(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Rejestry
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Audyty i Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
RODO
Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» zarządzenie nr 60/2024 z dn. 20.11.2024
» Protokół Nr VIII/2024 z posiedzenia Rady Gminy Łączna z dnia 31 października 2024r.
» Regulamin Pracy
» Regulamin wynagrodzeń
» Polityka Rachunkowości
  • Konkurs na stanowiska urzędnicze
  • WÓJT GMINY ŁĄCZNA OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Łącznej.

    WÓJT GMINY ŁĄCZNA OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cyilnego w Łącznej.

    WÓJT GMINY ŁĄCZNA OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE


    1. Określenie stanowiska urzędniczego:
    Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Łącznej.

    2. Wymagania niezbędne (formalne):
    a) spełnianie wymagań z art.3 ustawy o pracownikach samorządowych określanych dla stanowisk urzędniczych, tj.:
    - obywatelstwo polskie
    - posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych
    - posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku
    - nie była prawomocnie skazana za przestępstwo umyślne
    - cieszy się nieposzlakowaną opinią
    b) posiada łącznie co najmniej czteroletni staż pracy:
    - na stanowiskach urzędniczych w jednostkach, o których mowa w art. 1 ustawy z dnia
    22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych, lub
    - w służbie cywilnej, lub
    - w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk obsługi, lub
    - w innych urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub
    - na kierowniczych stanowiskach państwowych oraz
    c ) posiada wykształcenie wyższe

    3. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny)

    1) Znajomość przepisów prawa : o aktach stanu cywilnego, kodeksu cywilnego, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, ochrony danych osobowych, ochrony tajemnicy niejawnej, kpa, o zmianie nazwisk, o ewidencji ludności.
    2) Znajomość języka angielskiego,
    3) Kreatywność, umiejętność nawiązywania współpracy, dobrej organizacji pracy,\
    4) Umiejętność obsługi komputera tj.: MS Word i Excel i poczta elektroniczna,
    5) Dyspozycyjność.
    Uwaga: Wyniki postępowania - to łączny wynik z rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej
    analizy dokumentów sprawdzających stopień spełnienia powyższych wymagań.

    4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

    1) wykonywanie czynności z zakresu rejestracji stanu cywilnego oraz przyjmowanie oświadczeń przewidzianych w ustawie prawo o aktach stanu cywilnego i kodeksie rodzinnym i opiekuńczym,
    2) nadzór i koordynacja merytoryczna spraw z zakresu rejestracji stanu cywilnego,
    3) nadzór i koordynowanie spraw organizacyjnych z zakresu działania USC,
    4) nadzór nad całością spraw związanych z przygotowaniem i realizacją budżetu gminy w zakresie działania USC,
    5) koordynowanie spraw administracyjnych z zakresu działania USC,
    6) współpraca z organami ścigania, organami wymiaru sprawiedliwości oraz Ministerstwem Spraw Zagranicznych i placówkami konsularnymi RP w sprawach związanych z działalnością USC ,
    7) zastępowanie Kierownika USC podczas jego nieobecności,
    8) reprezentowanie USC w zakresie określonym przez Kierownika USC.
    9) przygotowanie i prowadzenie rejestracji przedpoborowych
    10) przygotowanie dokumentacji dotyczącej poboru do służby wojskowej oraz udział
    w przeprowadzeniu poboru,
    11) prowadzenie spraw i dokumentacji związanej z natychmiastowym uzupełnieniem
    Sił Zbrojnych (AK) oraz utrzymanie jej w aktualności,
    12) prowadzenie spraw dotyczących uznania żołnierza, poborowego za sprawującego
    bezpośrednią opiekę nad członkiem rodziny,
    13) prowadzenie spraw dotyczących uznania żołnierza, poborowego za posiadającego
    na wyłącznym utrzymaniu członków rodziny.
    14) opracowywanie i aktualizacja planu akcji kurierskiej.
    Ponadto:
    • prowadzenia ewidencji ludności systemem kartotecznym i elektronicznym,
    • wykonywania czynności meldunkowych,
    • sporządzania spisów wyborców,
    • udostępniania danych osobowo-adresowych,
    • wydawania i ustawowej wymiany dowodów osobistych,
    • prowadzenia postępowań egzekucyjnych w administracji w sprawach dotyczących dowodów
    osobistych .

    5. Warunki pracy:
    a) wymiar czasu pracy: pełny etat,
    b) miejsce pracy: Urząd Gminy w Łącznej – Urząd Stanu Cywilnego,
    c) po 3-miesięcznym okresie próbnym możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony.

    6. Wymagane dokumenty:
    a) list motywacyjny,
    b) CV (życiorys),
    c) kserokopie świadectw pracy,
    d) kserokopie dyplomów (świadectw) potwierdzających wykształcenie, dodatkowe uprawnienia, kwalifikacje,
    e) oryginał kwestionariusza osobowego,
    f) oświadczenie o niekaralności,

    Wymagane dokumenty : list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późn. zmianami)”.

    Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych kopertach
    z dopiskiem „Nabór na stanowisko Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego” drogą pocztową lub osobiście w sekretariacie Urzędu do dnia 28 lipca 2008r. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Łącznej. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

    Lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostanie umieszczone na stronie internetowej www.uglaczna.bip.doc.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze.

    Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy w Łącznej.
    Osobą upoważnioną do kontaktu jest mgr Mirosław Kopytek – Sekretarz Gminy
    tel. 041 2548 961
    kom. 692 359 680


    Data wprowadzenia: 2008-07-11 2240
    Data upublicznienia: 2008-07-11
    Art. czytany: 4977 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy Łączna
    Czerwona Górka 1B
    26 - 140 Łączna

    tel. 041/25 - 48 - 960
    fax. 041/25-48-977

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek
    7.30-16.00
    Wtorek - Czwartek
    7.30-15.30
    Piątek
    7.30-15.00

    Kasa czynna:
    poniedziałek - piątek
    8.00-13.30

    ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP

    Starostwo Powiatowe
    w Skarżysku-Kamiennej
    www.spskarzysko.bip.doc.pl

    Dziennik Ustaw
    http://dziennikustaw.gov.pl
    Monitor Polski
    http://monitorpolski.gov.pl

    Urząd Gminy Łączna