy dla instalacji skroplin. Należy zasilić przewodami YDY 3x2,5mm2. W kotłowni przewidziano gniazda do podłączenia pompy oraz kotła CO.

    PYTANIE 4:
    Czy wymagane będzie badanie wody użytkowej przez Sanepid (brak w przedmiarze)?

    ODPOWIEDŹ :
    Nie.

    PYTANIE 5
    W przedmiarze pojawia się pozycja licznik ciepła co nie ma odzwierciedlenia
    w projekcie , prosimy o sprecyzowanie ewentualnego typu licznika ciepła jeśli byłby konieczny do zamontowania

    ODPOWIEDŹ :
    Należy zastosować licznik ciepła ultradźwiękowy.

    PYTANIE 6
    W schemacie technologicznym kotłowni (rys. S-2) nie pokrywa się część urządzeń
    w stosunku: rysunek-legenda . Prosimy o sprecyzowanie (np. zaznaczony jest na rysunku zawór równoważący , którego to brak jest w legendzie; w legendzie występuje filtr zanieczyszczeń Spitrotrap DN25 który nie występuje z kolei na rysunku)

    ODPOWIEDŹ :
    Na schemacie hydraulicznym filtr jest oznaczony numerem 6. Jest również oznaczony w legendzie oraz na każdym z obiegów instalacji przed pompami. Symbolem nr 22 zaznaczono licznik ciepła ultradźwiękowy, który nie jest opisany w legendzie.

    PYTANIE 7
    Prosimy o dołączenie do dokumentacji zwymiarowanych rysunków elewacji w celu obliczenia ilości nakładów rzeczowych dla wyceny robót.

    ODPOWIEDŹ :
    Załączono zwymiarowane rysunki elewacji A2, A3, A4.

    PYTANIE 8
    Prosimy o dołączenie do dokumentacji zestawienia stali profilowej dla wzmocnienia więźby dachowej.

    ODPOWIEDŹ :
    Wzmocnienie więźby dachowej wg Opinii Technicznej (rys. K-4, K-5). Konstrukcje stalowe wg przedmiaru robót (poz. 66-69).

    PYTANIE 9
    Prosimy o wskazanie grubości ocieplenia ścian przewidzianego do demontażu.

    ODPOWIEDŹ :
    Demontaż płyt styropianowych (pod sidingiem) gr. zmienna 6-8 cm.

    PYTANIE 10
    Prosimy o wskazanie w dokumentacji projektowej grubości podbudowy betonowej istniejących posadzek.

    ODPOWIEDŹ :
    Grubość istniejącej podbudowy betonowej posadzek nie jest określona, gdyż poszczególne części budynku, w wyniku wcześniejszej przebudowy, a także usytuowania obiektu na spadku terenowym, charakteryzują się niejednorodnością podłoża posadzki.


    PYTANIE 11
    Prosimy o podanie parametrów technicznych płytek na posadzki w piwnicach –
    w dokumentacji podano że należy asortyment i kolorystykę uzgodnić z Inwestorem.

    ODPOWIEDŹ :
    Budynek jest niepodpiwniczony. Płytki posadzkowe na parterze – asortyment i kolorystyka wg uzgodnień z Inwestorem. Parametry techniczne płytek podano w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – str. 64.

    PYTANIE 12
    W opisie Zamawiający wskazał ”wymianę drewnianych elementów konstrukcyjnych stropu wykazujących uszkodzenia (w przypadku stwierdzenia tych uszkodzeń po odkryciu belek stropowych)” – prosimy o podanie zakresu rzeczowego tych elementów tj. przekrojów i długości oraz ilości belek do wymiany jaka należy przyjąć do wyceny.

    ODPOWIEDŹ :
    Belki stropu nad parterem o przekroju 7,5x18 cm i w części nad świetlicą 25x25 cm. Zakres koniecznej wymiany elementów konstrukcji do ustalenia po całkowitym odkryciu belek.

    PYTANIE 13
    W pkt XV SWZ wskazano termin składania ofert do dnia 28.07.2022 do godziny 9.00
    a w pkt. XVI wskazano termin otwarcia ofert 27.07.2022 o godz. 10.00. Prosimy
    o potwierdzenie terminu składania ofert tj. 28.07.2022r. godz. 9.00

    ODPOWIEDŻ :
    Zgodnie z zamieszczonym ogłoszeniem, otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.07.2022r., godz. 11:00



    Przypominamy o prawidłowym złożeniu oferty: ePUAP: /09v7jfyxv/SkrytkaESP


    Data wprowadzenia: 2022-07-25 0931
    Data upublicznienia: 2022-07-25
    Art. czytany: 793 razy

    » Załączniki - rozmiar: 49398 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    Autor dokumentu: Romuald Kowaliński
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy Łączna
    Czerwona Górka 1B
    26 - 140 Łączna

    tel. 041/25 - 48 - 960
    fax. 041/25-48-977

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek
    7.30-16.00
    Wtorek - Czwartek
    7.30-15.30
    Piątek
    7.30-15.00

    Kasa czynna:
    poniedziałek - piątek
    8.00-13.30

    ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP

    Starostwo Powiatowe
    w Skarżysku-Kamiennej
    www.spskarzysko.bip.doc.pl

    Dziennik Ustaw
    http://dziennikustaw.gov.pl
    Monitor Polski
    http://monitorpolski.gov.pl

    Urząd Gminy Łączna