(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Rejestry
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Audyty i Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
RODO
Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zawiadomienie o szkoleniu Obwodowych Komisji Wyborczych w Gminie Łączna
» Zarządzenie Nr 11/2024 Wójta Gminy Łączna z dnia 20 marca 2024r.
» Zaproszenie do składania ofert - remont wieżyczek na Kościele w Łącznej
» Zaproszenie do składania ofert na roboty budowlane - Wymiana pokrycia dachowego na Kościele w Łącznej
» UCHWAŁA NR LXIII/367/2024 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 18 marca 2024 r.
  • Przetargi
  • 2010r.
  • Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.300.000 PLN dla Gminy Łączna.

    Ogłoszenie o zamówieniu - usługi




    Zamieszczanie ogłoszenia : obowiązkowe.
    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łączna, Kamionki 60 , 26-140 Łączna, woj. świętokrzyskie tel. (41) 2548960, fax (41)02548977

    Adres strony internetowej zamawiającego : www.uglaczna.bip.doc.pl

    I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO : Administracja samorządowa

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.300.000 PLN dla Gminy Łączna.
    II.1.2) Rodzaj zamówienia : usługi
    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakres zamówienia : Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.300.000 PLN dla Gminy Łączna na pokrycie deficytu budżetu Gminy związanego z realizacją wydatków majątkowych, oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. Kredyt ma być udzielony w następujących transzach: I transza w dniu 10.08.2010 r. w kwocie 900.000 PLN, II transza w dniu 30.10.2010 r. w kwocie 1.100.000 PLN, III transza w dniu 15.03.2011 r. w kwocie 300.000 PLN. Uruchomienie transz następować będzie na podstawie pisemnego wystąpienia zamawiającego do Banku w terminie 3 dni od jego złożenia. Postawienie przez Bank kredytu do dyspozycji zamawiającego na powyższych warunkach nastąpi niezwłocznie po podpisaniu umowy. Kredyt zostanie spłacony w okresach miesięcznych. Pierwsza rata kredytu w wysokości 28.500 PLN w dniu 31.07.2011r., następnie 77 rat po 29.500 PLN do ostatniego dnia każdego miesiąca. Odsetki naliczane będą od salda kredytu po uruchomieniu pierwszej transzy. Kredyt oprocentowany będzie wg zmiennej stopy procentowej WIBOR ustalonej według średniomiesięcznej stawki WIBOR dla 1 M z miesiąca poprzedzającego okres naliczania odsetek, plus stała marża w Banku w okresie obowiązywania umowy. Ewentualna prowizja od kredytu będzie płatna w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. Zabezpieczeniem spłaty będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową podpisany przez Wójta Gminy z kontrasygnatą Skarbnika. Okres kredytowania do 31.12.2017 r.
    Zamawiający zastrzega sobie:
    - zmianę terminów przekazania transz kredytu,
    - możliwość niewykorzystania całości kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat,
    - możliwości wcześniejszych , przed ustalonymi terminami spłat kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat.
    II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających : nie
    II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie

    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie 31.12.2017r.


    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WADIUM
    Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
    III.2) ZALICZKI
    Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia : nie
    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
    III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
    Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
    Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru. Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

    III.3.2) Wiedza i doświadczenia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
    Nie dotyczy
    III.3.3) Potencjał techniczny
    Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
    Nie dotyczy
    III.3.4) osoby zdolne do wykonywania zamówienia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
    Nie dotyczy
    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
    Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi sprawozdania finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednia o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności – za okres ostatnich trzech lata obrotowych.
    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH ………..

    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    nie dotyczy
    - III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć:
    - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego…….
    - aktualne zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS…………
    - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego z zakresie określonym w art.24 ust 1 pkt 4-8 ustawy…………..
    - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego z zakresie określonym w art.24 ust 1 pkt 9 ustawy…………..

    III. 6) INNE DOKUMENTY
    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
    nie dotyczy

    III.7 Czy ogranicza się możliwość ubiegania się …………..: nie
    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
    IV.1.1) przetarg nieograniczony
    IV2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1 najniższa cena
    IV.2.2) czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie

    IV.3) ZMIANA UMOWY
    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień…………..: nie
    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    IV.4.1) Adres strony intern : www.uglaczna.bip.doc.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łączna, Kamionki 60 26-140 Łączna, sekretariat
    IV.4.4) Termin składania wniosków ……26.07.2010 r. godz.10:00, miejsce UG………
    IV.4.5) Termin związania ofertą : okres w dniach : 30 ( od ostatecznego terminu składania ofert)
    IV.4.17 Czy przewiduje się unieważnienie……… : nie


    Data wprowadzenia: 2010-07-13 1059
    Data upublicznienia: 2010-07-13
    Art. czytany: 4674 razy

    » SIWZ+Umowa+Formularz ofertowy+Oświadczenie - rozmiar: 105472 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy Łączna
    Czerwona Górka 1B
    26 - 140 Łączna

    tel. 041/25 - 48 - 960
    fax. 041/25-48-977

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek
    7.30-16.00
    Wtorek - Czwartek
    7.30-15.30
    Piątek
    7.30-15.00

    Kasa czynna:
    poniedziałek - piątek
    8.00-13.30

    ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP

    Starostwo Powiatowe
    w Skarżysku-Kamiennej
    www.spskarzysko.bip.doc.pl

    Dziennik Ustaw
    http://dziennikustaw.gov.pl
    Monitor Polski
    http://monitorpolski.gov.pl

    Urząd Gminy Łączna