(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Rejestry
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Audyty i Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
RODO
Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» OGŁOSZENIE O WYNIKACH NABORU na stanowisko pracy: Sekretarz Gminy w Urzędzie Gminy Łączna
» Informacja o naborze na stanowisko konserwator - palacz
» Rejestr dziennych opiekunów
» INFORMACJA O NABORZE na stanowisko Sekretarza Gminy w Urzędzie Gminy Łączna
» Harmonogram odbioru odpadów komunalnych za miesiąc styczeń 2025 r.
  • Jednostki organizacyjne
  • Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
  • Konkurs na wolne stanowiska
  • Konkurs na wolne stanowisko urzędnicze w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Łącznej

    Konkurs na wolne stanowisko urzędnicze
    w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Łącznej.
    Na podstawie art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 ) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. Nr 50, poz. 398) Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łącznej ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze.
    1. Określenie stanowiska urzędniczego:
    Główny Księgowy – pełny etat

    2. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
    Do konkursu może przystąpić kandydat, który:
     posiada obywatelstwo polskie, obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA),
     ma pełną zdolność czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, nie był prawomocnie skazany za przestępstwa: przeciw mieniu , przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe,
     posiada co najmniej trzyletni staż pracy lub wykonywała przez co najmniej trzy lata działalność gospodarczą o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku oraz posiada wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
     spełnia jeden z warunków:
    ▪ ukończył jednolite studia magisterskie ekonomiczne, wyższe studia zawodowe o kierunkach ekonomicznych, uzupełniające studia magisterskie o kierunkach ekonomicznych lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3– letnią praktykę w księgowości,
    ▪ ukończył średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6– letnią praktykę w księgowości.
    ▪ jest wpisany do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
    ▪ posiada świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg
    rachunkowych
    3. Wymagania dodatkowe:
    - znajomość rozliczania projektów unijnych,
    - znajomość rachunkowości budżetowej, przepisów ZUS i podatkowych,
    - umiejętność obsługi programu PŁATNIK, WORD, EXCEL
    - umiejętność pracy w zespole,
    - dyspozycyjność, rzetelność , odpowiedzialność.
    - Uwaga: Wyniki postępowania - to łączny wynik z rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej
    analizy dokumentów sprawdzających stopień spełnienia powyższych wymagań.



    4. Zakres obowiązków na stanowisku obejmuje m.in.:
    • obsługa finansowo - księgowa Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
    • prowadzenie rachunkowości jednostki
    • wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
    • dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
    • dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
    • realizację zadań w zakresie rachunkowości podatkowej, ewidencji i sprawozdawczości zgodnie z obowiązującymi przepisami.
    • sporządzanie planów i sprawozdań finansowych jednostki budżetowej,
    • dokonywanie przelewów drogą elektroniczną.
    • księgowanie środków pozyskanych z funduszy pozabudżetowych
    5. Wymagane dokumenty:
    1) list motywacyjny;
    2) życiorys (CV);
    3) kwestionariusz osobowy;
    4) kopia dokumentu poświadczającego wykształcenie, np. dyplomu;
    5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach np.: kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje;
    6) oświadczenie kandydata, że: nie był prawomocnie skazany za przestępstwa umyślne, posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych; jego stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na określonym stanowisku.
    7) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami pieniężnymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 roku o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 14, poz. 114 z póżn. zm.),
    List motywacyjny oraz CV, powinny być opatrzone klauzulą:
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r., o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz.926), oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz.1458).”
    Przed zawarciem umowy o pracę wybrany kandydat składa informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.
    6. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
    1) osobiście w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Łącznej , Łączna 115. lub
    2) pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem „Nabór na stanowisko głównego księgowego GOPS”
    w terminie do dnia 27 lipca 2009 roku, godz. 16.00.
    Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
    Ogłoszenie o naborze opublikowane jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Łączna (http://www.uglaczna.bip.doc.pl) w zakładce Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz umieszczone na tablicy informacyjnej Ośrodka.
    7. Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu zakwalifikowani zostaną do selekcji końcowej, składającej się z rozmowy kwalifikacyjnej.
    8. Z wybranym kandydatem zawarta będzie umowa o pracę:
    1) w przypadku kandydatów podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w administracji samorządowej, zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem. Osoby te podlegały będą służbie przygotowawczej, zakończonej egzaminem.
    2) z kandydatami posiadającymi staż pracy na stanowisku urzędniczym w administracji samorządowej, tj. w:
    a) urzędach marszałkowskich oraz wojewódzkich jednostkach organizacyjnych,
    b) starostach powiatowych oraz powiatowych jednostkach organizacyjnych,
    c) urzędach gmin, jednostkach pomocniczych gmin oraz gminnych jednostkach i zakładach
    budżetowych,
    d) biurach związków jednostek samorządu terytorialnego oraz zakładów budżetowych utworzonych przez te związki,
    e) biurach jednostek administracyjnych jednostek samorządu terytorialnego
    wynoszący dłużej niż 6 miesięcy zostanie zawarta umowa o pracę na czas nieokreślony.
    9. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na podanej wyżej stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Łączna w zakładce Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz na tablicy informacyjnej w Ośrodku.
    Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w GOPS w Łącznej.

    Osobą upoważnioną do kontaktu jest mgr Bernardyna Wasińska – Kierownik Ośrodka
    tel. 041 2548 479
    kom. 504 120 492


    Data wprowadzenia: 2009-07-14 2248
    Data upublicznienia: 2009-07-14
    Art. czytany: 4989 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy Łączna
    Czerwona Górka 1B
    26 - 140 Łączna

    tel. 041/25 - 48 - 960
    fax. 041/25-48-977

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek
    7.30-16.00
    Wtorek - Czwartek
    7.30-15.30
    Piątek
    7.30-15.00

    Kasa czynna:
    poniedziałek - piątek
    8.00-13.30

    ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP

    Starostwo Powiatowe
    w Skarżysku-Kamiennej
    www.spskarzysko.bip.doc.pl

    Dziennik Ustaw
    http://dziennikustaw.gov.pl
    Monitor Polski
    http://monitorpolski.gov.pl

    Urząd Gminy Łączna