(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Urząd Gminy
A Statut Gminy
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Prawo miejscowe
A Budżet i finanse
A Zamierzenia, strategie i programy
A Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
A Oświadczenia majątkowe
A Przetargi
A Ochrona środowiska
A Jednostki organizacyjne
A Rejestry
A Komunikaty
A Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
A Konkurs na stanowiska urzędnicze
A Konkursy na dyrektorów szkół
A Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
A Audyty i Kontrole
A Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
A Druki dla interesantów
A Sprawozdania
A Rewitalizacja
A RODO
A Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
A Deklaracja dostępności
A Petycje
A -------------------------
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Zarządzenie nr 47 2025 w sprawie udzielenia pełnomocnictwa Dyrektorowi Zespołu Szkół w Goździe
A» Zarządzenie nr 46 2025 w sprawie powierzenia stanowiska Dyrektora Zespołu Szkół w Goździe
A» Zarządzenie nr 45 2025 w sprawie udzielenia pełnomocnictwa Dyrektorowi Zespołu Szkół w Goździe
A» zarządzenie nr 44 2025 w sprawie powierzenia pełnienia obowiązków Dyrektora Zespołu Szkół w Goździe
A» Zarządzenie nr 38 2025 w sprawie odwołania ze stanowiska Dyrektora Zespołu Szkół w Goździe
  • Prawo miejscowe
  • Uchwały Rady Gminy
  • Rok 2006
  • UCHWAŁA Nr 3/I/2006 RADY GMINY W ŁĄCZNEJ z dnia 23 listopada 2006r.

    UCHWAŁA Nr 3/I/2006
    RADY GMINY W ŁĄCZNEJ

    z dnia 23 listopada 2006r.

    w sprawie powołania stałych komisji Rady i ustalenia ich składu osobowego.


    Na podstawie art. 21 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U z 2001 r. Nr 142, poz.1591 z późn.zm)
    uchwala się, co następuje:


    § 1
    Powołuje się następujące rodzaje komisji Rady Gminy w Łącznej:

    1) Komisji Rewizyjna,
    2) Komisja Budżetu i Finansów, Rolnictwa i Rozwoju Gospodarczego,
    3) Komisja Gospodarki Komunalnej, Inwestycji i Ochrony Środowiska
    4) Komisja Oświaty, Kultury i Zdrowia.

    § 2
    Ustala się następujące składy osobowe komisji:

    I. Komisja Rewizyjna – 4 osoby
    1. Fąfara Wojciech
    2. Pająk Monika
    3. Papros Jan
    4. Wykrota Edmund


    II. Komisja Budżetu i Finansów, Rolnictwa i Rozwoju Gospodarczego- 10 osób
    1. Chrzęszczyk Andrzej
    2. Chudzik Anna
    3. Kołomańska Jolanta
    4. Litwiński Sławomir
    5. Nowak Jan
    6. Pająk Bogdan
    7. Papros Jan
    8. Starz Stanisław
    9. Wykrota Edmund
    10. Żmijewski Tadeusz
    III. Komisja Gospodarki Komunalnej, Inwestycji i Ochrony Środowiska - 8 osób
    1. Nowak Jan
    2. Nyga Mirosław
    3. Pająk Bogdan
    4. Pająk Monika
    5. Starz Stanisław
    6. Sztabowska Elżbieta
    7. Ślusarczyk Tadeusz
    8. Żmijewski Tadeusz



    IV. Komisja Oświaty, Kultury i Zdrowia - 8 osób
    1. Chrzęszczyk Andrzej
    2. Chudzik Anna
    3. Fąfara Wojciech
    4. Kołomańska Jolanta
    5. Litwiński Sławomir
    6. Nyga Mirosław
    7. Sztabowska Elżbieta
    8. Ślusarczyk Tadeusz


    § 3

    Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.


    Przewodniczący Rady Gminy

    Stanisław Starz



    Data wprowadzenia: 2007-02-21 0808
    Data upublicznienia: 2007-02-21
    Art. czytany: 4211 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Mirosław Kopytek
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A Budżet Gminy 2005
    A Budżet Gminy 2008
    A Budżet Gminy 2009
    A Budżet Gminy 2010
    A Budżet Gminy 2011
    A Budżet Gminy 2012
    A Budżet Gminy 2013
    A Budżet Gminy 2014
    A Budżet Gminy 2015
    A Budżet Gminy 2016
    A Budżet Gminy 2017
    A Budżet Gminy 2018
    A Budżet Gminy 2019
    A Budżet Gminy 2020
    A Budżet Gminy 2021
    A Budżet Gminy 2022
    A Budżet Gminy 2023
    A Budżet Gminy 2024
    A Budżet Gminy 2025
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» Uchwala Nr 59/2020 II Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach z dnia 17 kwietnia 2020 roku
    A» SPRAWOZDANIE o przebiegu wykonania budżetu Gminy Łączna za 2019 rok
    A» Rb-28S sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych
    A» Rb-27S sprawozdanie z wykonania planu dochodów budżetowych
    A» Rb-NDS sprawozdanie o nadwyżce / deficycie jednostki samorządu terytorialnego
    A» Rb-Z KWARTALNE SPRAWOZDANIE O STANIE ZOBOWIĄZAŃ WEDŁUG TYTUŁÓW DŁUŻNYCH ORAZ PORĘCZEŃ I GWARANCJI
    A» Uchwała Nr 3116/2019 Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach
    A» Projekt Uchwały Rady Gminy Łączna w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Łączna na lata 2020 - 2028
    A» Projekt Uchwały Rady Gminy w sprawie uchwalenia budżetu Gminy na 2020r.
    A» Rb-NDS sprawozdanie o nadwyżce / deficycie jednostki samorządu terytorialnego
    Urząd Gminy Łączna